Dat maakt voor de achterban weinig uit denk ik, al zijn zelfs daar de tijdelijke reacties ook niet altijd even malsquote:Op maandag 15 november 2010 18:58 schreef marcodej het volgende:
Wat de afgelopen maanden ons leert is dat de PVV helemaal niet zo consequent is als men doet voorkomen.
Ja, nee dan kan het inderdaad wel.quote:Op maandag 15 november 2010 18:57 schreef Stokstaart het volgende:
Ben daar op zich ook geen voorstander van hoor
Maar je moet het wel kunnen verkopen naar je achterban natuurlijk.
Sterker nog, (bijna) heel Nederland lacht hem nu al uit.quote:De eerste keer dat hij begint over exorbitante overheids uitgaven lacht heel Nederland hem (terecht) midden in zijn gezicht uit .
Je weet dat "eervol ontslag" als deal wordt gebruikt om van iemand af te komen zonder lange procedures?quote:Op maandag 15 november 2010 19:01 schreef Sloggi het volgende:
Hij heeft nota bene eervol ontslag gekregen.
vergeten we ff de vele vele aangiften die nog lopen tegen deze persoon wegens (wat Wilders) straatterrorisme (zou noemen).quote:Op maandag 15 november 2010 19:01 schreef Sloggi het volgende:
We moeten nu trouwens niet doen alsof Lucassen een crimineel van het ergste soort is. Hij is veroordeeld voor een strafbaar feit, maar Defensie vond het feit niet zwaar genoeg om hem te ontslaan. Hij heeft nota bene eervol ontslag gekregen.
Afgaande op de nieuwsberichten lijkt Lucassen me een stuk tuig, maar deze veroordeling zie ik niet als een grote belemmering voor het kamerlidmaatschap. Het grote probleem voor Wilders is natuurlijk de beeldvorming.
En als het neuken niet zo lukt kan je altijd nog docent worden, toch?quote:Op maandag 15 november 2010 19:04 schreef jasperverkerk het volgende:
en volgensmij heb jij nooit een beurt gehad van een lekker persoon en zit daar de frustratie dat anderen wel neuken.
Juist ja . De werkelijk kwestie is het feit dat hij gelogen heeft tegen Wilders .quote:Op maandag 15 november 2010 19:01 schreef Sloggi het volgende:
We moeten nu trouwens niet doen alsof Lucassen een crimineel van het ergste soort is. Hij is veroordeeld voor een strafbaar feit, maar Defensie vond het feit niet zwaar genoeg om hem te ontslaan. Hij heeft nota bene eervol ontslag gekregen.
Afgaande op de nieuwsberichten lijkt Lucassen me een stuk tuig, maar deze veroordeling zie ik niet als een grote belemmering voor het kamerlidmaatschap. Het grote probleem voor Wilders is natuurlijk de beeldvorming.
Daar heb je een punt. Mijn punt blijft staan: vergelijkingen met types als Benno L. gaan 'ietwat' ver.quote:Op maandag 15 november 2010 19:02 schreef eleusis het volgende:
[..]
Je weet dat "eervol ontslag" als deal wordt gebruikt om van iemand af te komen zonder lange procedures?
Klopt, en dat is niet best, maar ik wil eerst wel eens zien wat daar van waar is voor hij wat mij betreft zou moeten opstappen.quote:Op maandag 15 november 2010 19:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
vergeten we ff de vele vele aangiften die nog lopen tegen deze persoon wegens (wat Wilders) straatterrorisme (zou noemen).
Wie wil nu niet vrijwillig die kaalkop in zich?quote:Op maandag 15 november 2010 19:06 schreef MissExotica het volgende:
Opeens is het vrijwillig !!!!
Er waren toch twee meiden waarmee hij iets had?en was er geen Sex complot met meerdere affaires?
of zijn wij die opeens vergeten?
Discussiëren met PVV-aanhangers blijft een weinig verheffende bezigheid.quote:Op maandag 15 november 2010 19:04 schreef jasperverkerk het volgende:
[..]
en volgensmij heb jij nooit een beurt gehad van een lekker persoon en zit daar de frustratie dat anderen wel neuken.
Het is Wilders niet aan te rekenen dat hij voor deze oplossing kiest, het is Lucassen wel aan te rekenen dat hij Wilders tot deze oplossing dwingt.quote:Op maandag 15 november 2010 19:04 schreef Stokstaart het volgende:
Het aanblijven van een dubieus persoon weegt minder zwaar dan het laten vallen van een heel kabinet dat na moeizaam onderhandelen eindelijk gestalte heeft gekregen
Ik moet je eerlijk zeggen dat het me geen reet interesseert wat die vent heeft uitgespookt.quote:Op maandag 15 november 2010 19:06 schreef MissExotica het volgende:
Opeens is het vrijwillig !!!!
Er waren toch twee meiden waarmee hij iets had?en was er geen Sex complot met meerdere affaires?
of zijn wij die opeens vergeten?
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 15 november 2010 19:09 schreef Stokstaart het volgende:
Kan de oppositie eigenlijk een motie van wantrouwen indienen tegen een PVV die slechts gedoogsteun geven aan de daadwerkelijke regering ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |