Je schaamlippen ?quote:harige slagschepen
He, goed punt! Zou zomaar eens kunnen!!quote:
quote:
Overvolle bak is geen optie, ik noem ze niet voor niets slagschepenquote:Op maandag 15 november 2010 16:06 schreef MouseOver het volgende:
Maar kun je ze niet een overvolle bak geven 's avonds? Vreten ze alles op wat ze tegenkomen?
Je hebt trouwens ook automatische catfeeders. Die hebben geen moeite met om 4 uur opstaan.
Heb je enig idee hoe erg dat afstoot? De slaapkamerdeur zit redelijk in de buurt van beide kattenbakken en daar wil ik ze toch graag wel op houdenquote:Op maandag 15 november 2010 16:15 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik las pas ergens de tip om dan gemalen kruidnagel voor de deur te strooien.![]()
Er schijnt ook kruidnagelextract te zijn, misschien kun je dat ook wel zelf maken.
quote:Op maandag 15 november 2010 16:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh! Ja! Dat deden die van ons ook!
Ik heb de stofzuiger voor de deur gezet en op het moment dat ze krabden, deed ik de stekker even in het stopcontact. Dan hoorde jenageltjes op het laminaat
van wegsprintende katten.
Toen was het snel gedaan met de krabbelarij.
Geen idee, ik heb het zelf nooit gebruikt.quote:Op maandag 15 november 2010 16:16 schreef nectarientje het volgende:
Heb je enig idee hoe erg dat afstoot? De slaapkamerdeur zit redelijk in de buurt van beide kattenbakken en daar wil ik ze toch graag wel op houden![]()
Zal me er eens in verdiepen, thnx!
Oh dat is ook een goed plan! De stofzuiger hebben ze nog steeds een schurfthekel aan!quote:Op maandag 15 november 2010 16:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh! Ja! Dat deden die van ons ook!
Ik heb de stofzuiger voor de deur gezet en op het moment dat ze krabden, deed ik de stekker even in het stopcontact. Dan hoorde jenageltjes op het laminaat
van wegsprintende katten.
Toen was het snel gedaan met de krabbelarij.
Dat vind ik altijd een beetje eng.. stel nou dat hij het niet doet! Nu hebben de heren reserves genoeg om het even een dagje met wat minder eten te doen, maar ik heb er toch liever zelf de controle over.quote:Op maandag 15 november 2010 16:19 schreef mazaru het volgende:
http://www.diergedrag.nl/(...)rag.nl/N_art_72.html
Ik heb m dus wel buiten de slaapkamer gezet, maar het snoer ff onder de deur door geloodstquote:Op maandag 15 november 2010 16:25 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Oh dat is ook een goed plan! De stofzuiger hebben ze nog steeds een schurfthekel aan!
*zet stofzuiger klaar naast bed*
oh, dat is ook wel een stukje slimmer jaquote:Op maandag 15 november 2010 16:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb m dus wel buiten de slaapkamer gezet, maar het snoer ff onder de deur door geloodst.
True.quote:Op maandag 15 november 2010 16:41 schreef Deetch het volgende:
Zolang jij de katten blijft voeren als ze aan de deur krabben zullen ze blijven krabben. Je beloont immers hun slechte gedrag.
Zou de beschrijving slagschepen ook te maken hebben met de hoeveelheid eten die ze krijgen?
Een paar keer "boos" achter ze aanjagen wil ook wel eens helpen. Die van mij was na een week het krabben wel ontwend.
Ja, tenzij jij graag het lieflijke geluid van een stofzuiger naast je oren hebt natuurlijk!quote:Op maandag 15 november 2010 16:35 schreef nectarientje het volgende:
[..]
oh, dat is ook wel een stukje slimmer ja
Ik vind het wel handig, zo'n handleiding voor dummy'squote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |