Ach, daarna zullen de makers wel met een andere prachtstuk komen. Team America is ook van hen, en niet humorloos.quote:Op maandag 15 november 2010 15:51 schreef slindenau het volgende:
[..]
Zie deze post(s) uit het vorige deel:
South Park #47 Insheeption!
Lijkt me heel sterk dat ze daarom moeten stoppen.quote:Op maandag 15 november 2010 17:54 schreef ImMaxa het volgende:
Ik blijf hopen dat er een contractverlenging komt... Al zou alle commotie rond 200/201 ook tegen de show kunnen werken.
Winst > veiligheid. Je bent kapitalist of je bent het niet.quote:Op maandag 15 november 2010 17:57 schreef ImMaxa het volgende:
Het zou nooit de hoofdreden zijn nee, maar het kan meewegen in de beslissing om het contract niet te verlengen. Ze zouden bij CC toch bang kunnen zijn voor de 'veiligheid' van hun werknemers, hoe onzinnig ook.
het is CC's bestlopende show, als het niet verlengd zal het niet aan hun liggenquote:Op maandag 15 november 2010 17:57 schreef ImMaxa het volgende:
Het zou nooit de hoofdreden zijn nee, maar het kan meewegen in de beslissing om het contract niet te verlengen. Ze zouden bij CC toch bang kunnen zijn voor de 'veiligheid' van hun werknemers, hoe onzinnig ook.
Volgens mij is Daily Show dat.quote:Op maandag 15 november 2010 20:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is CC's bestlopende show, als het niet verlengd zal het niet aan hun liggen
Nope, Daily Show haalt zelden de 2 miljoen kijkers geloof ik. Top 3 is momenteel:quote:Op maandag 15 november 2010 20:23 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Volgens mij is Daily Show dat.
Waar heb je dat gevonden? Op wiki staat dat Dialy Show en South Park hun twee top-rated shows zijn.quote:Op maandag 15 november 2010 21:10 schreef CaptainCab het volgende:
[..]
Nope, Daily Show haalt zelden de 2 miljoen kijkers geloof ik. Top 3 is momenteel:
1 South Park
2 Futurama
3 Tosh.0
Wikipedia is een paar jaar outdated zie ik.quote:Op maandag 15 november 2010 21:25 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Waar heb je dat gevonden? Op wiki staat dat Dialy Show en South Park hun twee top-rated shows zijn.
quote:Don't miss the South Park Season Finale, titled Creme Fraiche, Weds night at 10p/9c on Comedy Central!
Stans life is a shambles both at home and in school. Randys obsession with the Food Network Is changing everything. It even forces Sharon to explore a new interest of her own. When his mom takes off with her new interest, Stan... is left behind to pick up the pieces.
Seizoen 15 hoort nog bij het huidige contract toch? Dan denk ik dat we het wel binnenkort horen.quote:Op maandag 15 november 2010 23:29 schreef offspring29 het volgende:
Heel simpel. Comedy Central zal Matt Stone en Trey Parker sowieso een contractverlenging aanbieden.
Als Matt en Trey het beu zijn, zullen ze echter weigeren en er een punt achter zetten. Maar, moest dit het geval zijn, zouden ze dat al volgens mij al eerder gezegd hebben. Dus ik zie een 99% kans dat er gewoon een contractverlenging komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |