Ik bedoel eigenlijk downloadbaarquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:54 schreef Skull-splitter het volgende:
Die is idd wel heerlijk sticky... Wel op spotify te vinden geloof ik...
Dat weet ik. Ik ben geen complete muzieknoobquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:00 schreef Skull-splitter het volgende:
Vrij naar sticky fingers van de Stones
Eens. En dan niet die tamme 3e plaat. Ik wil nummers waarbij "I've got my right boot kicking against my left foot" op van toepassing isquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:58 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik zal blij zijn als er weer eigen muziek komt, in plaats van al dat gecover....
Ik zag het niet jaquote:
Rotprogramma. En als klap op de vuurpijl reclame in je muziek.quote:
Oh, dat wist ik niet eens. Heb het maar heel kort geprobeerd. Nog een minpunt dan, heb op mijn pc gewoon alles in 320 kbpsquote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:14 schreef Skull-splitter het volgende:
Programma werkt, reclame is kut, maar vooral kwaliteit valt me tegen...
werkt primaquote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:14 schreef Skull-splitter het volgende:
Programma werkt, reclame is kut, maar vooral kwaliteit valt me tegen...
Eens kijken of ze me hier eindelijk mee kunnen grijpen.quote:
Woow, die is echt gaaf.. en dan Cherry erachteraanquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:27 schreef Mr.Jorn. het volgende:
De versie van I Follow Rivers die Triggerfinger bij DWDD heeft gespeeld vind ik echt heel bruut. Een stuk beter dan het origineel en de cover met de kopjes.
http://t.co/OwgoHyIg
Uuh, wat is dat een slechte versie zeg. Saai, weinig melodie. Ik vind die versie nu op de cd echt veel beter. Dat is echt een fantastische cover. Mara goed, ik vind het origineel sowieso het bestequote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:27 schreef Mr.Jorn. het volgende:
De versie van I Follow Rivers die Triggerfinger bij DWDD heeft gespeeld vind ik echt heel bruut. Een stuk beter dan het origineel en de cover met de kopjes.
http://t.co/OwgoHyIg
Die kende ik niet. Baas.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |