abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 november 2010 @ 17:58:20 #276
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_89102932
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 17:17 schreef toetsenbordridder het volgende:

[..]

je hebt de tijd denk?
5,4 miljoen zal idd hard werken worden maargoed het is wel haalbaar.
een kleinere stad zal nauwelijks voorraden hebben voor zoveel mensen.

ben echt benieuwd hoe het verdergaat:D
laatste keer dat ik zoiets had was bij lost.
Laten we het ruim nemen en zeggen dat je 50 man hebt die kunnen vechten. (Wie weet hoeveel Vatos er aan het rondrijden waren) Dan moet je om in een jaar de stad leeg te krijgen elke dag 296 zombies neerschieten. :P
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  woensdag 24 november 2010 @ 18:00:25 #277
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_89103011
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 17:58 schreef Eenskijken het volgende:
Ik vond die visscene op het begin zo tergend he. Die meiden zaten helemaal emotioneel te worden terwijl ik daar zat met een hoofd van '' WTF :')''
Hahahahaha ja, zulke scenes zullen er voor het geheel wel bij moeten. Maar op dat moment zat ik even te twijfelen of ik niet the desperate housewives zat te kijken ofzo. xD
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  woensdag 24 november 2010 @ 18:02:40 #278
309742 toetsenbordridder
Schopt kont op jouw typtafel.
pi_89103102
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 17:58 schreef Eenskijken het volgende:
Ik vond die visscene op het begin zo tergend he. Die meiden zaten helemaal emotioneel te worden terwijl ik daar zat met een hoofd van '' WTF :')''
ik zat te wachten op de 1e zombie die ze aan de haak sloegen, serieus :P
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 17:58 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Laten we het ruim nemen en zeggen dat je 50 man hebt die kunnen vechten. (Wie weet hoeveel Vatos er aan het rondrijden waren) Dan moet je om in een jaar de stad leeg te krijgen elke dag 296 zombies neerschieten. :P
ten 1e heb je de hele dag niks anders te doen dan met zombies dealen/overleven. als je per man 5 zombies per dag neerschiet/sloop dan kom je een heel eind hoor. steeds verder de stad afzetten/barricaderen. weglokken met geluid, paar neerschieten en weer een straat/huis afzetten.

tenzij er 1 of andere zombieolifant er doorheen ramt kan je je rijk best snel uitbreiden. ;)
  woensdag 24 november 2010 @ 18:07:31 #279
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_89103275
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 18:02 schreef toetsenbordridder het volgende:

[..]

ik zat te wachten op de 1e zombie die ze aan de haak sloegen, serieus :P

[..]

ten 1e heb je de hele dag niks anders te doen dan met zombies dealen/overleven. als je per man 5 zombies per dag neerschiet/sloop dan kom je een heel eind hoor. steeds verder de stad afzetten/barricaderen. weglokken met geluid, paar neerschieten en weer een straat/huis afzetten.

tenzij er 1 of andere zombieolifant er doorheen ramt kan je je rijk best snel uitbreiden. ;)
Maar hoe wil je dat doen zonder ontzettend veel zombies op je af te lokken? Vuurwapens maken zoveel lawaai dat er vanzelf een paar honderd, zo niet duizend, zombies voor je barricade staan. Dan komen ze er vanzelf wel doorheen, desnoods door over de lijken van de neergeschoten zombies te lopen.
Nee, geef mij maar een stadje in een dunbevolkt gebied. De voorraden die aanwezig zijn zijn toch altijd in verhouding met de hoeveelheid mensen die er wonen. En anders pak je een fatsoenlijke vrachtwagen en laad je die een keer per maand vol bij een distributiecentrum met wat je nodig hebt en nog goed is.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  woensdag 24 november 2010 @ 18:08:04 #280
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_89103292
geniale serie tot nu toe, net afl.4 gekeken !
The Outside Agency
  woensdag 24 november 2010 @ 19:43:45 #281
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_89107346
Misschien "bewaren" ze de dode blonde mevrouw wel, omdat ze denken dat ze ergens een tegengif kunnen vinden :9. Then again, volgens mij had ze dan wel bij kennis moeten blijven, als mijn zombie kennis me niet in de steek laat ;).
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  woensdag 24 november 2010 @ 20:51:20 #282
309742 toetsenbordridder
Schopt kont op jouw typtafel.
pi_89110900
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 18:07 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Maar hoe wil je dat doen zonder ontzettend veel zombies op je af te lokken? Vuurwapens maken zoveel lawaai dat er vanzelf een paar honderd, zo niet duizend, zombies voor je barricade staan. Dan komen ze er vanzelf wel doorheen, desnoods door over de lijken van de neergeschoten zombies te lopen.
Nee, geef mij maar een stadje in een dunbevolkt gebied. De voorraden die aanwezig zijn zijn toch altijd in verhouding met de hoeveelheid mensen die er wonen. En anders pak je een fatsoenlijke vrachtwagen en laad je die een keer per maand vol bij een distributiecentrum met wat je nodig hebt en nog goed is.
weglokken met geluid, licht weetikhetwat.
telkens een paar dingen blokkeren en dan weer kijken hoe je verder kan uitbreiden.

stilstand is achteruitgang om het maar afgezaagd (hihi) te zeggen.
  woensdag 24 november 2010 @ 21:05:32 #283
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_89111799
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 17:58 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Laten we het ruim nemen en zeggen dat je 50 man hebt die kunnen vechten. (Wie weet hoeveel Vatos er aan het rondrijden waren) Dan moet je om in een jaar de stad leeg te krijgen elke dag 296 zombies neerschieten :P
Dan kan sneller... de meer lawaai je maakt de meer er komen. Dus neem een shovel met de bak op hoofdhoogte en gaan met die banaan. Ze komen van zelf op je af. Enige wat je moet doen is eventuele snellere zombies of die je met een run mist afschieten.

Die zombies die het kamp binnen vielen kunnen ook gelokt zijn vanwege het lawaai van het alarm met die rode sportauto he. Ik neem aan dat zombies standaard die richting op blijven gaan tot er ander geluid is en dat ze wel even nodig hebben om die 5 a 10 km die ze van de stad af zitten moeten afleggen.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  woensdag 24 november 2010 @ 21:13:16 #284
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_89112285
Wat ik mij dus afvroeg, zombies komen op geluid af. Maar het gaat hun hoe dan ook om het eten. Dat ziekenhuis zou vol met lijken van zombies hebben moeten liggen of ze zouden er constant omheen hebben moeten staan :P Maar er waren niet eens sporen ervan :( Ik denk te veel na...
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  woensdag 24 november 2010 @ 21:32:11 #285
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_89113647
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 21:05 schreef wdn het volgende:

[..]

Dan kan sneller... de meer lawaai je maakt de meer er komen. Dus neem een shovel met de bak op hoofdhoogte en gaan met die banaan. Ze komen van zelf op je af. Enige wat je moet doen is eventuele snellere zombies of die je met een run mist afschieten.

Die zombies die het kamp binnen vielen kunnen ook gelokt zijn vanwege het lawaai van het alarm met die rode sportauto he. Ik neem aan dat zombies standaard die richting op blijven gaan tot er ander geluid is en dat ze wel even nodig hebben om die 5 a 10 km die ze van de stad af zitten moeten afleggen.
Mwah, gewoon mens loopt dat in een of twee uur. Dus een zombie moet daar in ieder geval in 5 uur wel kunnen zijn. En met zo'n shovel rijd je jezelf klem in de zombieresten ben ik bang. Ik zou dan in ieder geval iets bepantserd willen hebben zodat ik veilig ben mocht ik mij wel klem rijden. Ik zou ze dan eerder ergens heenlokken en ze opsluiten en vervolgens die hele plek in de fik zetten.

quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 20:51 schreef toetsenbordridder het volgende:

[..]

weglokken met geluid, licht weetikhetwat.
telkens een paar dingen blokkeren en dan weer kijken hoe je verder kan uitbreiden.

stilstand is achteruitgang om het maar afgezaagd (hihi) te zeggen.
Iedereen die zijn gebied te ver uitrekt verliest alles wat hij heeft. Dat is waar voor een groot rijk met miljoenen inwoners en dat is ook waar voor een gemeenschap met tientallen survivors. Compact en veilig is veel beter.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  woensdag 24 november 2010 @ 22:59:34 #286
309742 toetsenbordridder
Schopt kont op jouw typtafel.
pi_89119449
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 21:13 schreef Frag_adder het volgende:
Wat ik mij dus afvroeg, zombies komen op geluid af. Maar het gaat hun hoe dan ook om het eten. Dat ziekenhuis zou vol met lijken van zombies hebben moeten liggen of ze zouden er constant omheen hebben moeten staan :P Maar er waren niet eens sporen ervan :( Ik denk te veel na...
komen niet op dood vlees af. alleen levende beesten/mensen kunnen ze van voeden.
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 21:32 schreef Ugjerke het volgende:
[..]

Iedereen die zijn gebied te ver uitrekt verliest alles wat hij heeft. Dat is waar voor een groot rijk met miljoenen inwoners en dat is ook waar voor een gemeenschap met tientallen survivors. Compact en veilig is veel beter.
toch zou 1 stad niet te ver uitgerekt zijn naar mijn mening, als je het maar langzaam en geleidelijk doet.
niet in 1x die stad schoonvegen, dan zou je fouten kunnen maken.
  donderdag 25 november 2010 @ 01:13:21 #287
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_89123776
Kan je beter met een dorpje beginnen denk ik.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_89124020
vind het nog steeds raar dat Amy nu dood is.. Aangezien ze op de officiele website als een main character wordt omschreven!
  donderdag 25 november 2010 @ 02:33:00 #289
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_89124343
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 01:13 schreef Elegy het volgende:
Kan je beter met een dorpje beginnen denk ik.
Inderdaad, om de grens van een stad in de gaten te houden heb je heel wat mensen nodig. Je wil binnen je grens volledig veilig zijn om je werk fatsoenlijk te kunnen doen. Als je een hele stad in de gaten moet houden kunnen er zo ergens wat zombies tussendoor glippen. Of je moet echt een paar meter hoge stenen muur bouwen. Wat zonde van je energie zou zijn.

Het maakt niet uit hoe langzaam of snel je je gebied uitbreid, het gaat erom hoe lang je grens is.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_89124382
Met deze serie krijg ik weer me ouwe fantasie terug over een game zoals l4d2 maar dan stukke realistischer en meer een rgp waarbij je zoals je in de serie ziet, dat er voor eten moet worden gezocht, dingen moeten worden gevonden en gemaakt, etcetera.
  donderdag 25 november 2010 @ 08:39:55 #291
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_89125544
LOL, ik denk dat ik met een paar van jullie wel na de zombiepocalypse wil samenwerken. Goeie ideeen hier :P

Maar weer OT: hoewel deze serie wat mij betreft geen hoogvlieger is qua acteerwerk en verhaallijn, wordt dat gewoon gecompenseerd door de zombies. Ik vind 't interessant genoeg om te blijven kijken in ieder geval.
  † In Memoriam † donderdag 25 november 2010 @ 08:42:51 #292
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_89125585
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 01:35 schreef Deceit het volgende:
vind het nog steeds raar dat Amy nu dood is.. Aangezien ze op de officiele website als een main character wordt omschreven!
De betere series durven main characters af te maken.
Carpe Libertatem
  donderdag 25 november 2010 @ 09:05:06 #293
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_89125856
quote:
14s.gif Op donderdag 25 november 2010 08:42 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

De betere series durven main characters af te maken.
Tenzij ze in het rood gekleed zijn dan mogen het ook de bij-figuren zijn :D
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  donderdag 25 november 2010 @ 09:43:31 #294
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_89126540
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 02:33 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Inderdaad, om de grens van een stad in de gaten te houden heb je heel wat mensen nodig. Je wil binnen je grens volledig veilig zijn om je werk fatsoenlijk te kunnen doen. Als je een hele stad in de gaten moet houden kunnen er zo ergens wat zombies tussendoor glippen. Of je moet echt een paar meter hoge stenen muur bouwen. Wat zonde van je energie zou zijn.

Het maakt niet uit hoe langzaam of snel je je gebied uitbreid, het gaat erom hoe lang je grens is.
Beter trek je Europa in naar oude kastelen en forten, die zijn nog makkelijker te verdedigen en vaak heb je er ook ruimte om op kleine schaal landbouw te bedrijven :)
quote:
14s.gif Op donderdag 25 november 2010 08:42 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

De betere series durven main characters af te maken.
In de comic komen er voortdurend mensen bij en gaan er mensen dood/weg/worden zombies.
Dat is juist het interessante van de comic, ik hoop dat ze er een aantal gebeurtenissen uit de comic in de serie gebruiken die je eigenlijk nooit ziet in andere series of zelfs niet in films.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  donderdag 25 november 2010 @ 09:51:38 #295
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_89126734
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 09:43 schreef Elegy het volgende:

[..]

Beter trek je Europa in naar oude kastelen en forten, die zijn nog makkelijker te verdedigen en vaak heb je er ook ruimte om op kleine schaal landbouw te bedrijven :)

[..]

In de comic komen er voortdurend mensen bij en gaan er mensen dood/weg/worden zombies.
Dat is juist het interessante van de comic, ik hoop dat ze er een aantal gebeurtenissen uit de comic in de serie gebruiken die je eigenlijk nooit ziet in andere series of zelfs niet in films.
Een middeleeuws fort verdedigen tegen zombies is natuurlijk een van de meest gave dingen die ja kan bedenken! ^O^
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  donderdag 25 november 2010 @ 10:00:02 #296
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_89126972
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 09:51 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Een middeleeuws fort verdedigen tegen zombies is natuurlijk een van de meest gave dingen die ja kan bedenken! ^O^
Met een beetje geluk vind je er ook nog wat zwaarden en bepantsering enzo :9

Hoewel ik van mening ben dat stukken plastic pvc buis beter zijn omdat het veel lichter is, geen kabaal maakt en weinig tot geen onderhoud vergt.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  donderdag 25 november 2010 @ 10:13:12 #297
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_89127304
En vergis je niet in de kracht die het kost om in bepantsering een zwaard rond te zwaaien. Daar komt bij dat je het hoofd in moet slaan bij zombies, dus je moet ook nog redelijk precies te werk gaan.
  donderdag 25 november 2010 @ 10:20:18 #298
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_89127475
Ik denk dat het tijd is om deze weer in te vullen:



En ja, ik zou liever niet in een harnas rondlopen. Ik weet niet of ik nog overeind zo komen als ik in zo'n ding omval.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  donderdag 25 november 2010 @ 10:21:16 #299
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_89127503
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 10:13 schreef Chevalric het volgende:
En vergis je niet in de kracht die het kost om in bepantsering een zwaard rond te zwaaien. Daar komt bij dat je het hoofd in moet slaan bij zombies, dus je moet ook nog redelijk precies te werk gaan.
Ja precies, je kan beter snel en wendbaar zijn. Kan je ze ook nog gewoon omver duwen en wegrennen. Bijvoorbeeld een wetsuit/sharksuit is een betere bescherming. En het raken van een hoofd wordt volgens mij ook teveel overschat. Het is maar een klein object en het beweegt dus je moet een goede hand oog coordinatie hebben. Het is geen kwestie van je crosshair erover heen bewegen en een knopje indrukken.

Qua zwaard zou ik voor een katana kiezen trouwens, hopelijk wordt dit ook duidelijk in een latere aflevering ;) :9 (als ze de persoon introduceren tenminste)
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  donderdag 25 november 2010 @ 10:36:16 #300
309742 toetsenbordridder
Schopt kont op jouw typtafel.
pi_89127874
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 10:20 schreef Ugjerke het volgende:
Ik denk dat het tijd is om deze weer in te vullen:

[ afbeelding ]

En ja, ik zou liever niet in een harnas rondlopen. Ik weet niet of ik nog overeind zo komen als ik in zo'n ding omval.
maak maar topic aan in ONZ ;)
altijd leuk om die in te vullen.

quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 08:39 schreef Chevalric het volgende:
hoewel deze serie wat mij betreft geen hoogvlieger is qua acteerwerk en verhaallijn, wordt dat gewoon gecompenseerd door de zombies. Ik vind 't interessant genoeg om te blijven kijken in ieder geval.
en hier heb ik dus heel weinig aan toe te voegen ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')