Uiteraard het virus heeft toegeslagenquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Je lijkt wel een wandelende RedRoom.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Je lijkt wel een wandelende RedRoom.
Juist, dat maakte het nummer af.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:40 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Beste optreden van team Roel. En ook weereens bereikt wat hij in de auditie al liet zien. Wij vonden het jammer dat het zo snel afgelopen was.
De drie dames hebben de backing ook mooi gezongen.
Volgens mij heb ik iets gemistquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:40 schreef Phoenixbirdy het volgende:
ownee dat vond ik echt slechtquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:40 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Als het goed is morgenavondquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:24 schreef Poison-Ivy het volgende:
Iemand een idee wanneer de herhaling op TV komt?
je hebt wel iets van hem weg trouwensquote:Op zondag 28 november 2010 12:21 schreef Dizer het volgende:
Aangenaam verrast! Was erg goed. Kan hem alleen als persoon niet velen
WTF Re! Je kent me al 7 jaar, dat kan niet waar zijnquote:
Dit gaan veel Ben fans je kwalijk nemenquote:Op zondag 28 november 2010 14:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
WTF Re! Je kent me al 7 jaar, dat kan niet waar zijn
Ik ben toch niet zoooo lelijk?
Boeiendquote:Op zondag 28 november 2010 14:31 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dit gaan veel Ben fans je kwalijk nemen
Nee oke maar hij heeft wel erg veel uitstralingquote:Op zondag 28 november 2010 14:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Boeiend
Kom op, die vent is toch niet knap
Dat dan weer welquote:Op zondag 28 november 2010 14:33 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nee oke maar hij heeft wel erg veel uitstraling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |