Ik ga zoooo aan het bier donderdag inderdaadquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:59 schreef _Led_ het volgende:
Nog wat meer tegengif :
Donderdag Underworld in de bijlmerbierhut !
 Lekker met de trein rollen dus dat komt mooi uit
 Lekker met de trein rollen dus dat komt mooi uit  

Dat komt omdat jij heb nagelaten een 'en hier verder' linkje in de laatste post te zetten.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:52 schreef Bastard het volgende:
OH van ouwehoer gaf nog geen hint begrijp ik

Die waren laatst in de Gelredome, erg gaaf.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:56 schreef R0N1N het volgende:
... en toen werd het tijd voor wat tegengif:

quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:21 schreef Susi het volgende:
[..]
Die waren laatst in de Gelredome, erg gaaf.

Wat is de toegevoegde waarde van het noemen van haar geloof?quote:Op woensdag 17 november 2010 08:21 schreef Aphrodyte het volgende:
Goedemorgen deze morgen
Zometeen een afspraak met een moslima met wie ik altijd hele leuke filosofische gesprekken heb
 Had je het ook gezegd als ze atheist was geweest?
 Had je het ook gezegd als ze atheist was geweest?

Jupquote:Op woensdag 17 november 2010 08:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat is de toegevoegde waarde van het noemen van haar geloof?Had je het ook gezegd als ze atheist was geweest?
 Ik vind het namelijk heel interessant om over haar overtuiging te praten met haar, en daarom noem ik het. Ik vind het ook interessant als ik met een atheïst een goed filosofisch gesprek kan hebben. Niet omdat ik denk dat moslims niet filosofisch kunnen zijn ofzo
 Ik vind het namelijk heel interessant om over haar overtuiging te praten met haar, en daarom noem ik het. Ik vind het ook interessant als ik met een atheïst een goed filosofisch gesprek kan hebben. Niet omdat ik denk dat moslims niet filosofisch kunnen zijn ofzo  

Nee je kan tegenwoordig niet voorzichtige genoeg zijn hoor als je een geloof aanhaalt, vandaar dat ik het maar even vraagquote:Op woensdag 17 november 2010 08:32 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
JupIk vind het namelijk heel interessant om over haar overtuiging te praten met haar, en daarom noem ik het. Ik vind het ook interessant als ik met een atheïst een goed filosofisch gesprek kan hebben. Niet omdat ik denk dat moslims niet filosofisch kunnen zijn ofzo

Maar maak jij afspraken met vriendinnen speciaal om over geloof enzo te praten?quote:Op woensdag 17 november 2010 08:21 schreef Aphrodyte het volgende:
Goedemorgen deze morgen
Zometeen een afspraak met een moslima met wie ik altijd hele leuke filosofische gesprekken heb

Stille hint of zo ?quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |