abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 november 2010 @ 19:48:35 #251
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_89064633
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 november 2010 10:51 schreef CantFazeMe het volgende:
Maar je, je kunt het ook niet vergelijken met bijvoorbeeld Battlestar galatica. :P
BSG is een stuk beter :Y .
2000 light years from home
  dinsdag 23 november 2010 @ 19:50:53 #252
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_89064756
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 19:48 schreef Merkie het volgende:

[..]

BSG is science-fiction serie in de ruimte. The Walking Dead is een post-apocalyptische zombieserie. Appels met peren vergelijken?
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_89065881
weer prima aflevering, met een bloedering einde ^O^

ok het is wat cliche maar wel goed uitgevoerd
pi_89066373
Morgen deel 3 en 4 kijken *O* heb er zin in *O*
Typefouten, ik maak ze met trots.
  dinsdag 23 november 2010 @ 20:41:05 #255
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_89067321
Wat een serie !!!!
opgezegd@fok.nl
  dinsdag 23 november 2010 @ 21:01:44 #256
28033 Pek
je moet wat
pi_89068353
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 19:48 schreef Merkie het volgende:

[..]

Je kunt het niet vergelijken, zegt ie. En wat doe je? o|O
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  dinsdag 23 november 2010 @ 21:03:37 #257
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_89068467
Als Cylon Centurions de zombies gaan uitroeien, dan mag je gaan vergelijken :P
opgezegd@fok.nl
  dinsdag 23 november 2010 @ 21:12:46 #258
28033 Pek
je moet wat
pi_89068985
En Jack Bauer pwnd Rick Grimes met een hand op z'n rug en een vinger in zijn neus, uiteraard :{w
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_89072888
quote:
16s.gif Op dinsdag 23 november 2010 21:12 schreef Pek het volgende:
En Jack Bauer pwnd Rick Grimes met een hand op z'n rug en een vinger in zijn neus, uiteraard :{w
Jack is allang een lelijke zombie geworden dus NEE
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_89082766
Vette aflevering.
pi_89083079
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 november 2010 00:43 schreef k_i_m het volgende:
Neeeee, maar 6 afleveringen? -O-. Ik vond de eerste trouwens erg spannend, voor het genre :Y.
Dat was ook mijn reactie.
Want wat is dit een superserie zeg! Eindelijk weer iets leuks en dat duur dan maar 6 afleveringen....
  woensdag 24 november 2010 @ 10:20:04 #262
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_89085320
quote:
14s.gif Op maandag 22 november 2010 15:40 schreef Gamer_V het volgende:
Ik zou dit topic echt niet moeten lezen voordat ik de aflevering gezien heb :')

[..]

Aan het begin van de zombie-apocalypse begrijp ik dat wel, maar hoe hebben ze dan in godsnaam de eerste maand of twee overleefd? Dat zou een klacht mogen zijn over de serie... :P
Ik moet toegeven dat ik dezelfde gedachte had ;)
Op zich is zo'n perimeter met blikjes geen gekke gedachte, maar dan moet je het wel goed doen natuurlijk. Verder zorgen dat je alleen makkelijk op 1 plek binnen kan komen natuurlijk. Onbegrijpelijk dat ze wat rondhangen terwijl de beveiliging nog niet op orde is. Zeker als je de spanjolen en hun kamp zag :P
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  woensdag 24 november 2010 @ 10:29:12 #263
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_89085684
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 09:57 schreef Merkie het volgende:

[..]

1. Slechte verhaalvertelling. Het verhaal springt van de hak op de tak en subplots worden er met de haren bijgesleept.
2. Slechte geforceerde dialogen
3. Totaal geen spanningsopbouw.
Even (een beetje) bijstaan. De dialogen in de deze aflevering waren heel slecht en de drama was enorm geforceerd. Ik heb geleerd om dat te accepteren van zombiefilms, maar eigenlijk was het bijzonder matig :P
Met name de 'visscene' was tenenkrommend en duidelijk alleen daar zodat je het zielig zou vinden als er 1 dood ging. Had enkel niet verwacht dat het deze aflevering nog zou zijn.

Toch heb ik nog wel genoten. Ik vond het gedoe om de wapens spannend, begrijpelijk en logisch. En hoewel vol met plotholes, was de aanval op het kamp ook tof, zeker omdat het de boel weer in beweging brengt.
  woensdag 24 november 2010 @ 10:30:22 #264
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_89085723
De latinos zaten dan ook midden in de stad. Ik vermoed dat de kampers dachten dat ze door het feit dat ze zo afgelegen zaten zich niet druk hoefden te maken over een hele meute zombies. Hooguit een of twee verdwaalde walkers.

De plotholes met de zombie attack moeten we even tot de volgende aflevering bewaren. Misschien dat Merle er achter zat, wat al een hoop zou verklaren (afgezien van het feit hoe hij met 1 arm en zonder wapens een hele meute zombies bij het kamp krijgt).
  woensdag 24 november 2010 @ 10:38:13 #265
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_89085945
Het zijn burgers he, geen militairen.
opgezegd@fok.nl
  woensdag 24 november 2010 @ 10:45:31 #266
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_89086133
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 10:38 schreef FoXje het volgende:
Het zijn burgers he, geen militairen.
Want alleen militairen kunnen normaal nadenken? Er zitten nota-bene 2 politieagenten bij die allebei nooit missen :P
  FOK!fotograaf woensdag 24 november 2010 @ 11:05:09 #267
151126 angel008
pi_89086733
heel gesprek hierover gehad met wat mensen op irc maar het feit dat ze ook nog zodicht bij de stad zitten is gewoon niet slim ze zitten hooguit 5km van de stad af ik zou als groep allang vertrokken zijn verder weg van de beschaving (en dus zombies) iets wat ik zelf ook zou doen is opzoek gaan naar dichtbijzijnde militaire basis om daar ook de materialen op te halen (Wapens/eten/uitrusting) mocht je in de stad zijn zou ik opzoek gaan naar districentrum voor supermarkten en alle ingangen blokkeren en daar al het houdbare voedsel opzoeken/naar boven brengen en de trap dermate aanpassen dat je er niet zomaar opkomt zonder van boven af neer te laten

nog een kleine tip van mij :D

boek

heerlijk leesvoer :)
  woensdag 24 november 2010 @ 12:05:35 #268
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_89088914
Even over dat gedoe met dat mensen gewoon stilstaan als ze oog in oog staan met een zombie.
Ted werd verrast toen hij zijn tent opendeed en wist dat hij nagenoeg fucked was aangezien er 3-4 walkers voor zijn tent stonden. Ik zie niet wat hij anders had kunnen doen.
Amy werd geblindsided door een zombie vanachter de deur en gebeten, het sloeg inderdaad nergens op dat ze daar bleef staan om die zombie nog een hap uit haar nek te gunnen. Enige logische verklaring is shock.
De andere waren er gewoon om dood te gaan :').
There is no rehab for stupidity.
  woensdag 24 november 2010 @ 15:30:05 #269
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_89096786
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 10:30 schreef Chevalric het volgende:
De latinos zaten dan ook midden in de stad. Ik vermoed dat de kampers dachten dat ze door het feit dat ze zo afgelegen zaten zich niet druk hoefden te maken over een hele meute zombies. Hooguit een of twee verdwaalde walkers.

De plotholes met de zombie attack moeten we even tot de volgende aflevering bewaren. Misschien dat Merle er achter zat, wat al een hoop zou verklaren (afgezien van het feit hoe hij met 1 arm en zonder wapens een hele meute zombies bij het kamp krijgt).
Hoe je zombies bij dat kamp krijgt? Heel simpel. Je rijd een beetje door Atlanta, flink wat toeteren en lawaai maken totdat flink wat zombies je opgemerkt hebben. Daarna rijd je op een slakkengangetje naar het kamp waardoor al die zombies je bij kunnen houden. Als je eenmaal dichtbij genoeg bent trap je vol op het gas en rijd je weg en laat je de zombies daar rondlopen tot ze langs het kamp komen.

quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 12:05 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Even over dat gedoe met dat mensen gewoon stilstaan als ze oog in oog staan met een zombie.
Ted werd verrast toen hij zijn tent opendeed en wist dat hij nagenoeg fucked was aangezien er 3-4 walkers voor zijn tent stonden. Ik zie niet wat hij anders had kunnen doen.
Kijk, dat bedoel ik dus. Met zo'n mentaliteit verdien je het om zombievoer te worden. Wat hij had kunnen doen is proberen die zombie een trap/beenduw te geven en langs ze heen te rennen. Ed zag er niet bepaald licht uit dus die moet wel een flinke duw kunnen geven. Goed, dan was er alsnog een flinke kans dat hij het niet haalde. Maar nog altijd een betere kans dan 100% zeker dood.

quote:
Amy werd geblindsided door een zombie vanachter de deur en gebeten, het sloeg inderdaad nergens op dat ze daar bleef staan om die zombie nog een hap uit haar nek te gunnen. Enige logische verklaring is shock.
De andere waren er gewoon om dood te gaan :').
Amy stond toch echt even oog in oog met die zombie voordat hij haar beet. En zij deed echt op geen enkel moment wat. Niet voor de eerste beet, niet voor de tweede beet, niet tijdens een beet. Ze deed helemaal niks, alsof ze het eigenlijk gewoon wilde. Volgens mij vond ze het stiekem gewoon geil om door zombies opgegeten te worden. :Y
  woensdag 24 november 2010 @ 16:07:17 #270
309742 toetsenbordridder
Schopt kont op jouw typtafel.
pi_89098409
wajoo die spanjolen hadden echt een toffe basis!
als ik die tsjappies uit de bergen was zou ik me daar gewoon bij aansluiten en de stad plunderen.

ze hadden eerst toch een bus voor een gang gezet zodat er geen zombies bij konden?
dat moet je gewoon overal doen, alles blokkeren met auto's/meubels. en zombies in kleine aantallen (2/3) lokken en doodslaan/neerschieten met kruisboog.

zo heb je algauw controle over die hele klote stad :7

oja de aflevering O-) echt tof! dacht dat het weer een saaie visaflevering werd maar de dreiging zat er de hele tijd in. ook wel tof dat een aantal sidekicks doodgingen, mijn god wat haat ik die blonde wijven (correctie, die kale ook).
pi_89098696
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 11:05 schreef angel008 het volgende:
heel gesprek hierover gehad met wat mensen op irc maar het feit dat ze ook nog zodicht bij de stad zitten is gewoon niet slim ze zitten hooguit 5km van de stad af ik zou als groep allang vertrokken zijn verder weg van de beschaving (en dus zombies) iets wat ik zelf ook zou doen is opzoek gaan naar dichtbijzijnde militaire basis om daar ook de materialen op te halen (Wapens/eten/uitrusting) mocht je in de stad zijn zou ik opzoek gaan naar districentrum voor supermarkten en alle ingangen blokkeren en daar al het houdbare voedsel opzoeken/naar boven brengen en de trap dermate aanpassen dat je er niet zomaar opkomt zonder van boven af neer te laten

nog een kleine tip van mij :D

boek

heerlijk leesvoer :)
Ja je houdt het wat langer uit, maar hoe ver is zo'n winkelcentrum of een militaire basis in die omgeving wel niet? Als je dawn of the dead (1978) hebt gezien zie je dat alle zombies gwn naar het winkelcentrum komen, omdat ze gwn doen wat ze in hun verleden ook hebben gedaan. Een kamp opslaan zo vlak bij de stad is dan nog wel begrijpelijk..
  woensdag 24 november 2010 @ 16:17:55 #272
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_89098860
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 16:07 schreef toetsenbordridder het volgende:
wajoo die spanjolen hadden echt een toffe basis!
als ik die tsjappies uit de bergen was zou ik me daar gewoon bij aansluiten en de stad plunderen.

ze hadden eerst toch een bus voor een gang gezet zodat er geen zombies bij konden?
dat moet je gewoon overal doen, alles blokkeren met auto's/meubels. en zombies in kleine aantallen (2/3) lokken en doodslaan/neerschieten met kruisboog.

zo heb je algauw controle over die hele klote stad :7

oja de aflevering O-) echt tof! dacht dat het weer een saaie visaflevering werd maar de dreiging zat er de hele tijd in. ook wel tof dat een aantal sidekicks doodgingen, mijn god wat haat ik die blonde wijven (correctie, die kale ook).
Er wonen 5,4 miljoen mensen in en rondom Atlanta. Die maak je niet zomaar allemaal af. Dan kun je beter een basis maken in een kleinere stad met hetzelfde idee. Maar dan nog, maak maar eens 30,000 zombies af. Dan heb je flink wat pijlen en kogels nodig.
Nee, ik zou niet in de schoenen van die Vatos willen staan. Die basis van hen is toch een behoorlijke death trap. Uiteindelijk zullen ze toch overspoeld door zombies worden denk ik. Hopen voor hun dat de jonge Vatos weg kunnen rijden in hun autos.
  woensdag 24 november 2010 @ 17:17:37 #273
309742 toetsenbordridder
Schopt kont op jouw typtafel.
pi_89101470
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 16:17 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Er wonen 5,4 miljoen mensen in en rondom Atlanta. Die maak je niet zomaar allemaal af. Dan kun je beter een basis maken in een kleinere stad met hetzelfde idee. Maar dan nog, maak maar eens 30,000 zombies af. Dan heb je flink wat pijlen en kogels nodig.
Nee, ik zou niet in de schoenen van die Vatos willen staan. Die basis van hen is toch een behoorlijke death trap. Uiteindelijk zullen ze toch overspoeld door zombies worden denk ik. Hopen voor hun dat de jonge Vatos weg kunnen rijden in hun autos.
je hebt de tijd denk?
5,4 miljoen zal idd hard werken worden maargoed het is wel haalbaar.
een kleinere stad zal nauwelijks voorraden hebben voor zoveel mensen.

ben echt benieuwd hoe het verdergaat:D
laatste keer dat ik zoiets had was bij lost.
  woensdag 24 november 2010 @ 17:32:20 #274
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_89101984
Leuke posts hier maar als iemand veel tekst typt dan mag hij wel interpunctie gebruiken. |:(

Over die zombieattack: ik vond dat ze zich ook lieten bijten. De schrijvers vonden dat er een aantal mensen dood moeten, en dat is gewoon niet goed aangepakt.
When all else fails, you always have delusion.
pi_89102925
Ik vond die visscene op het begin zo tergend he. Die meiden zaten helemaal emotioneel te worden terwijl ik daar zat met een hoofd van '' WTF :')''
There are only 151 Pokémon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')