Ik ga zoooo aan het bier donderdag inderdaadquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:59 schreef _Led_ het volgende:
Nog wat meer tegengif :
Donderdag Underworld in de bijlmerbierhut !
Dat komt omdat jij heb nagelaten een 'en hier verder' linkje in de laatste post te zetten.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:52 schreef Bastard het volgende:
OH van ouwehoer gaf nog geen hint begrijp ik
Die waren laatst in de Gelredome, erg gaaf.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:56 schreef R0N1N het volgende:
... en toen werd het tijd voor wat tegengif:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:21 schreef Susi het volgende:
[..]
Die waren laatst in de Gelredome, erg gaaf.
Wat is de toegevoegde waarde van het noemen van haar geloof?quote:Op woensdag 17 november 2010 08:21 schreef Aphrodyte het volgende:
Goedemorgen deze morgen![]()
Zometeen een afspraak met een moslima met wie ik altijd hele leuke filosofische gesprekken heb
Jupquote:Op woensdag 17 november 2010 08:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat is de toegevoegde waarde van het noemen van haar geloof?Had je het ook gezegd als ze atheist was geweest?
Nee je kan tegenwoordig niet voorzichtige genoeg zijn hoor als je een geloof aanhaalt, vandaar dat ik het maar even vraagquote:Op woensdag 17 november 2010 08:32 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
JupIk vind het namelijk heel interessant om over haar overtuiging te praten met haar, en daarom noem ik het. Ik vind het ook interessant als ik met een atheïst een goed filosofisch gesprek kan hebben. Niet omdat ik denk dat moslims niet filosofisch kunnen zijn ofzo
Maar maak jij afspraken met vriendinnen speciaal om over geloof enzo te praten?quote:Op woensdag 17 november 2010 08:21 schreef Aphrodyte het volgende:
Goedemorgen deze morgen![]()
Zometeen een afspraak met een moslima met wie ik altijd hele leuke filosofische gesprekken heb
Stille hint of zo ?quote:
Ik negeer je niet, ben gewoon niet aan het teruglezen geweest + heel druk geweest met het echte leven de afgelopen dagenquote:Op woensdag 17 november 2010 08:44 schreef Darkwolf het volgende:
Aphrodyte negeert mij...
(Of ze moet eens beter terug leren lezen in de SC...)
You are only limited by your imagination.quote:Op woensdag 17 november 2010 15:13 schreef Darkwolf het volgende:
I blame the limitations of my human form!
Jaaa die al een tijd niet gehoord zeg.. moet ik ook nog eens wat van ophalenquote:
Ben bang dat het ons niet gaat lukken R0N1N, maar ik zal nog 1 poging doen om die slaapkoppen wakker te makenquote:Op woensdag 17 november 2010 16:32 schreef R0N1N het volgende:
nog zo een.
Halloho, dit is een FORUM, geen SLAAPZAAL JA !
Goed dat je me wakker maakt.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:32 schreef R0N1N het volgende:
nog zo een.
Halloho, dit is een FORUM, geen SLAAPZAAL JA !
Dat denk ik dagelijks welquote:Op donderdag 18 november 2010 07:39 schreef Darkwolf het volgende:
Er zijn momenten in je leven dat je denkt: stik allemaal maar en duw die verzoeken voor hulp in welke vorm dan ook maar lekker in je reet en laat mij met rust stelletje ondankbare hoeren. FOK! you!
En verder...
Goedemorgen!
...Dagelijks!? Nou, dan was ik langzaam maar zeker echt in een zuur persoon veranderd als dat zo was.quote:
Ergens stop je met ergeren.quote:Op donderdag 18 november 2010 08:15 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
...Dagelijks!? Nou, dan was ik langzaam maar zeker echt in een zuur persoon veranderd als dat zo was.
Mogge DWquote:Op donderdag 18 november 2010 07:39 schreef Darkwolf het volgende:
Er zijn momenten in je leven dat je denkt: stik allemaal maar en duw die verzoeken voor hulp in welke vorm dan ook maar lekker in je reet en laat mij met rust stelletje ondankbare hoeren. FOK! you!
En verder...
Goedemorgen!
Wil je het hele recept nu? Kan hoorquote:Op donderdag 18 november 2010 08:26 schreef Bastard het volgende:
Gefeliciteerd
Wat voor recept is dat dan?
Ik ben nog nooit in mijn leven iemand tegen gekomen die ook Odette heetquote:Op donderdag 18 november 2010 08:33 schreef Darkwolf het volgende:
Als ik een gekookte maaltijd per week eet is het veel...
Leuke naam heb je trouwens. Zo heet een van mijn tantes ook.
Nou ben ik geen vegatarier, maar dit ziet er smakelijk uit moet ik zeggen!quote:Op donderdag 18 november 2010 08:32 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Wil je het hele recept nu? Kan hoorHet is een eigen bedacht recept voor noodle-salade met pindadressing. En het is het eerste wat ik in een reeks ga publiceren op www.vegatopia.com ; ze hebben me aangeboden dat ik gastschrijver mag zijn.
Goed, recept volgt:
Thaise noodle salade
Voor 2 personen:
1/2 komkommer in kleine blokjes
1/2 paksoy in dunne reepjes.
1 kleine rode ui in dunne reepjes
250 mie/of noodles
50 g pindasaus (zelfgemaakt bij voorkeur)
1 rode peper in reepjes zonder de zaadjes tenzij je van echt pittig houdt
2 tl Ketjap manis
1 tl Zoute sojasaus
Plantaardige olie om te bakken
Verhit de olie in een pan om middelhoog vuur en voeg de ui, paksoy en rode peper toe. Roer een paar keer om tot de ui glazig is en zet het vuur lager. Voeg een theelepel zoute sojasaus toe en 2 theelepels ketjap totdat de uien en paksoy zacht zijn. Haal de pan van het vuur en bereid de noodles of mie volgens de verpakking. Zet dan de pan terug op het lage vuur, voeg de gehakte komkommer toe en de pindasaus. Laat de pindasaus zacht en dun worden (evt wat water toevoegen) en meng de noodles erdoor wanneer het zacht is. Bedek alle noodles met pindasaus en zorg dat de komkommer, paksoy en ui goed verdeelt is. Doe in een saladekom en laat een paar uur in de koelkast staan voor het serveren. Eet met kroepoek en een lekker glaasje fris met prik of bier;)
Ik ben ook geen vegetariër maar moet voor deze website alleen vegetarisch publiceren. Ik doe er zelf vaak bij de ui nog wat in reepjes gesneden bacon bij (1 of 2 plakjes). Dat is écht lekker.quote:Op donderdag 18 november 2010 08:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou ben ik geen vegatarier, maar dit ziet er smakelijk uit moet ik zeggen!
Lekker!quote:Op donderdag 18 november 2010 08:41 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Ik ben ook geen vegetariër maar moet voor deze website alleen vegetarisch publiceren. Ik doe er zelf vaak bij de ui nog wat in reepjes gesneden bacon bij (1 of 2 plakjes). Dat is écht lekker.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |