Een middeleeuws fort verdedigen tegen zombies is natuurlijk een van de meest gave dingen die ja kan bedenken!quote:Op donderdag 25 november 2010 09:43 schreef Elegy het volgende:
[..]
Beter trek je Europa in naar oude kastelen en forten, die zijn nog makkelijker te verdedigen en vaak heb je er ook ruimte om op kleine schaal landbouw te bedrijven
[..]
In de comic komen er voortdurend mensen bij en gaan er mensen dood/weg/worden zombies.
Dat is juist het interessante van de comic, ik hoop dat ze er een aantal gebeurtenissen uit de comic in de serie gebruiken die je eigenlijk nooit ziet in andere series of zelfs niet in films.
Met een beetje geluk vind je er ook nog wat zwaarden en bepantsering enzoquote:Op donderdag 25 november 2010 09:51 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Een middeleeuws fort verdedigen tegen zombies is natuurlijk een van de meest gave dingen die ja kan bedenken!
Ja precies, je kan beter snel en wendbaar zijn. Kan je ze ook nog gewoon omver duwen en wegrennen. Bijvoorbeeld een wetsuit/sharksuit is een betere bescherming. En het raken van een hoofd wordt volgens mij ook teveel overschat. Het is maar een klein object en het beweegt dus je moet een goede hand oog coordinatie hebben. Het is geen kwestie van je crosshair erover heen bewegen en een knopje indrukken.quote:Op donderdag 25 november 2010 10:13 schreef Chevalric het volgende:
En vergis je niet in de kracht die het kost om in bepantsering een zwaard rond te zwaaien. Daar komt bij dat je het hoofd in moet slaan bij zombies, dus je moet ook nog redelijk precies te werk gaan.
maak maar topic aan in ONZquote:Op donderdag 25 november 2010 10:20 schreef Ugjerke het volgende:
Ik denk dat het tijd is om deze weer in te vullen:
[ afbeelding ]
En ja, ik zou liever niet in een harnas rondlopen. Ik weet niet of ik nog overeind zo komen als ik in zo'n ding omval.
en hier heb ik dus heel weinig aan toe te voegenquote:Op donderdag 25 november 2010 08:39 schreef Chevalric het volgende:
hoewel deze serie wat mij betreft geen hoogvlieger is qua acteerwerk en verhaallijn, wordt dat gewoon gecompenseerd door de zombies. Ik vind 't interessant genoeg om te blijven kijken in ieder geval.
Te laat!quote:Op donderdag 25 november 2010 10:36 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
maak maar topic aan in ONZ
altijd leuk om die in te vullen.
[..]
en hier heb ik dus heel weinig aan toe te voegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |