Oeh das niet fijn nee!quote:Op vrijdag 19 november 2010 06:37 schreef DJMO het volgende:
ik was dus de frituur vergeten die nog schoon moestlekker karweitje om kwart over zes 's ochtends
![]()
enfin, ding is schoon, vriesvak is leeg en de inhoud staat buiten in een koeltas met elementen. dat blijft toch wel even goed zo?
omdat m'n kind om kwart voor zes wakker was, en de verhuiswagen om kwart over acht al voor de deur stond ..quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:31 schreef RanTheMan het volgende:
Mag ik vragen waarom iemand om half 7 's ochtends al aan het fokken is, laat staan een frituurpan aan het schoonmaken is? hahaha, kon dat niet om half 9 ofzo:)
Maar goed Kudo's voor het fanatisme in ieder geval!!
vooralsnog is het drama .. hij is hyperactief op 't moment ..quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:02 schreef Lottekoekkie het volgende:
Zit enigszins getijgerd te wachten op nieuws. Jammer dat het niet helemaal droog bleef hier vandaag maar het viel gelukkig mee.
Hoop dat het allemaal gladjes verlopen is en je vanavond lekker op de bank voor de tv kunt hangen.
Morgen weer een dag
Enne, vannacht slapen ik je nieuwe huis![]()
Ben benieuwd hoe het met Jan gaat vannacht, voor het eerst in een eigen kamer
met traphekjequote:Op vrijdag 19 november 2010 21:02 schreef Lottekoekkie het volgende:
Als je morgen, als je wakker wordt maar niet van de trap afdonderd , je hebt namelijk ineens een trap
ga ik zeker doenquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:27 schreef twentemeisje het volgende:
Heej wijffie, kom net thuis en zie je sms dus ook je topic meteen gecheckt. Jullie zijn gewoon over!!!Geniet van de eerste nacht op jullie nieuwe stekkie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |