quote:Op dinsdag 1 juli 2014 09:30 schreef Skull-splitter het volgende:
Laatste album wil me lang niet zo pakken als de eerdere, net te glad geproduceerd en de mix ligt ook niet lekker in balans tenzij ik ga kutten met bass/treble en daar doe ik niet aan.
Zal nog even moeten wennen.
Heeft iemand trouwens een goede opname van hun versie van Man down (Rihanna-hitje)?
Ja? Nog iets speciaals? Ik ben vorige week in Vorst in Brussel geweest was ook helemaal geweldig, lang gespeeld bijna 2,5 uur, super op dreef. En nog even een rustig momentje, na I follow Rivers (quote:
Ik heb een live album op vinyl. Lekker hoor.quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:39 schreef truthortruth het volgende:
Ik snap niet dat een band zo kut klinkt op plaat, zo lekker is live. Was echt heel lekker gisteravond, dat geluid moeten ze op plaat zetten. Bij de studio recordings val ik in slaap.
vind je dat bij alle nummers op de albums, ook de onbekende? Ik vind die eigenlijk ook wel lekker te luisteren hoor. Het enige is dat ze altijd de foute singles kiezen. Maar dat zal wel iets met commercie te maken hebben en is wellicht ook wel begrijpelijk. Maar je hebt wel gelijk het is wel een echte liveband.quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:39 schreef truthortruth het volgende:
Ik snap niet dat een band zo kut klinkt op plaat, zo lekker is live. Was echt heel lekker gisteravond, dat geluid moeten ze op plaat zetten. Bij de studio recordings val ik in slaap.
Ik heb die nog niet echt geluisterd, zal dat eens doen. Alleen mijn platenspeler staat in de kelder tussen de rest van de ouwe meukquote:Op zondag 14 december 2014 13:02 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb een live album op vinyl. Lekker hoor.
[ afbeelding ]
Ook de onbekende. Live is het geluid gewoon een stuk rauwer en harder, niet zo vlak.quote:Op zondag 14 december 2014 13:47 schreef bloodymary1 het volgende:
vind je dat bij alle nummers op de albums, ook de onbekende? Ik vind die eigenlijk ook wel lekker te luisteren hoor. Het enige is dat ze altijd de foute singles kiezen. Maar dat zal wel iets met commercie te maken hebben en is wellicht ook wel begrijpelijk. Maar je hebt wel gelijk het is wel een echte liveband.
Niets over gehoord?quote:Op donderdag 31 maart 2016 20:45 schreef Skull-splitter het volgende:
Nieuw album komt er toch aan? Vorige vond ik niet zo heel denderend.
Die draaien ze toch al vier maanden op StuBru?quote:
Ik had hem nog niet gehoord, luister nooit radio.quote:Op donderdag 31 maart 2016 21:40 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Die draaien ze toch al vier maanden op StuBru?
Ruim.quote:Op donderdag 31 maart 2016 21:40 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Die draaien ze toch al vier maanden op StuBru?
Alleen de lijstjes dan op StuBru? Is anders ook de moeite waard hoor!quote:Op donderdag 31 maart 2016 21:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik had hem nog niet gehoord, luister nooit radio.
Yep, Zwaarste en Tijdloze en af en toe wat anders.quote:Op donderdag 31 maart 2016 22:36 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Alleen de lijstjes dan op StuBru? Is anders ook de moeite waard hoor!
Ja dat is ook wel als je echt muziek gaat luisteren. Op de radio komt toch ook altijd van alles voorbij wat je niet wilt horen.quote:Op donderdag 31 maart 2016 22:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Yep, Zwaarste en Tijdloze en af en toe wat anders.
Ik luister eigenlijk alleen maar hele albums, en als ik muziek opzet denk ik dit wil ik luisteren of dat wil ik u luisteren. Dan heb ik bij radio al gauw dat ik 'm afzet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |