En waar moet ik slapen ???quote:Op maandag 15 november 2010 16:23 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Doen we!!!
Datum: Zaterdag 12 februari 2011
is dit goed?
jij hebt heul mijn adres niequote:
Assertiviteit lessenquote:Op maandag 15 november 2010 16:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik ben heel onzekerWat kan ik hieraan doen?
Je beter kledenquote:Op maandag 15 november 2010 16:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik ben heel onzekerWat kan ik hieraan doen?
ZEG NEE!quote:
Jammer! Dan kunnen we samen niet komenquote:Op maandag 15 november 2010 16:28 schreef eNGine10 het volgende:
Aangezien ik hier ook al weer een uur of 5 post, ik kom niet
Dealquote:Op maandag 15 november 2010 16:29 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jammer! Dan kunnen we samen niet komen
Klopt, ik heb de behoefte om zwaar te baggeren, veel aan mijn hoofd..quote:Op maandag 15 november 2010 16:27 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Echt waar, de laatste paar dagen dat ik je heb zien posten, heb je mijn oude niveau bereikt
wil je erover praten?quote:Op maandag 15 november 2010 16:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Klopt, ik heb de behoefte om zwaar te baggeren, veel aan mijn hoofd..
Dat merk ik, alles wat je dit topic, en het vorige topic hebt gedaan, is gekke woorden posten.quote:Op maandag 15 november 2010 16:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Klopt, ik heb de behoefte om zwaar te baggeren, veel aan mijn hoofd..
dat is leuk tochquote:Op maandag 15 november 2010 16:30 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat merk ik, alles wat je dit topic, en het vorige topic hebt gedaan, is gekke woorden posten.
Samen reizen?quote:Op maandag 15 november 2010 16:28 schreef eNGine10 het volgende:
Aangezien ik hier ook al weer een uur of 5 post, ik kom niet
Dat is Michhas!quote:Op maandag 15 november 2010 16:30 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat merk ik, alles wat je dit topic, en het vorige topic hebt gedaan, is gekke woorden posten.
Nee, Michhas was een toffe gozer die zich superieur voelt en de discussie graag aangaat. Niet een baggeraarquote:
Wat dan?quote:Op maandag 15 november 2010 16:33 schreef NBT het volgende:
Iedereen die komt krijg van mij een cadeautje
Een kusje?quote:Op maandag 15 november 2010 16:33 schreef NBT het volgende:
Iedereen die komt krijg van mij een cadeautje
Nee dusquote:
Als jij dat graag wil!quote:
Waarom niet?quote:
Jaaaaaa................quote:
Ik vind dat hij moetquote:
Good luckquote:Op maandag 15 november 2010 16:35 schreef DevilsWhore het volgende:
OKE IK GA NAAR T STATION!
WISH ME LUCK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |