Dat denk het ook.quote:Op zondag 21 november 2010 18:07 schreef EilandjeOnline het volgende:
wie vliegen er vandaag uit: stefano en enora
Veel plezier!quote:Op zondag 21 november 2010 18:10 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik moet vanavond overslaan, ik ga naar Harry Potter
Ik zou het ook niet erg vinden als Lorenzo eruit gaat eerlijk gezegd.quote:Op zondag 21 november 2010 18:17 schreef -Peach het volgende:
Ik denk dat sowieso Enora eruit gaat. Van de jongens weet ik het echt niet. Hoop iig dat Floris mag blijven!
Kan hij Lorenzo niet wegtoveren?quote:Op zondag 21 november 2010 18:10 schreef pumpkinsoup het volgende:
Jammer want je kan geen ongelijk zeggenquote:Op zondag 21 november 2010 18:10 schreef pumpkinsoup het volgende:
Jaquote:Op zondag 21 november 2010 18:31 schreef -Peach het volgende:
Misschien toveren ze wel ongelijk in Harry Potter, kan ze t nog roepen!
ik vertrouw de stemmers nog steeds nietquote:Op zondag 21 november 2010 18:37 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik denk ook dat Enora en Stefano vanavond naar huis moeten...
Oh shit ja daar had ik ff geen rekening mee gehouden.quote:Op zondag 21 november 2010 18:40 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik vertrouw de stemmers nog steeds niet
je weet maar nooit dusquote:Op zondag 21 november 2010 18:42 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Oh shit ja daar had ik ff geen rekening mee gehouden.
Pompoennie wat zijn dit voor grappenquote:Op zondag 21 november 2010 18:10 schreef pumpkinsoup het volgende:
sorryquote:Op zondag 21 november 2010 18:48 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Pompoennie wat zijn dit voor grappen
Eensch. Denk ook Enora en Stefanoquote:Op zondag 21 november 2010 18:37 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik denk ook dat Enora en Stefano vanavond naar huis moeten...
quote:Op zondag 21 november 2010 19:33 schreef Pheno het volgende:
Zo, straks Dorito's opengooien en wat guacamole maken. Avacado's, pepertje, knoflook, eens wat anders dan toastjes
welke smaak?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |