Ik vind het een serie in de trend van Naruto / Bleach. Humor, beetje kinderlijk, niet te veel nadenken en toch vermaak .De enige reden dat ik deze kijk is eigenlijk omdat ik Naruto en Bleach heb afgeschreven en toch ook nog wat hersenloos wil kijkenquote:Op maandag 22 november 2010 13:47 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Waar gaat het over? is het echt de moeite waard, of 'leuk voor erbij...' !?
Ik heb even episode 1 gedownload en even snel doorheen gespoeld, en weet niet of het me echt leuk lijkt. Als ik eens tijd over heb en ik hoor er meer positieve dingen over, dan zal ik het eens een kans gevenquote:Op maandag 22 november 2010 14:44 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Fairy Tail ken ik persoonlijk niet, heb een keer een .jpeg gezien maar kon me niet helemaal bekoren. Volgens mij is t een shonen maar over het verhaal e.d. kan ik je weinig vertellen![]()
Ore no Imouto is afkorting van Ore no Imouto ga Konnani Kawaii Wake ga Naii (My little sister can't be this cute!)
Gedetailleerde beschrijving in de link, maar kort gezegd gaat het over een gast die een zusje heeft dat perfect is (model, goede cijfers, goed is sport) maar in het geheim een enorme otaku-nerd! En ze heeft een beetje een little-sister complex.
Klinkt beetje incest-achtig allemaal, maar dat valt echt wel mee als je het eenmaal kijkt. Er gebeurt niks, dus wees gerust, maar er worden hier en daar wel vraagtekens gezet bij de acties van de hoofdpersonen
Naruto, de manga, niet de anime, vind ik geweldig, maar ik vind het ook totaal niet 'hersenloos', maar juist een episch meesterwerk. Serieus.quote:Op maandag 22 november 2010 14:44 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik vind het een serie in de trend van Naruto / Bleach. Humor, beetje kinderlijk, niet te veel nadenken en toch vermaak .De enige reden dat ik deze kijk is eigenlijk omdat ik Naruto en Bleach heb afgeschreven en toch ook nog wat hersenloos wil kijken. Jaja ik ben hem echt aan het verkopen. Maar ik zal hem proberen te beschrijven:
Je kan het het beste vergelijken met een RPG. Je hebt zeg maar een wereld met magie waarbij alle tovenaars bij een guild zitten en die hebben onderling herrie.
Hmm als ik het zo terug lees snap ik niet dat ik er ooit aan ben begonnen maar ik vind de serie stiekem wel vermakelijk. Al heeft ie nog wel last van een: als we niet kunnen winnen verzinnen we er gewoon een NOG sterkere toverspreuk bij.
Lijkt me de beste manier ja. Ik denk niet dat dit een anime is die iedereen zal aanspreken (bestaan die überhaupt?) en als je niet van het genre houdt (is het een slice-of-life? denk het wel) dan zal het je niet kunnen bekoren.quote:Op maandag 22 november 2010 14:50 schreef Yi-Long het volgende:
Ik heb even episode 1 gedownload en even snel doorheen gespoeld, en weet niet of het me echt leuk lijkt. Als ik eens tijd over heb en ik hoor er meer positieve dingen over, dan zal ik het eens een kans geven
Ik vind Naruto gewoon briljant opgebouwd. Het begint redelijk 'standaard' als shounen, maar op de achtergrond worden eigenlijk allemaal al kleine beginnetjes neergelegd, wat je later allemaal weer terug ziet komen (en geheime dienst, strijd om de macht in Konaha, etc etc) Ook qua personages is het echt ontzettend goed uitgewerkt.quote:Op maandag 22 november 2010 15:06 schreef Frag_adder het volgende:
Mwa ik vond het begin van Naruto meer een helehoop grappen en grollen opeengeschakeled in een Ninja Setting, de serie werd pas later een stuk beter.
Wat ik persoonlijk het beste vind aan Naruto is dat ze mensen zo tegen elkaar zetten dat ze van een sterkere kunnen winnen zonder Dragon Ball Z praktijken maar dat er daadwerkelijk over nagedacht is.
Dat is zóóóóó vorig seizoen!quote:Op maandag 22 november 2010 16:36 schreef mschol het volgende:
Seitokai Yakuindomo is wel weer een serie van hoog niveau:
school is pas co-ed geworden, en hoofdpersoon (nieuwe, mannelijke, student) wordt zo goed als gedwongen om plaats te nemen in de student council..
en daar treffen we uiteraard alleen vrouwen aan, waarvan er 2 zo goed als alles wel naar het perverte omdraaien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vond Seitokai Yakuindomo wel leuk bij vlagen, maar werd op gegeven moment beetje moe (niet moé) van al die flauwe grappen constant. Maar eerlijk is eerlijk, er zitten ook een aantal goeie in
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
quote:Op maandag 22 november 2010 16:51 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Dat is zóóóóó vorig seizoen!
ik kijk niet in seizoenen, houd wel de seizoenen in de gaten voor leuke serie'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik kan echt alles kriskras doorelkaar heen kijken (dus nu b.v. een serie van summer 2010 en straks een serie van spring 2008)
Vind 't zelf wel fijn als ik niet teveel in 1x kan kijkenquote:Op maandag 22 november 2010 17:08 schreef Frag_adder het volgende:
Sowieso kan je beter niet in seizoenen kijken, het is veel relaxter een serie in 1 ruk te downloaden en te kijken wanneer je wilt dan een week per ep moeten wachten
Nouja.... Neequote:Op maandag 22 november 2010 17:31 schreef Frag_adder het volgende:
En zelfbeheersing is een woord dat niet voor komt in jou vocabulaire?
dat interactieve boek op de ps3quote:Op maandag 22 november 2010 18:16 schreef Frag_adder het volgende:
boekenspel? WTF ? En nee, de meest overhypte serie is final fantasy my zijn final fantasy 7 aanbidders
Ik heb geen ps3, ik heb een gamecubequote:
AC is goed hoor!quote:Op maandag 22 november 2010 18:00 schreef gniffie het volgende:
fall out, assasins creed en dat boekenspel zijn de meest overhypte series van deze generatie
inderdaadquote:Op maandag 22 november 2010 19:27 schreef Bakakame het volgende:
[..]
AC is goed hoor!
True, 1 sucked maar 2 was goed! Binnenkort Brotherhood maar kopen
Mijn 1e ronde Fallout New Vegas kostte 55 uurquote:Op maandag 22 november 2010 19:31 schreef Bakakame het volgende:
Fallout lijkt me trouwens ontzéttend vet, maar vanwege eerdergenoemd gebrek aan discipline ben ik dat maar niet gaan spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |