Ja vond ik ook al, om de vijf tweets staat er of niet dan? Denk wel dat het de officiële twitter is door bepaalde opmerkingen zoals het aansporen van mensen om sytycd3 te gebruiken ipv alleen sytycd en al die links.quote:Op maandag 15 november 2010 15:00 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik vind sowieso de reacties een beetje .. op een kinderlijke manier geschreven.
amenquote:Op maandag 15 november 2010 15:56 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja vond ik ook al, om de vijf tweets staat er of niet dan? Denk wel dat het de officiële twitter is door bepaalde opmerkingen zoals het aansporen van mensen om sytycd3 te gebruiken ipv alleen sytycd en al die links.
Vooral tijdens de paso doble was het camerawerk heel slecht, het moment dat het decor zeker 3-5 seconden in beeld was is het toppunt van de avond geweest samen met de close ups van de gezichten. Toen de dans was afgelopen bedacht ik me dat ik niet eens de tijd heb gehad om goed op Floris te letten, of ik keek naar Lise of ergerde mij aan het decor.
Groepschoreo heb ik niet gezien maa dat zal wel weer een lichtfestijn zijn geweest om het ongelijke dansen te verbloemen.
Vorige week was het ook zo slecht tijdens de dans van Enora en Eldrick, op het moment dat Eldrick Enora optilt op een been. Kan het niet goed uitleggen, hij tilt haar op en dan lopen ze ove de bühne. Volgens mij zag dat heel vet uit, helaas werd dat moment gefilmd met een camera die de rug van Eldrick filmde
Dit is geenwaard maar een dieptrieste
Ja dat wel, die dans kunnen ze er beter uitgooien, ze hebben helemaal geen tijd genoeg om het fatsoenlijk onder de knie te krijgen.quote:Op maandag 15 november 2010 16:05 schreef Ewelina het volgende:
Bij de groepschoreo vond ik het niet eens zo irritant, viel het minder op dat het zo ongelijk was
Slechte regisseur, de cameramannen brengen elk 'hun' deel in beeld *denk ik*quote:
Natascha en Lorenzo dansten op 'Mad world' van Gary Jules.quote:Op maandag 15 november 2010 18:22 schreef Kyara het volgende:
Weet iemand op welke muziek Lorenzo en Natascha hebben gedanst? En de groepschoreo?
het zijn sbs-praktijken!quote:Op maandag 15 november 2010 21:53 schreef Knipoogje het volgende:
De cameramensen zelf zijn niets te verwijten. Het is de regisseur die de beelden uitkiest. Ik erger me er al jaren aan. Dat 'stoer en hip in beeld brengen' wat hele optredens verneukt.
Net als aan de autotune in *elk* popliedje van tegenwoordig. Ik hoor alleen maar ontzielde stemmen zingen met een metalen toon
het erge is nog wel dat het publiek er helemaal niet om vraagt, maar het wordt ze door de strot geduwd door regisseurs die *denken* dat het publiek dit graag wil.
echt? waar staat dat, of heb ik de actualiteiten ergens gemist toen ik naar die briljante finale van BNTM aan t kijken was?quote:
Daphne zei het juist tijdens BNTMquote:Op maandag 15 november 2010 22:14 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
echt? waar staat dat, of heb ik de actualiteiten ergens gemist toen ik naar die briljante finale van BNTM aan t kijken was?
pff ik heb weer goed opgelet, merk ik wel.quote:Op maandag 15 november 2010 22:20 schreef megamandy het volgende:
[..]
Daphne zei het juist tijdens BNTM![]()
Ik denk dat haar enkel moet rusten
quote:Op woensdag 17 november 2010 00:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik vraag me af hoe een potje seks met Lorenzo moet zijn. Hij kan niet bewegen zonder er een show van te maken dus volgens mij maakt ie bij het neuken eerst nog een driedubbele achterwaartse flikflak voordat ie zijn jodokus erin flatst
Ik vraag me af hoe een potje seks met Lorenzo moet zijn. Hij kan niet bewegen zonder er een show van te maken dus volgens mij maakt ie bij het neuken eerst nog een driedubbele achterwaartse flikflak voordat ie zijn jodokus erin flatst
jepquote:Op donderdag 18 november 2010 19:49 schreef Kyara het volgende:
Weet iemand al wat over de koppels en de stijlen van zondag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
Dat ligt er aan hoeveel er nu geslowchat wordt. Tip, niet doenquote:Op zondag 21 november 2010 11:05 schreef IbeBen het volgende:
Is iedereen er vanavond bij in dit topic![]()
![]()
![]()
Anders moet je het morgen via RTL-gemist nog een keer bekijken bedoel je?quote:Op zondag 21 november 2010 11:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat ligt er aan hoeveel er nu geslowchat wordt. Tip, niet doen
Volgens mij bedoelt ie dat DIT topic dan al vol is..quote:Op zondag 21 november 2010 11:12 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Anders moet je het morgen via RTL-gemist nog een keer bekijken bedoel je?
Je regelt het maar. Klaar pats boem punt uitquote:Op zondag 21 november 2010 17:28 schreef Franneh het volgende:
Hoiii schatjes.
Nog niet helemaal zeker of ik het vanavond af kijk en hier ben
Ja maar misschien word ik afgeleid.quote:Op zondag 21 november 2010 17:29 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Je regelt het maar. Klaar pats boem punt uit
Je moet jezelf afschermen van al het geweld van buitenaf tussen 2000 en 2230. Daarna mag je weer afgeleid wordenquote:Op zondag 21 november 2010 17:29 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ja maar misschien word ik afgeleid.
Ja je hebt gelijk.quote:Op zondag 21 november 2010 17:30 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Je moet jezelf afschermen van al het geweld van buitenaf tussen 2000 en 2230. Daarna mag je weer afgeleid worden
Dat denk het ook.quote:Op zondag 21 november 2010 18:07 schreef EilandjeOnline het volgende:
wie vliegen er vandaag uit: stefano en enora
Veel plezier!quote:Op zondag 21 november 2010 18:10 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik moet vanavond overslaan, ik ga naar Harry Potter
Ik zou het ook niet erg vinden als Lorenzo eruit gaat eerlijk gezegd.quote:Op zondag 21 november 2010 18:17 schreef -Peach het volgende:
Ik denk dat sowieso Enora eruit gaat. Van de jongens weet ik het echt niet. Hoop iig dat Floris mag blijven!
Kan hij Lorenzo niet wegtoveren?quote:Op zondag 21 november 2010 18:10 schreef pumpkinsoup het volgende:
Jammer want je kan geen ongelijk zeggenquote:Op zondag 21 november 2010 18:10 schreef pumpkinsoup het volgende:
Jaquote:Op zondag 21 november 2010 18:31 schreef -Peach het volgende:
Misschien toveren ze wel ongelijk in Harry Potter, kan ze t nog roepen!
ik vertrouw de stemmers nog steeds nietquote:Op zondag 21 november 2010 18:37 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik denk ook dat Enora en Stefano vanavond naar huis moeten...
Oh shit ja daar had ik ff geen rekening mee gehouden.quote:Op zondag 21 november 2010 18:40 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik vertrouw de stemmers nog steeds niet
je weet maar nooit dusquote:Op zondag 21 november 2010 18:42 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Oh shit ja daar had ik ff geen rekening mee gehouden.
Pompoennie wat zijn dit voor grappenquote:Op zondag 21 november 2010 18:10 schreef pumpkinsoup het volgende:
sorryquote:Op zondag 21 november 2010 18:48 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Pompoennie wat zijn dit voor grappen
Eensch. Denk ook Enora en Stefanoquote:Op zondag 21 november 2010 18:37 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik denk ook dat Enora en Stefano vanavond naar huis moeten...
quote:Op zondag 21 november 2010 19:33 schreef Pheno het volgende:
Zo, straks Dorito's opengooien en wat guacamole maken. Avacado's, pepertje, knoflook, eens wat anders dan toastjes
welke smaak?quote:
Ik ben nu al benieuwd naar haar jurk!quote:
Net gezien.quote:Op zondag 21 november 2010 19:51 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik ben nu al benieuwd naar haar jurk!![]()
Boezem heeft een boezem, geen tetten, dat is te minquote:
Leuk, leuk, maar die polkadot jurk van 2 weken terug (geloof ik) was echt super!quote:
quote:
wat staat erop? ik was weer te laat met kijkenquote:
boekhomeyforlifevirgil@hotmail.comquote:Op zondag 21 november 2010 19:58 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
wat staat erop? ik was weer te laat met kijken
Supergay dacht ik.quote:Op zondag 21 november 2010 19:58 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
wat staat erop? ik was weer te laat met kijken
nee echtquote:
hij ging hosselenquote:
ja ik dacht net ook al dat mijn auto-update niet meer werkte...quote:
Het tralies ging al eerder open!quote:Op zondag 21 november 2010 20:02 schreef NouMooiNiet het volgende:
Er gaan nieuwe deuren voor hem open...
quote:Op zondag 21 november 2010 20:02 schreef Cee het volgende:
Nu heb ik zin in kip met pasta.
Hij zei toch kiep met pasta-vibe?
Jaquote:Op zondag 21 november 2010 20:03 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Idd, ze heeft mooiere jurken gehad
Ik vond die polkadot t mooist,quote:Op zondag 21 november 2010 20:03 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
een keertje had ze een mooie tijger jurk aanquote:Op zondag 21 november 2010 20:03 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Die was tof jaquote:Op zondag 21 november 2010 20:04 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik vond die polkadot t mooist,
Ik verstond Keep the Soul Alivequote:Op zondag 21 november 2010 20:02 schreef Cee het volgende:
Nu heb ik zin in kip met pasta.
Hij zei toch kiep met pasta-vibe?
Hier te krijgen,quote:Op zondag 21 november 2010 20:04 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
een keertje had ze een mooie tijger jurk aan
hij denkt dat hij rihanna isquote:Op zondag 21 november 2010 20:05 schreef Ewelina het volgende:
WAT heeft Gerris met zijn haar gedaan?
quote:Op zondag 21 november 2010 20:05 schreef Ewelina het volgende:
WAT heeft Gerris met zijn haar gedaan?
Inderdaad...quote:
Dan gromt nietquote:
quote:
quote:Op zondag 21 november 2010 20:07 schreef -Peach het volgende:
Ohnoes de verzorgers hebben deze keer de verf in de gorillakooi laten staan
Harry potter kan dan wel erg goed toveren!quote:
" Oh noquote:Op zondag 21 november 2010 20:07 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
![]()
Wat betekent ohnoes dat heb ik vandaag op meer plekken gelezen..?
Oh nee, maar dan anders.quote:Op zondag 21 november 2010 20:07 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
![]()
Wat betekent ohnoes dat heb ik vandaag op meer plekken gelezen..?
Aha ja ik ben niet zo into de straattaal jeweetzquote:
Ja want ze slaapt niet meer, zei ze netquote:Op zondag 21 november 2010 20:08 schreef pumpkinsoup het volgende:
Enora doet trouwens wel vet blij enzo?
Leuk geacteerd ja.quote:Op zondag 21 november 2010 20:08 schreef pumpkinsoup het volgende:
Enora doet trouwens wel vet blij enzo?
quote:Op zondag 21 november 2010 20:09 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ok ik ben weg, veel plezier luitjes, ik kijk dinsdag weer
Harry zequote:Op zondag 21 november 2010 20:09 schreef pumpkinsoup het volgende:
Veel plezier met HPquote:Op zondag 21 november 2010 20:09 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik vind de choreo niet echt spannend of zo.quote:
"Oh moest ik het niet echt doen?"quote:Op zondag 21 november 2010 20:12 schreef Cee het volgende:
Wauw dit was toch best heel goed zeg. Die klap leek net echt! Had je Eldrick niet moeten laten doen!
grapjequote:
Echt he? Ik vond dat ik naar een acteernummer keek, waar ze spiegeleieren na moesten doen.quote:
Ik ook. Ben benieuwd hoe hip hop lyrical gaat, denk dat het dan precies omgekeerd is.quote:
Hij krijgt nu lekker veel sympathy-votesquote:Op zondag 21 november 2010 20:14 schreef Anonymousz het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeee Floris mag niet eruit
Dat denk ik ook ja. Hopelijk welquote:Op zondag 21 november 2010 20:14 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik ook. Ben benieuwd hoe hip hop lyrical gaat, denk dat het dan precies omgekeerd is.
dat denk ik ook het is zijn stijlquote:Op zondag 21 november 2010 20:14 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik ook. Ben benieuwd hoe hip hop lyrical gaat, denk dat het dan precies omgekeerd is.
Goede strategie van Dan welquote:Op zondag 21 november 2010 20:15 schreef -Peach het volgende:
[..]
Hij krijgt nu lekker veel sympathy-votes
Nooooooooquote:Op zondag 21 november 2010 20:15 schreef Franneh het volgende:
Toch zegt mijn gevoel dat Floris eruit gaat.![]()
![]()
Als je capslock uit is.quote:Op zondag 21 november 2010 20:15 schreef Franneh het volgende:
KRIJGEN WE WEER ISABELLE ALS CHOREOGRAAF?
Zo'n gevoel heb ik ook, maar IK WIL NIET.quote:Op zondag 21 november 2010 20:15 schreef Franneh het volgende:
Toch zegt mijn gevoel dat Floris eruit gaat.![]()
![]()
Ik ook niet.quote:Op zondag 21 november 2010 20:16 schreef -Peach het volgende:
[..]
Zo'n gevoel heb ik ook, maar IK WIL NIET.
De kapper was in een kuivige mood.quote:Op zondag 21 november 2010 20:17 schreef NouMooiNiet het volgende:
Wat is dat met die kuifjes vandaag?
zou het Rockabilly-dag zijn?quote:Op zondag 21 november 2010 20:17 schreef NouMooiNiet het volgende:
Wat is dat met die kuifjes vandaag?
the time of my lifequote:
IK HEB VANDAAG GEEN TOASTJES, MAAR VERSE GUACAMOLE MET CHIPS.quote:Op zondag 21 november 2010 20:17 schreef Franneh het volgende:
[..]
DIE GAAT PAS UIT ALS JIJ TOASTJES AAN MIJ GEEFT.
amenquote:
NOU DAN GAAN WE DE HELE AVOND IN CAPSLOCK PRATEN MET ELKAAR!!quote:Op zondag 21 november 2010 20:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
IK HEB VANDAAG GEEN TOASTJES, MAAR VERSE GUACAMOLE MET CHIPS.
quote:Op zondag 21 november 2010 20:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
IK HEB VANDAAG GEEN TOASTJES, MAAR VERSE GUACAMOLE MET CHIPS.
EUJ JOA DÈ LIJKT MIN OK WEL GEZELLIG JOA AS WE DÈ DOEN!@quote:Op zondag 21 november 2010 20:18 schreef IbeBen het volgende:
[..]
NOU DAN GAAN WE DE HELE AVOND IN CAPSLOCK PRATEN MET ELKAAR!!
Ik ook niet, ik krijg niks van mijn vriend. Hij wil niet luisteren naar mijn bevel om chips te halen.quote:
Ik had geloof ik niets gezegd over posten in accent istwelquote:Op zondag 21 november 2010 20:19 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
EUJ JOA DÈ LIJKT MIN OK WEL GEZELLIG JOA AS WE DÈ DOEN!@
Bekant man.quote:Op zondag 21 november 2010 20:20 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Ik had geloof ik niets gezegd over posten in accent istwel?
ohja exkuus ghehehequote:Op zondag 21 november 2010 20:20 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Ik had geloof ik niets gezegd over posten in accent istwel?
Ja, en dan ook nog met Lisequote:
Ik wil je wel geven hoorquote:Op zondag 21 november 2010 20:19 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik krijg niks van mijn vriend. Hij wil niet luisteren naar mijn bevel om chips te halen.
FAAL!! (en waarom zie jij ALTIJD mijn ninja-editsquote:Op zondag 21 november 2010 20:22 schreef Franneh het volgende:
[..]
met je ninja edit he ik dacht grappig te zijn
OMDAT IK ALLEZZZZZZ ZIEEEEEEEquote:Op zondag 21 november 2010 20:22 schreef IbeBen het volgende:
[..]
FAAL!! (en waarom zie jij ALTIJD mijn ninja-edits)
Blijkbaar,quote:Op zondag 21 november 2010 20:24 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Ga je me nou vertellen dat Enora op dezelfde dag jarig is als IbeBen?
jaquote:Op zondag 21 november 2010 20:24 schreef IbeBen het volgende:
[..]
haha nee joh, we zaten gewoon wat slap te ouwehoeren in het topic vorige weekquote:Op zondag 21 november 2010 20:24 schreef NouMooiNiet het volgende:
@Ibeben is het trouwens nog gelukt om wat af te spreken met Pumpkin?
Orly? Gefeli.quote:Op zondag 21 november 2010 20:24 schreef IbeBen het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 november 2010 20:25 schreef IbeBen het volgende:
[..]
haha nee joh, we zaten gewoon wat slap te ouwehoeren in het topic vorige week
Nu al aan de chips? Wij zitten net aan het avondeten.quote:Op zondag 21 november 2010 20:19 schreef Franneh het volgende:
Ik ook niet, ik krijg niks van mijn vriend. Hij wil niet luisteren naar mijn bevel om chips te halen.
Uhuuhuhquote:Op zondag 21 november 2010 20:25 schreef IbeBen het volgende:
[..]
haha nee joh, we zaten gewoon wat slap te ouwehoeren in het topic vorige week
Heb ik al gedaan om half 6quote:Op zondag 21 november 2010 20:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nu al aan de chips? Wij zitten net aan het avondeten.
Daarnet stond daar nog gefeliciteerd! Ik wilde nog bedankt zeggen, maar laat maar op deze manierquote:
Heb je t over?quote:Op zondag 21 november 2010 20:26 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Daarnet stond daar nog gefeliciteerd! Ik wilde nog bedankt zeggen, maar laat maar op deze manier
Ongelijk en zo? nah, dan wordt het zo gemaakt.quote:Op zondag 21 november 2010 20:27 schreef NouMooiNiet het volgende:
Cee, kun je in dit topic ook een lijstje bijhouden met cliche uitspraken?
Dat is juist meer de tijd voor chips. 's Middags chips, dan rond half negen eten en daarna thee met speculaas of koekjes of sokiela.quote:
je nailt em keihardquote:Op zondag 21 november 2010 20:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ongelijk en zo? nah, dan wordt het zo gemaakt.
Ik drink bijna nooit thee. bah.quote:Op zondag 21 november 2010 20:27 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat is juist meer de tijd voor chips. 's Middags chips, dan rond half negen eten en daarna thee met speculaas of koekjes of sokiela..
Oh en natte broeken enzo?quote:
Oh, shit, daar ben ik dan al laat mee.quote:Op zondag 21 november 2010 20:27 schreef NouMooiNiet het volgende:
Cee, kun je in dit topic ook een lijstje bijhouden met cliche uitspraken?
Nee, ik eet ze.quote:
Nee gelukkig niet!quote:Op zondag 21 november 2010 20:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh, shit, daar ben ik dan al laat mee.En er zijn hier niet echt veel cliché uitspraken die ik kan bedenken, waar ik me steeds aan stoor. Er is niks Wendy Van Dijkerigs.
Nogal.quote:
Echt hequote:Op zondag 21 november 2010 20:31 schreef Misstique het volgende:
Ah, dat was de nieuwe versie van de lift: slordig en wankel.
Ga je nou heel de avond insider grappen zitten maken?quote:
Ik weet anders ook van niksquote:Op zondag 21 november 2010 20:32 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Ga je nou heel de avond insider grappen zitten maken?De rest weet niet waar we het over hebben
En de lichtman mag genailed worden.quote:Op zondag 21 november 2010 20:30 schreef Pheno het volgende:
Kunummer en de cameraman mag ook gelift worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |