Mensen die denken dat de wereld om hen draaitquote:Op maandag 15 november 2010 10:58 schreef Zolcon het volgende:
ne5t pas gestuurd en binnen 24 uur een reactie.. Kuthelpdesks. Als ik iets wil regelen dan wil ik dat nu en niet wanneer het Steve Jobs uitkomt.
Toepasselijk gezegde aangezien je Apple inderdaad wel met een hoop stront kan vergelijkenquote:Op maandag 15 november 2010 13:16 schreef retorbrapi het volgende:
Als vliegen op een hoop stront weer, die anti-Applefanboys!
wat een onzinquote:Op maandag 15 november 2010 13:46 schreef epicbeardman het volgende:
Apple service hoef je niks van te verwachten, doen geen flikker.. zelfs de online.nl helpdesk doet nog meer.
Ach gun ieder zijn eigen manier om te zeggen dat ze een veel te klein verschrompeld lulletje hebben, wat ze compenseren door veilig vanachter hun toetsenbordj kritiek te leveren op mooie dingen die ze zelf niet kunnen kopen.quote:Op maandag 15 november 2010 13:16 schreef retorbrapi het volgende:
Als vliegen op een hoop stront weer, die anti-Applefanboys!
Ook fijn dat je even uitlegt waar je dat idee van hebt.quote:Op maandag 15 november 2010 13:46 schreef epicbeardman het volgende:
Apple service hoef je niks van te verwachten, doen geen flikker.. zelfs de online.nl helpdesk doet nog meer.
Wat een onzin. Had laatst een probleem en je krijgt van Apple gelijk een medewerker toegewezen die je persoonlijk kan mailen. Deze kan je vervolgens altijd mailen bij vragen of problemen. Het leuke is dat hij met iTunes credits strooit wanneer je een probleem hebt.quote:Op maandag 15 november 2010 13:46 schreef epicbeardman het volgende:
Apple service hoef je niks van te verwachten, doen geen flikker.. zelfs de online.nl helpdesk doet nog meer.
Als hij zoals hij aangeeft de telefoon heeft geblokkeerd middels een code wat had hij dan nog meer moeten doen? Ja wellicht had hij beter op zijn telefoon moeten letten, dan was er niets aan de hand geweest.quote:Op maandag 15 november 2010 14:46 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
... en als dat via jouw account is gelopen heb jij zelf je zaken niet goed op orde gehad.
plus een goede after carequote:Op maandag 15 november 2010 15:12 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Wat een onzin. Had laatst een probleem en je krijgt van Apple gelijk een medewerker toegewezen die je persoonlijk kan mailen. Deze kan je vervolgens altijd mailen bij vragen of problemen. Het leuke is dat hij met iTunes credits strooit wanneer je een probleem hebt.
Los van of we allemaal aardig zijn vragen we ons wel allemaal af hoe dit nu uiteindelijk toch gekomen is.quote:Op maandag 15 november 2010 17:54 schreef Zolcon het volgende:
Toch fijn dat mensen zo aardig zijn. Volgende keer zal ik wel geen klb topic meer openen...
Ik vraag het me ook af. Ik krijg de rekening van iTunes dus ik geef hun de schuld ja. Aangezien ik geen iPhone heb kan ik geen apps kopen. En niemand heeft mijn wachtwoord...quote:Op maandag 15 november 2010 20:15 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Los van of we allemaal aardig zijn vragen we ons wel allemaal af hoe dit nu uiteindelijk toch gekomen is.
En het niet aardig zijn kwam misschien doordat je de schuld gezien je tt bij iTunes neerlegt, en dit lijkt velen van ons raar.
Dus als de oorzaak bekent is zouden we graag nog een vervolgposting van je hebben.
En tja het is KLB, erg veel leuke mensen, maar als het alleen om vriendelijkheid gaat is KLB niet de goede plaats.
Je zou eens je verhaal kunnen mailen naar hun, en daarbij het verzoek of ze aan kunnen tonen hoe de aankoop gedaan is dit daar jij de aankoop als geheel ontkent.quote:Op maandag 15 november 2010 20:35 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik vraag het me ook af. Ik krijg de rekening van iTunes dus ik geef hun de schuld ja. Aangezien ik geen iPhone heb kan ik geen apps kopen. En niemand heeft mijn wachtwoord...
Ik heb ook al contact opgenomen waarin ik het verhaal helemaal vertel. Ik wacht nog op een reactie aangezien je via de telefoon geen contact hiermee kan opnemen (dat kan alleen in engelstalige mail). Ik vond het gewoon niet zo lekker wakker worden met 60 euro minder op mijn rekening terwijl ik er niks vanaf weet. vandaar de klacht.quote:Op maandag 15 november 2010 20:51 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Je zou eens je verhaal kunnen mailen naar hun, en daarbij het verzoek of ze aan kunnen tonen hoe de aankoop gedaan is dit daar jij de aankoop als geheel ontkent.
Oftewel leg het bij hun neer en laat hun maar aantonen dat jij dit gekocht hebt. Als ze dit weigeren dan kun je gewoon een aangifte doen.
Hoezo? Het geld is toch gewoon van mijn rekening af. Niks preventiefs aan. Het probleem was er daadwerkelijk. Gelukkig is er een goede oplossing gekomen.quote:
Ja, absoluut. Maar dat werd je in het begin van het topic dus al gemeld, en dus is dit hele topic gewoon preventief janken.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:06 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Hoezo? Het geld is toch gewoon van mijn rekening af. Niks preventiefs aan. Het probleem was er daadwerkelijk. Gelukkig is er een goede oplossing gekomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komende vanaf de man die blind vertrouwen heeft in een product dat al jaren onderpresteert is dit niet geheel geloofwaardig.quote:
[ Bericht 13% gewijzigd door Skull-splitter op 16-11-2010 12:28:52 (d/t vaud) ]I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:18 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ja, absoluut. Maar dat werd je in het begin van het topic dus al gemeld, en dus is dit hele topic gewoon preventief janken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Komende vanaf de man die blind vertrouwen heeft in een product dat al jaren onderpresteerd is dit niet geheel geloofwaardig.![]()
Besprenkelen met wijwater.quote:Op maandag 15 november 2010 10:48 schreef Zolcon het volgende:
Morgen...
Wordt net wakker en dan zie ik ineens een mail van Click and Buy (dat kut betalingssysteem dat itunes gebruikt) waarin staat dat er 60 euro van mijn rekening wordt afgeschreven (en nog een 20 aan tegoed op mijn itunes account) voor de aankoop van een app....
Het hele leuke eraan is dat ik sins 1-7-2010 mijn iPhone niet meer heb omdat die gestolen was...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |