Wat voor talen? Geef je les of zo? Op school? Volwassenonderwijs? Ik ben nieuwsgierig omdat ik ook van plan ben om soortgelijks te doen in de nabije toekomst.quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:21 schreef Flammie het volgende:
Tijd terug zat ik er 1.5 jaar en nu ben ik hier sinds oktober. Ik doe geen ICT maar talen
Mijn boek "Thais voor Nederlandstalige sprekers" zal binnenkort uitgebracht worden op de Nederlandsche markt. (inclusief 2 CD's). Als alles goed gaat. Nu vooral bezig met Vietnamees en dat gaat ook lekkerquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:16 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Wat voor talen? Geef je les of zo? Op school? Volwassenonderwijs? Ik ben nieuwsgierig omdat ik ook van plan ben om soortgelijks te doen in de nabije toekomst.
En ken je al Thais?
En je was jarig vorige weekquote:Op dinsdag 23 november 2010 10:39 schreef Flammie het volgende:
Flink ziek geweest en nu weer beter
yaaaaay
Tegelijk met mn dochter nog welquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:37 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
En je was jarig vorige week!
yaaaaay
Ja, daarom wist ik het ook. Jouw dochter, Michielos, Flammie allemaal op dezelfde dag, die datum heb ik zomaar om onverklaarbare redenquote:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:51 schreef Flammie het volgende:
Je bent echt een freak joepie
YAAAARGRGH
@ dat eerste? Echt?quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:22 schreef Flammie het volgende:
Mijn boek "Thais voor Nederlandstalige sprekers" zal binnenkort uitgebracht worden op de Nederlandsche markt. (inclusief 2 CD's). Als alles goed gaat. Nu vooral bezig met Vietnamees en dat gaat ook lekker
Als je iets soortgelijks wilt doen in de nabije toekomst raad ik je aan om een TEFL te doen als je wilt lesgeven. Dat helpt enorm. Ik doe privelessen op het moment en werk voor een taalinstituut van een vriendin van me in een dorp vlakbij Chiang Mai. (dus alle leeftijden)
Wow! Al die onderlinge banden hier. Ik voel me bijna buitengesloten.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:56 schreef JoepiePoepie het volgende:
![]()
Je achternaam (en die van Michielos uiteraard) weet ik ook nog hoor! Je mobiele nummer niet meer (die heb je wel ooit laten zien, maar die heb ik niet genoteerd, omdat ik - als echte freak - had verwacht dat ik dat wel zou onthouden, maar helaas, ik kan je dus niet stalken
). De achternaam van Bastard heb ik ook ooit geweten, maar vergeten
.
En ik was al zo blij dat mijn quote met naam op de omslag van een boek kwamquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:22 schreef Flammie het volgende:
[..]
Mijn boek "Thais voor Nederlandstalige sprekers" zal binnenkort uitgebracht worden op de Nederlandsche markt. (inclusief 2 CD's). Als alles goed gaat. Nu vooral bezig met Vietnamees en dat gaat ook lekker
Zo een maandcursus is het beste natuurlijkquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:44 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
@ dat eerste? Echt?
Ja, ik ben ook zeker van plan om een TEFL te doen. Heb jij dat ook gedaan? Met zo'n online cursus of echt zo'n maandcursus voluit? Zit nog te twijfelen wat het beste is dan.
Welk boek was dat ?quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
En ik was al zo blij dat mijn quote met naam op de omslag van een boek kwam
Als ik dat zeg, weet jij en ieder ander die meelurkt mijn voor en achternaamquote:
Ik heb je PM grotendeels al beantwoordquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:06 schreef Kroketvulling het volgende:
Flammie, ik heb je een pm gestuurd zodat andere mensen niet hoeven te lezen over tefl gezwam.
verdikkie.. dat wou ik nou juist weten !quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als ik dat zeg, weet jij en ieder ander die meelurkt mijn voor en achternaam
Ik ook!quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:22 schreef Flammie het volgende:
verdikkie.. dat wou ik nou juist weten !
En dan komen stalken bij mn huis he. "hee jij modje.. waarom heb ik die note nou????"quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:22 schreef Flammie het volgende:
[..]
verdikkie.. dat wou ik nou juist weten !
Na een kort Google-onderzoek weet ik 'm alweer:quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:19 schreef Bastard het volgende:
Als ik dat zeg, weet jij en ieder ander die meelurkt mijn voor en achternaam
Het is gegoogled dus het moet wel kloppenquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:27 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Na een kort Google-onderzoek weet ik 'm alweer:
Jij heet Montis Zitzak.
Inderdaad Flammie Flammie! Ik wist trouwens niet dat je bi wasquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:31 schreef Flammie het volgende:
Het is gegoogled dus het moet wel kloppen
quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:27 schreef JoepiePoepie het volgende:
Na een kort Google-onderzoek weet ik 'm alweer:
Jij heet Montis Zitzak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |