Nja... Ik weet niet of je goed naar die 'meiden' van je op die foto hebt gekeken, maar ze hebben bijzonder weinig vrouwelijke vormen... Dus als je iemand gay wilt noemen, zou ik het tegen jezelf zeggen.quote:Op maandag 15 november 2010 17:02 schreef Iska het volgende:
[..]
Jij gaat echt te vaak naar de gaybar
Whatever.. ik vind haar een bijzonder mooi koppie blijven hebbenquote:Op maandag 15 november 2010 17:07 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Nja... Ik weet niet of je goed naar die 'meiden' van je op die foto hebt gekeken, maar ze hebben bijzonder weinig vrouwelijke vormen... Dus als je iemand gay wilt noemen, zou ik het tegen jezelf zeggen.
http://www.nu.nl/lifestyl(...)haam-in-relatie.htmlquote:Op maandag 15 november 2010 17:07 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Nja... Ik weet niet of je goed naar die 'meiden' van je op die foto hebt gekeken, maar ze hebben bijzonder weinig vrouwelijke vormen... Dus als je iemand gay wilt noemen, zou ik het tegen jezelf zeggen.
Restrepo komt begin december uit op blu-ray en dvd.. zit daar echt al MAANDEN op te wachtenquote:
Dude, ze heeft best wel een mannelijk koppie hoor, daarom begon ik er ook over.quote:Op maandag 15 november 2010 17:31 schreef Iska het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/lifestyl(...)haam-in-relatie.html
http://www.nu.nl/lifestyl(...)-gezicht-vrouw-.html
Niet dat ik wil zeggen dat we meteen aan de relatie hadden gemoeten, maar toch
Nope, dit komt van Kontrabandquote:
De lijstjes die ik onder ogen heb gekregen zijn zo lang dat papa zijn eindejaarsuitkering nu al ziet verdampen...quote:Op maandag 15 november 2010 17:41 schreef ErwinRommel het volgende:
Wat staat er op jullie Sinterklaaslijstje???
hehquote:Op maandag 15 november 2010 17:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
De lijstjes die ik onder ogen heb gekregen zijn zo lang dat papa zijn eindejaarsuitkering nu al ziet verdampen...
Sabatonquote:
Tja, daar valt niet over te discussiërenquote:Op maandag 15 november 2010 17:35 schreef Lightning_NL het volgende:
Dude, ze heeft best wel een mannelijk koppie hoor, daarom begon ik er ook over.
Ben pas 19quote:Op maandag 15 november 2010 17:36 schreef Vronsky het volgende:
Iska valt dus op vrouwen met een kinder lichaam enzo.
Om eerlijk te zijn... Zo diep op netwerken ingaan gaat te ver voor het algemeen gebruik op een schip. Je werkt met standaard software pakketten die niet werken. Thats it. Het zal niet veel anders zijn dan bij ons, en het is dan echt NVT of er een ip header toegevoegd word of niet. Ik ga ze toch ook niet vergelijken dat er bij raid configuraties met XOR methoden gewerkt word? Dat gaat gewoon te ver voor het werk... Algemene kennis, ja. Nuttig? Nee.quote:Op maandag 15 november 2010 18:49 schreef jankaas020 het volgende:
Het komt dus neer op stekkertjes vervangen, owja, en niet van computer netwerken, want daar hebben we de wapentechnische dienst en de verbindingsdienst voor.
En algemene kennis is niet verkeerd, maar dit gaat er veels te diep op in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |