abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 november 2010 @ 08:27:45 #101
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_89082460

Het lijkt er op dat TSA personeel fucked up is.

Je zou een dergelijk persoon toch de nek omdraaien. Wat zijn dat voor foute mensen.
TSA Gestapo

[ Bericht 2% gewijzigd door Lambiekje op 24-11-2010 10:48:26 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_89082628
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 09:48 schreef ToT het volgende:

[..]

^O^ TOF!!!
Laat haar dan ook ff een account aanmaken, of dat ze ff op jouw naam reageert of zo! :) Ik ben HEEL benieuwd! Laat haar het vorige deel ook ff doorlezen! :)

Overigens heb ik zelf ook op 2 laboratoriumopleidingen gezeten en heb niets geleerd wat te maken zou kunnen hebben met mindmanipulation of wat dan ook. Puur chemische stoffen onderzoeken op de ene opleiding en bloed en dergelijke onderzoeken op de andere.
Will do :P
pi_89083769
Zo, vandaag weer wat implants bekijken.

Overigens lijkt het erop dat de EMF richtlijn er gewoon gaat komen.

Zeg Bankfurt, hoe deed jij dat nu met die detectiepoortjes?
pi_89083858
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 18:01 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Nee, absoluut niet. Er is geen noodzakelijke directe relatie met de magneetsterktes, wel indirect, w.b.t andere randvoorwaarden bijvoorbeeld frequenties, gebruikte materialen, electronica om de MRI-scanner, locatie etc.
Die inplants zijn geen elektronica?
  woensdag 24 november 2010 @ 11:32:51 #105
52357 Lambiekje
pi_89087636
quote:
CIA Must Disclose Data on Human Experiments
A federal magistrate judge in San Francisco ordered the CIA to produce specific records and testimony about the human experiments the government allegedly conducted on thousands of soldiers from 1950 through 1975.
Three veterans groups and six individual veterans sued the CIA and other government agencies, claiming they used about 7,800 soldiers as human guinea pigs to research biological, chemical and psychological weapons.

bron
Whee ..
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 24 november 2010 @ 13:17:48 #106
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_89091757
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 09:31 schreef Reintji het volgende:

[..]

Die inplants zijn geen elektronica?
Idd. Ze zijn blijkbaar 'niet-fysiek', whatever that may be.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 24 november 2010 @ 14:37:35 #107
52357 Lambiekje
pi_89094840
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:17 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Idd. Ze zijn blijkbaar 'niet-fysiek', whatever that may be.
Alles maar dan ook echt alles is terug te herleiden tot energie en frequentie. Waarom dan geen energieknopen.
  woensdag 24 november 2010 @ 14:59:49 #108
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_89095640
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 14:37 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Alles maar dan ook echt alles is terug te herleiden tot energie en frequentie. Waarom dan geen energieknopen.
Kan je dat toelichten? Het klinkt me namelijk nogal onzinnig in de oren. Hoe wil je bijvoorbeeld een baksteen die op je tenen valt volledig in energie en frequentie beschrijven? Daar blijven zaken als massa, oppervlakte etc in voorkomen.
Onikaan ni ov dovah
pi_89096876
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 14:59 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Kan je dat toelichten? Het klinkt me namelijk nogal onzinnig in de oren. Hoe wil je bijvoorbeeld een baksteen die op je tenen valt volledig in energie en frequentie beschrijven? Daar blijven zaken als massa, oppervlakte etc in voorkomen.
Ik las toevallig in een boek van David Icke waarin ik voor de grap van de week eens ben begonnen, dat ieder stuk materiaal, ongeacht de hardheid, uit trillende deeltjes (atomen, moleculen) bestaat en dus eigenlijk gewoon pure energie is. Volgens mij is dit wetenschappelijk ook gewoon erkend.
  woensdag 24 november 2010 @ 15:34:54 #110
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_89097002
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 15:32 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik las toevallig in een boek van David Icke waarin ik voor de grap van de week eens ben begonnen, dat ieder stuk materiaal, ongeacht de hardheid, uit trillende deeltjes (atomen, moleculen) bestaat en dus eigenlijk gewoon pure energie is. Volgens mij is dit wetenschappelijk ook gewoon erkend.
Alles wat je ziet is een trilling op een andere frequentie.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  woensdag 24 november 2010 @ 15:39:16 #111
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_89097202
quote:

[..]

Nou nee.. In het gevan van atomen heb je het dan nog steeds over een trillende massa.
Onikaan ni ov dovah
  † In Memoriam † woensdag 24 november 2010 @ 15:41:59 #112
230491 Zith
pls tip
pi_89097320
quote:

[..]

Het klopt dat alle molecullen bewegen, en hoe warmer hoe meer, hoe kouder, hoe minder (en bij absolute nulpunt staat het stil), daardoor zijn er dingen als stoom, water, ijs.

Maar verder is het natuurlijk onzin om te claimen dat dingen alleen maar energie zijn. Alsof ik kan zeggen dat een sporter niet bestaat omdat hij beweegt en dus alleen maar energie is. De molecullen bewegen - maar de molecullen zelf bestaan ook - het bewegen is de energie.

Als je een klomp goud tot het absolute nulpunt temperatuur brengt stoppen de molecullen met bewegen... maar het goud is er nog steeds hoor.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_89098007
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 14:37 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Aura's, chakra's enz....dat is allemaal meer spiritueel dan dat het echt technische zaken zijn.
pi_89141542
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 15:58 schreef ToT het volgende:

[..]

Aura's, chakra's enz....dat is allemaal meer spiritueel dan dat het echt technische zaken zijn.
Technologie is ondergeschikt aan spirituele krachten.

Aura's zijn technisch zichtbaar en meetbaar. Een chakra is een interdimensionale energie-vortex.
  donderdag 25 november 2010 @ 17:18:15 #115
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_89142353
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 16:58 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Kan spirituele kracht een kogel stoppen?

quote:
Aura's zijn technisch zichtbaar en meetbaar. Een chakra is een interdimensionale energie-vortex.
Hoe dan?
Onikaan ni ov dovah
pi_89142438
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 17:18 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Kan spirituele kracht een kogel stoppen?
Ja, door er voor te zorgen dat die kogel nooit op je wordt afgevuurd ;)

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 25-11-2010 17:20:38 ]
pi_89147471
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 16:58 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Snap ik, maar nu lijkt het er dus op dat die "chips" gewoon een soort lading of frequentie of whatever van je energiestromingen / chakra's / wat dan ook te zijn.
pi_89147561
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 17:20 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ja, door er voor te zorgen dat die kogel nooit op je wordt afgevuurd ;)
Mooi doordenkertje. :)
pi_89147938
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 19:17 schreef ToT het volgende:

[..]

Snap ik, maar nu lijkt het er dus op dat die "chips" gewoon een soort lading of frequentie of whatever van je energiestromingen / chakra's / wat dan ook te zijn.
Niet direct; wel indirect; je komt aardig in de buurt; met niet-fysieke implants doel ik op indrukken, programmeringen en indoctrinatie opgedaan in kwetsbare omstandigheden: jeugd, onderwijs, slaap, reclame, zware leefomstandigheden, misbruik, angstsituaties, sex, drugsgebruik, hard rock muziek, alcohol, hypnose etc.
Bestudeer bio-energetica en Wilhelm Reich.

Het kan ook via psychotronica en met behulp van fysieke hulpmiddelen zijn gebeurd: ELF, TV, muziek (walkman), mind-control apparatuur zoals antennes, navigators, algemene elektronica (w.o. de MRI scanner), mobieltjes en ook militaire ontvoeringen, vaccinaties, medicijnen etc.
pi_89148340
Zeg Bankfurt, hoe moeten we die schapen nou helpen?
pi_89148669
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 19:35 schreef Loppe het volgende:
Zeg Bankfurt, hoe moeten we die schapen nou helpen?
Wat bedoel je ? Wil jij dan schapen helpen ?
pi_89148753
ja, zij hebben het hardst nodig, toch?
pi_89149077
Het enige wat schapen kunnen, is nog meer schapen maken; waarom zou ik schapen helpen ?
Ik zoek de leeuwen.
pi_89149307
Zo, wie heb je al? Orchestra., Ali Kannibali, wie nog?
  donderdag 25 november 2010 @ 19:59:26 #125
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_89149493
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 19:27 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Niet direct; wel indirect; je komt aardig in de buurt; met niet-fysieke implants doel ik op indrukken, programmeringen en indoctrinatie opgedaan in kwetsbare omstandigheden: jeugd, onderwijs, slaap, reclame, zware leefomstandigheden, misbruik, angstsituaties, sex, drugsgebruik, hard rock muziek, alcohol, hypnose etc.
Bestudeer bio-energetica en Wilhelm Reich.

Het kan ook via psychotronica en met behulp van fysieke hulpmiddelen zijn gebeurd: ELF, TV, muziek (walkman), mind-control apparatuur zoals antennes, navigators, algemene elektronica (w.o. de MRI scanner), mobieltjes en ook militaire ontvoeringen, vaccinaties, medicijnen etc.
Ik vraag het nog maar een keer. Waarom doen ze zo moeilijk om dergelijke functies in een MRI scanner in te bouwen? Is toch nergens voor nodig, als al die andere bronnen ook al dat werk doen.
Onikaan ni ov dovah
pi_89150760
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 19:50 schreef Bankfurt het volgende:
Het enige wat schapen kunnen, is nog meer schapen maken; waarom zou ik schapen helpen ?
Ik zoek de leeuwen.
Volgens mij is het al bekend wie hier de leeuwen zijn, dusse....PMmen met hen? :P

(Doe maar niet, dan bloedt BNW dood! ;) )

Overigens doe je wel veel moeite om ons schapen dingen uit te leggen he! :P Of wil je stiekem toch leeuwen maken van ons schapen? :D
  donderdag 25 november 2010 @ 20:34:33 #127
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_89151006
Rawr! :P
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 25 november 2010 @ 21:23:24 #128
323748 WhatsTheSecret
That's a question, sir.
pi_89153405
Het gekke is altijd bij mensen die zo zwaar overtuigd zijn (Bijv Bankfurt & ali_kannibali) dat het niet in hun opkomt dat zij ook volledig mis kunnen zitten en zelf het echte slachtoffer zijn van de dingen die zij beweren. Alles wat iemand zegt wat niet in het straatje past, wordt uitgelegd als iets dat iemand/iets anders gestuurd heeft en wordt dus zo omgebogen dat het wel uit komt.

Maar goed, dit is maar mijn gedachten gang.
Waarom?
pi_89160690
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 21:23 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Het gekke is altijd bij mensen die zo zwaar overtuigd zijn (Bijv Bankfurt & ali_kannibali) dat het niet in hun opkomt dat zij ook volledig mis kunnen zitten en zelf het echte slachtoffer zijn van de dingen die zij beweren. Alles wat iemand zegt wat niet in het straatje past, wordt uitgelegd als iets dat iemand/iets anders gestuurd heeft en wordt dus zo omgebogen dat het wel uit komt.

Maar goed, dit is maar mijn gedachten gang.
Klopt, elk bewijs dat hun overtuigingen ontkracht, wordt weer aangegrepen om de gevestigde orde nóg harder onderuit te halen, tenzij dat absoluut onmogelijk is. In dat geval wordt dat bewijs gewoon genegeerd! :P
  donderdag 25 november 2010 @ 23:29:51 #130
323748 WhatsTheSecret
That's a question, sir.
pi_89160848
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 23:26 schreef ToT het volgende:

[..]

Klopt, elk bewijs dat hun overtuigingen ontkracht, wordt weer aangegrepen om de gevestigde orde nóg harder onderuit te halen, tenzij dat absoluut onmogelijk is. In dat geval wordt dat bewijs gewoon genegeerd! :P
Ja, je zou toch denken dat als ze juist die dingen met harde feiten onderuit willen halen..

Maar goed; terug naar de MRI en mind control
Waarom?
  vrijdag 26 november 2010 @ 01:24:14 #131
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_89164730
quote:
Klopt, elk bewijs dat hun overtuigingen ontkracht, wordt weer aangegrepen om de gevestigde orde nóg harder onderuit te halen, tenzij dat absoluut onmogelijk is. In dat geval wordt dat bewijs gewoon genegeerd!
-flame-

[ Bericht 6% gewijzigd door Bastard op 26-11-2010 10:40:46 ]
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_89167891
Oja, even terugkomend; mijn vriendin moest hard lachen om de beweringen die Bankfurt doet ten opzichte van de MRI scanner.
  vrijdag 26 november 2010 @ 09:37:42 #133
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_89168065
quote:
President Clinton makes a public apology for the MK Ultra mind control program.

The following is a portion of a speech given on 10/3/95 by President William C. Clinton concerning Executive Order 12975 - Protection of Human Research Subjects and Creation of National Bioethics Advisory Commission:

"Thousands of government-sponsored experiments did take place at hospitals, universities, and military bases around our nation. Some were unethical, not only by today's standards, but by the standards of the time in which they were conducted. They failed both the test of our national values, and the test of humanity. The United States of America offers a sincere apology to those of our citizens who were subjected to these experiments, to their families, and to their communities. When the government does wrong, we have a moral responsibility to admit it."

Most people are unaware of President Clinton's historic speech, which was given three hours prior to the O. J. Simpson jury trial verdict.

http://tinyurl.com/yfjp3p9 (naffoundation.org, North American Freedom Foundation)

The quality of this video is poor because it has been converted from the old VCR video format to a computer video format. I do not have the original tape.
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  vrijdag 26 november 2010 @ 10:41:20 #134
8372 Bastard
Persona non grata
pi_89169965
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 09:29 schreef Scorpie het volgende:
Oja, even terugkomend; mijn vriendin moest hard lachen om de beweringen die Bankfurt doet ten opzichte van de MRI scanner.
Want.. misschien heb ik het gemist wat is haar beroep?
The truth was in here.
  vrijdag 26 november 2010 @ 10:51:49 #135
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_89170313
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 10:41 schreef Bastard het volgende:

[..]

Leverancier en assemblage van MRI scanners.
pi_89170504
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 10:41 schreef Bastard het volgende:

[..]

Medisch Beeldvormend Radiodiagnostisch Laborant. Zeg maar iemand die de hele dag door met MRI scans enzovoorts bezig is.
  † In Memoriam † vrijdag 26 november 2010 @ 11:34:23 #137
230491 Zith
pls tip
pi_89172036
Maar als je met energieknopen en aura's enzo kan werken als regering/NWo, waarom dan het zwakkere MRI gebruiken?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_89172373
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 19:26 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet. Daar is het te corrupt voor.

[..]

Juist nieuwe implantaten toedienen. Op energetisch level in je aura
Aura's. Daar moet je ook maar in geloven.
pi_89174331
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 20:29 schreef ToT het volgende:

[..]

Volgens mij is het al bekend wie hier de leeuwen zijn, dusse....PMmen met hen? :P

(Doe maar niet, dan bloedt BNW dood! ;) )

Overigens doe je wel veel moeite om ons schapen dingen uit te leggen he! :P Of wil je stiekem toch leeuwen maken van ons schapen? :D
liever een dood dan een verziekt BNW
pi_89178192
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 10:57 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Medisch Beeldvormend Radiodiagnostisch Laborant. Zeg maar iemand die de hele dag door met MRI scans enzovoorts bezig is.
Ik ook, maar dat helpt (hier) niets heur. Wedervragen worden gewoon niet beantwoord.
  vrijdag 26 november 2010 @ 14:17:01 #141
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_89178589
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 14:08 schreef Reintji het volgende:

[..]

Ik ook, maar dat helpt (hier) niets heur. Wedervragen worden gewoon niet beantwoord.
Gezellig :P Al die experts aanwezig. Maarja, dat we het niet met Bankfurt eens zijn komt natuurlijk door onze programmer. Zo'n wereldbeeld is wel lekker makkelijk, dat wel.
Onikaan ni ov dovah
pi_89188574
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 11:34 schreef Zith het volgende:
Maar als je met energieknopen en aura's enzo kan werken als regering/NWo, waarom dan het zwakkere MRI gebruiken?
Omdat de nieuwe generatie chips gevoeliger voor magnetische straling zou zijn of zo.

MRI moet aan banden wegens Europese richtlijnen of zo --> Conclusie: dat moet een reden hebben, en dus is het omdat er nieuwe chips komen die minder goed tegen magnetische straling komen.
pi_89816524
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 17:53 schreef ToT het volgende:

[..]

Omdat de nieuwe generatie chips gevoeliger voor magnetische straling zou zijn of zo.

MRI moet aan banden wegens Europese richtlijnen of zo --> Conclusie: dat moet een reden hebben, en dus is het omdat er nieuwe chips komen die minder goed tegen magnetische straling komen.
Leuk berichtje voor Tuinhek en ToT:

http://pesn.com/2010/12/07/9501740_Bob_Boyce_verichip_removed/

(hopelijk zal dit hun nachtrust niet al te veel verstoren).
pi_89818906
Jammer dat de xrays zo slecht gesoept zijn dat de chip zich naast het lichaam bevindt.
pi_89835198
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 22:07 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Leuk berichtje voor Tuinhek en ToT:

http://pesn.com/2010/12/07/9501740_Bob_Boyce_verichip_removed/

(hopelijk zal dit hun nachtrust niet al te veel verstoren).
Je weet zelf ook dat dit beter in het Verichip topic thuishoort, aangezien je het daar zelf ook gepost hebt. Dit daarentegen past hier wel:

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/18003428
pi_89861311
quote:
Je punt is? Overal worden patienten gescreend op implantaten voordat een Mri onderzoek wordt uitgevoerd.

Inductiespanning kan voor weefselschade zorgen of een pacemaker of pomp onschadelijk maken. Wanneer mensen een dergelijke chip zouden hebben zou dat op zijn minst een artefact op de plaatjes moeten veroorzaken of zelfs een pijnprikkel bij de patiënt.

Hoeveel mensen lopen met dergelijke chips rond bankfurt?
pi_89870899
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 01:27 schreef Reintji het volgende:

[..]

Je punt is? Overal worden patienten gescreend op implantaten voordat een Mri onderzoek wordt uitgevoerd.

Inductiespanning kan voor weefselschade zorgen of een pacemaker of pomp onschadelijk maken. Wanneer mensen een dergelijke chip zouden hebben zou dat op zijn minst een artefact op de plaatjes moeten veroorzaken of zelfs een pijnprikkel bij de patiënt.

Hoeveel mensen lopen met dergelijke chips rond bankfurt?
Die bij Bob Boyce is wel erg grof en ouderwets. Ik weet het niet, ik schat dat zo'n 0,1% van de westerse bevolking; ouder dan 45-50 jaar deze nog hebben.

De moderne implantaten zijn nu bio-(nano)implantaten en etherische of mind-matrix programs; de meeste mensen in westerse landen jonger dan 45 hebben deze. Deze zijn vrijwel niet te zien op een MRI scanner.

Als ik voor mezelf spreek schat ik dat ik zó'n 50 fysieke bio-nano-implantaten/clusters in me heb zitten, waarvan zo'n 25 in mijn hoofd en meer dan 500 mind-matrix programs.

De fysieke implantaten zijn vooral door of via vaccinaties ingebracht; de mind-programs door sateliet en ontvoeringen (fysiek en astraal).
  maandag 13 december 2010 @ 14:26:33 #148
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_89873445
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 december 2010 23:15 schreef Reintji het volgende:
Jammer dat de xrays zo slecht gesoept zijn dat de chip zich naast het lichaam bevindt.
Dat is wel een beetje jammer ja ;)
Onikaan ni ov dovah
  maandag 13 december 2010 @ 14:29:09 #149
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_89873546
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 13:15 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Die bij Bob Boyce is wel erg grof en ouderwets. Ik weet het niet, ik schat dat zo'n 0,1% van de westerse bevolking; ouder dan 45-50 jaar deze nog hebben.

De moderne implantaten zijn nu bio-(nano)implantaten en etherische of mind-matrix programs; de meeste mensen in westerse landen jonger dan 45 hebben deze. Deze zijn vrijwel niet te zien op een MRI scanner.

Als ik voor mezelf spreek schat ik dat ik zó'n 50 fysieke bio-nano-implantaten/clusters in me heb zitten, waarvan zo'n 25 in mijn hoofd en meer dan 500 mind-matrix programs.

De fysieke implantaten zijn vooral door of via vaccinaties ingebracht; de mind-programs door sateliet en ontvoeringen (fysiek en astraal).
Waarom zijn ze niet te zien op een MRI scan?
En wat is de rol nog van MRI in dit hele verhaal?
Onikaan ni ov dovah
pi_89875554
Overigens, als de hele medische wereld zo slecht is, waarom is die chip dan verwijderd en hebben ze daar dan ook zo'n officiële verklaring voor geschreven?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')