quote:
De buzz is zonder buzzersquote:Op maandag 15 november 2010 16:35 schreef Azreal het volgende:
Is de PS2 een normale of een slim? Indien het een slim is en de voeding zit erbij 15 euro geboden...
Jammer, daar kan ik niks mee dus dan komt mijn bod te vervallen.quote:Op maandag 15 november 2010 16:55 schreef Funkel het volgende:
De PS2 is een normale, geen slim. Voeding zit er wel bij.
Ik heb op marktplaats al een 25 incl voor modnation racers, dus ik wacht even af.. Laat het zsm wetenquote:
Is goed, maar ook ik kijk even verder!quote:Op maandag 15 november 2010 17:36 schreef Funkel het volgende:
[..]
Ik heb op marktplaats al een 25 incl voor modnation racers, dus ik wacht even af.. Laat het zsm weten
quote:
Diddy kong racing, het verschil delen? Wordt dan 12,50.. Akkoord?quote:Op maandag 15 november 2010 21:28 schreef GolbeZeromus het volgende:
Is F-Zero X helemaal compleet? Zo ja, dan 10 inc. geboden.
Had een mooie ruil geweest, maar GTA4 heb ik al.. Iets anders in de aanbieding? Of kopen? GTA4 is vast ook wel ergens voor 15 euro te vinden..quote:Op maandag 15 november 2010 23:06 schreef Beaudelaire het volgende:
GTA 4 [PS3] ruilen tegen Ultimate Red Ball Challenge [Wii]?
Ik wacht nog heel even de reacties van Sp33dFr34k en GolbeZeromus af...quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:49 schreef Kingside het volgende:
Diddy Kong Racing en F-Zero X voor 20,-?
Voor 22 incl stuur ik m op, van die kerel op marktplaats heb ik (uiteraard) niks meer gehoord.. Let me knowquote:
Ok, pm je je gegevens?quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:04 schreef Funkel het volgende:
[..]
Voor 22 incl stuur ik m op, van die kerel op marktplaats heb ik (uiteraard) niks meer gehoord.. Let me know
U heeft PMquote:Op woensdag 17 november 2010 18:28 schreef Benelli het volgende:
Haha, sorry, na een lange dag werken ging het rekenen even mis. 26 ex is akkoord. Pm me maar even je gegevens, dan maak ik t zsm over!
F-zero is verkocht, Diddy Kong racing heb ik nog wel..quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:33 schreef Kingside het volgende:
Al iets gehoord over F-Zero en Diddy Kong?
Tientje voor Diddy Kong dan?quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:02 schreef Funkel het volgende:
[..]
F-zero is verkocht, Diddy Kong racing heb ik nog wel..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |