uhuh... ik heb er 1 op de router en dan 1 op de printer en 1 op de xbox. Maar... performance is natuurlijk niet heel erg wild. Dat schommelt ergens tussen 25 en 70Mbpsquote:Op woensdag 17 november 2010 10:39 schreef Tally het volgende:
Als ik bijvoorbeeld nog een setje zou kopen he, betekend dat dan dat ik er maar 1tje hoeft aan te sluiten op de router en de rest kan gebruiken voor aansluiten van hardware?
Performance is niet heel erg belangrijkquote:Op woensdag 17 november 2010 13:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
uhuh... ik heb er 1 op de router en dan 1 op de printer en 1 op de xbox. Maar... performance is natuurlijk niet heel erg wild. Dat schommelt ergens tussen 25 en 70Mbps
Nou ja, dat kan dusquote:Op woensdag 17 november 2010 13:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Performance is niet heel erg belangrijkDat er netwerkverbinding is, is wel belangrijk.
Zit bij hubbie heel erg tussen zijn oren
Goed dat ik het weet. Dank je!quote:
Ja misschien ik weet niet wat Wilders zijn grenzen zijnquote:Op woensdag 17 november 2010 17:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nee, zo denkt Rutte er blijkbaar ook over, J.
En Wilders zou zelfs moord nog door de vingers zien om lekker uit de staatsruif te kunnen blijven eten.
Want er is zoveel anders leuks ?quote:Op woensdag 17 november 2010 20:07 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik wil darts kijken, maar dat blijkt een opgave.
Star Wars beter dan heel veel! (Vooral de oude delen!)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |