Umee...quote:Op zondag 21 november 2010 19:39 schreef DJ_ het volgende:
[..]
beste char in het hele verhaal
[..]
ik zit nog steeds bij eps 12, Taka is erg sloom met releasen
[..]
manga faalt, beetje kleur loze plaatjes bekijken waar ja naar 3 plaatjes al 2 maand verder bent gegaan in het verhaal
heb die is vergeleken in kwaliteit met die van taka, en die van taka was beterquote:
bij manga kan ik me totaal niet inleven in het verhaal.. het voelt een beetje donald duck achtig aan, en nee das niet positiefquote:Op zondag 21 november 2010 19:39 schreef DJ_ het volgende:
manga faalt, beetje kleur loze plaatjes bekijken waar ja naar 3 plaatjes al 2 maand verder bent gegaan in het verhaal
iedere keer de zelfde voiceactors horen, of totaal verkeerd gecaste VA's helpt ook niet echt.quote:Op zondag 21 november 2010 20:35 schreef mschol het volgende:
[..]
bij manga kan ik me totaal niet inleven in het verhaal.. het voelt een beetje donald duck achtig aan, en nee das niet positief
"tentacles' 'anime' zijn mijn eerste twee trefwoorden, daarna varieer ik een beetjequote:Op zondag 21 november 2010 21:02 schreef Frag_adder het volgende:
Waar vinden jullie dit soort series? Googelen jullie op "Anime series met vage namen die niemand kent" of zo.
wat voor series?quote:Op zondag 21 november 2010 21:02 schreef Frag_adder het volgende:
Waar vinden jullie dit soort series? Googelen jullie op "Anime series met vage namen die niemand kent" of zo.
dat ookquote:Op zondag 21 november 2010 20:35 schreef mschol het volgende:
[..]
bij manga kan ik me totaal niet inleven in het verhaal.. het voelt een beetje donald duck achtig aan, en nee das niet positief
Voor anime kijk ik vooral wat populair is en wat lijkt op dingen die ik leuk vond...quote:Op zondag 21 november 2010 21:02 schreef Frag_adder het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op zondag 21 november 2010 22:33 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Voor anime kijk ik vooral wat populair is en wat lijkt op dingen die ik leuk vond...
Manga daar zoek ik niet echt naar. Omdat ik nog niet zo veel manga heb gelezen en over het algemeen anime mijn voorkeur geniet vind de manga mij meestal. Dus als iemand ergens een toffe manga pannel plaatst dan zoek ik soms op waar dat vandaan komt en kijk ik of het me aanspreekt.en waar komt die spoiler vandaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar komt het plaatje in de spoiler vandaan.quote:Op zondag 21 november 2010 20:58 schreef Repelsteeltju het volgende:
KLEURLOZE STRIPS VOOR DE WIN!
Maarhé, kent iemand "Lying Mii-kun and broken Maa-chan"? Ik heb net de eerste 3 chapters gelezen en het is gewoon erg vermakelijk.
ah oke...quote:Op zondag 21 november 2010 22:49 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Daar komt het plaatje in de spoiler vandaan.
HUH! Waarom zit je in Aussie Xaryna?quote:Op maandag 22 november 2010 09:16 schreef Frag_adder het volgende:
Ze woont in australie daar is het laat.
Een jaar rondhangen?quote:Op maandag 22 november 2010 10:11 schreef Bakakame het volgende:
[..]
HUH! Waarom zit je in Aussie Xaryna?
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 22 november 2010 10:36 schreef Frag_adder het volgende:
Vanavond weer Fairy Tail, ben ik hier de enige die dit volgt?
denk het, al ga ik de eerste paar eps even bekijken of het wat is...quote:Op maandag 22 november 2010 10:36 schreef Frag_adder het volgende:
Echt waarom onthoud ik dit soort onzin dingen en ben ik zo slecht in het onthouden van dingen die er wel toe doen
Zeg je nou dat ik er niet toe doe?quote:Op maandag 22 november 2010 10:36 schreef Frag_adder het volgende:
Echt waarom onthoud ik dit soort onzin dingen en ben ik zo slecht in het onthouden van dingen die er wel toe doen
Uiteraard, je zit aan de andere kant van de wereld, lekker belangrijkquote:Op maandag 22 november 2010 11:31 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik er niet toe doe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |