Iets positiever dan: Misschien heb je wel een verkoudheidsvirus. Als ik verkouden word/ben/geweest ben, dan heb ik soms ontzettende kiespijn, tandpijn, pijn aan mijn tandvlees. En dat gaat soms ook gepaard met echt heftige pijnscheuten, en dus daardoor moeilijk kunnen eten en drinken. Dat kan een paar weken tot een maand duren, maar uiteindelijk gaat dat vanzelf weer helemaal over.quote:
 .
. ).
).

Dus feitelijk loop jij het hele jaar door wel met kiespijnquote:Op dinsdag 23 november 2010 08:24 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Iets positiever dan: Misschien heb je wel een verkoudheidsvirus. Als ik verkouden word/ben/geweest ben, dan heb ik soms ontzettende kiespijn, tandpijn, pijn aan mijn tandvlees. En dat gaat soms ook gepaard met echt heftige pijnscheuten, en dus daardoor moeilijk kunnen eten en drinken. Dat kan een paar weken tot een maand duren, maar uiteindelijk gaat dat vanzelf weer helemaal over.
Dus misschien heb je dat wel.
Maar ja, ik ben geen dokter/tandarts, dus voor de echte diagnose moet je niet bij mij zijn (en ook niet bij Darkwolf natuurlijk).

Nou nee hoor. Ik ben wel bijna altijd verkouden, maar ik bedoel als je echt superverkouden bent. Zo verkouden dat je bijna niet liggend kan slapen. Dat is maar hooguit 2 a 3 keer per jaar, tochquote:Op dinsdag 23 november 2010 08:39 schreef Bastard het volgende:
Dus feitelijk loop jij het hele jaar door wel met kiespijn
 ?
?Bij mij meestal wel langer dan een dagje.quote:Nee dat heb ik ook wel eens.. een dagje.. maar dit is nog niet over .. kan nog wel even wachten.

Gaquote:Op dinsdag 23 november 2010 08:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus feitelijk loop jij het hele jaar door wel met kiespijn
Nee dat heb ik ook wel eens.. een dagje.. maar dit is nog niet over .. kan nog wel even wachten.

Heel even maar, en dan ben je er vanaf.quote:

Mijn wortel kanaal behandeling was een walk in the park.quote:

Ja van die zeurende pijn word je ook niet vrolijker dus ja... je moet wel gaan dan.quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:39 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Mijn wortel kanaal behandeling was een walk in the park.
Zelfs die naald voor de verdoving deed niet eens echt pijn.
Tijdens de behandeling voelde ik nog steeds iets. Hop... nog meer verdoving!
Uiteindelijk was het over and done voordat ik het wist en kon ik weer recht op gaan zitten.
Hoe langer je er mee wacht, hoe erger de situatie kan worden als het iets serieus is.
Ik ken enge verhalen dat van infecties die dan ineens naar binnen slaan en dat het zich vervolgens verspreidt enzo. Brrrr!
Better to be safe then sorry.

Ja het was kantje boord zeker? En nog natte voeten daar?quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:39 schreef Flammie het volgende:
Flink ziek geweest en nu weer beter
yaaaaay

Heb niks van overstromingen gemerktquote:Op dinsdag 23 november 2010 10:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja het was kantje boord zeker? En nog natte voeten daar?
 Het ergste zal ook wel voorbij zijn
 Het ergste zal ook wel voorbij zijn  

Oh netjes, ik dacht dat 2/3 vh land onder water stond?quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:48 schreef Flammie het volgende:
[..]
Heb niks van overstromingen gemerktHet ergste zal ook wel voorbij zijn

Heel braaf!quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:47 schreef Bastard het volgende:
Heb een afspraak gemaakt voor morgenochtend.

Ben je er voor werk of zo?
  Ben je er voor werk of zo?

Jij doet niet aan voorbereiding als je op reis gaat ?quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:21 schreef Kroketvulling het volgende:
Ja, ik was precies in april geweest ja. Ik wist niet dat dat toen als de warmste maand bekend stond.

werk en rustig wonenquote:Op dinsdag 23 november 2010 11:21 schreef Kroketvulling het volgende:
Ja, ik was precies in april geweest ja. Ik wist niet dat dat toen als de warmste maand bekend stond.Ben je er voor werk of zo?

In dit geval niet nee, want ik zat toendertijd 4 maanden in Nepal. 3 maanden vrijwilligerswerk, en daarna rondreizen. Twee medevrijwilligers gingen naar Thailand toe, en toen dacht ik, leuk, ik ga mee, dus vandaar. Ik ging ook maar een weekje. Was een beetje impulsief.quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:24 schreef _Led_ het volgende:
Jij doet niet aan voorbereiding als je op reis gaat ?

Tijd terug zat ik er 1.5 jaar en nu ben ik hier sinds oktober. Ik doe geen ICT maar talenquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:10 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
In dit geval niet nee, want ik zat toendertijd 4 maanden in Nepal. 3 maanden vrijwilligerswerk, en daarna rondreizen. Twee medevrijwilligers gingen naar Thailand toe, en toen dacht ik, leuk, ik ga mee, dus vandaar. Ik ging ook maar een weekje. Was een beetje impulsief.
Hoelang zit je daar Flammie? Doe je ICT?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |