quote:Op donderdag 18 november 2010 23:52 schreef .Cake. het volgende:
BedanktNa 21 jaar op school te hebben gezeten kan ik eindelijk kappen met studeren
![]()
Morgen aan de zuip! Misschien kom ik ook wel online voor wat dronken SC, val ik wel in voor Asc
Hajime no Ippo vind ik persoonlijk de leukste sport anime. Manga niet gelezen.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:53 schreef gniffie het volgende:
Ben een beetje klaar met anime. Heb nu ook al alle toffe romance manga's gelezen met boys in de hoofdrol.
Welke vette sports manga zijn er eigenlijk, en gewoon toffe shizzle?
jah heb de manga ook stuk gevolgd vanaf waar anime seizoen 1 afgelopen was maar ben gestopt toen er weer bekend werd gemaakt dat er nieuwe anime afleveringen kwamenquote:Op donderdag 18 november 2010 23:55 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hajime no Ippo vind ik persoonlijk de leukste sport anime. Manga niet gelezen.
Die nieuwe anime-serie heb ik heel even gekeken, maar vond het toch minder leuk dan de eerste serie. Geen idee waarom trouwens.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:56 schreef gniffie het volgende:
[..]
jah heb de manga ook stuk gevolgd vanaf waar anime seizoen 1 afgelopen was maar ben gestopt toen er weer bekend werd gemaakt dat er nieuwe anime afleveringen kwamen
Nee, dat kan het niet zijn.quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
Je werd volwassen(er) dat is vast waarom je het vervolg minder vind, gefeliciteerd.
countdown? gewoon zijn eigen singles top 40 zeg maar?quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:03 schreef Qunix het volgende:
Iemand die heel fanatiek is om iedere week een countdown in elkaar te knutselen
Elfen Lied mangaquote:Op maandag 15 november 2010 19:44 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Heb 'm ondertussen uit, maar bedankt! Nog aanraders voor nieuwe manga die ik kan gaan lezen?
Seirei no Morbito bedoel je toch? Het is geen Shounen als dat is wat je zoekt, maar er komen wel een paar prachtige gevechten in voor waar menig OVA jaloers op kan zijn. Verder is het verhaal gedreven op de interacties tussen de personages en een tintje politiek! Echt een aanrader dus!quote:Op vrijdag 19 november 2010 02:22 schreef Yi-Long het volgende:
Is de serie Moribito leuk? Ik las in ImagineFX een korte review waarin hij 5 sterren kreeg, maar goed, was benieuwd of iemand hier de serie kent...!?
quote:Dat randje bij de Ksjot is echt fucking eng als je bezopen bent.
quote:Wederom heb ik geen flauw idee waar jij het over hebt
Daar heb ik verleden week ook nog gelopen. Maar toen was ik alleen aangeschotenquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:07 schreef Ascendancy het volgende:
Dat randje bij de Ksjot is echt fucking eng als je bezopen bent.
Ik ben benieuwd. Heb de hele serie nu binnen, en ben bijna klaar met Bamboo Blade, maar weet nog niet wat ik hierna ga kijken...quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:22 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Seirei no Morbito bedoel je toch? Het is geen Shounen als dat is wat je zoekt, maar er komen wel een paar prachtige gevechten in voor waar menig OVA jaloers op kan zijn. Verder is het verhaal gedreven op de interacties tussen de personages en een tintje politiek! Echt een aanrader dus!
Vrouwen en techniek...quote:Op zaterdag 20 november 2010 10:45 schreef Xaryna het volgende:
Ik vroeg me af waarom er geen animenieuws was, en toen kwam ik erachter dat het vorige topic allang op slot zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |