Ik had volgens mij al iets, geen idee meer wat preciesquote:Op maandag 15 november 2010 20:05 schreef Ascendancy het volgende:
Baka-chan waarom was jij eigenlijk niet op de vorige meet?
Heb de anime gezien, best goed!quote:Op maandag 15 november 2010 20:03 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Soul Eater wilde ik zelf ook gaan lezen, omdat de anime volgens veel mensen heel vreemd eindigde en de manga beter was.. Thanks in elk geval, zal ze aan m'n lijst toevoegen!
Same here, daarom ga ik 'm ook maar lezen.. Maar begin wel bij het begin, het is lang geleden dat ik 'm keekquote:Op maandag 15 november 2010 20:33 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Heb de anime gezien, best goed!
Het laatste deel vd anime schijnt af te wijken van de manga, maar als je die niet gelezen hebt valt je dat niet zo op. Wel vond ik het einde een beetje jammer, had meer van verwacht. Ben nu wel benieuwd hoe de manga dan wél eindigd
Soul eater is de enige anime waarvan ik zou willen dat ie net als bleach en naruto was. Daar hoorde het bij. Zo is de manga ook geschreven. En de setting en animatie waren subliemquote:Op maandag 15 november 2010 20:33 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Heb de anime gezien, best goed!
Het laatste deel vd anime schijnt af te wijken van de manga, maar als je die niet gelezen hebt valt je dat niet zo op. Wel vond ik het einde een beetje jammer, had meer van verwacht. Ben nu wel benieuwd hoe de manga dan wél eindigd
Aanrader inderdaad. Gisteren met open mond naar de pilot zitten kijken.quote:Op maandag 15 november 2010 21:01 schreef Frag_adder het volgende:
Ik weet dat het geen anime is maar "The walking dead" is eigenlijk best een vette serie na Highschool of the dead
Wow, 9.5 op IMDb.. Toch maar eventjes kijken zometeen!quote:Op maandag 15 november 2010 21:43 schreef lelouch het volgende:
[..]
Aanrader inderdaad. Gisteren met open mond naar de pilot zitten kijken.
Wat een bruut geweld zo mooi in beeld gebracht
Shinonome, díé is pas tofquote:Op maandag 15 november 2010 23:13 schreef gniffie het volgende:
die lizard in die lucifer biscuit manga is tof
Je bent de zoveelste... Ik moet het eens maar downloadenquote:Op maandag 15 november 2010 21:01 schreef Frag_adder het volgende:
Ik weet dat het geen anime is maar "The walking dead" is eigenlijk best een vette serie na Highschool of the dead
7 letters!quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:02 schreef Ascendancy het volgende:
Wat de neuk is er zo hoog aan het niveau van HotD. Stomme ecchi met characters volledig daaromheen gebouwt. Inclusief de reguliere "We made a promise in our childhood"-gayfag die van binnen continu huilt om een egoistische chick die de gevoelens van anderen niet begrijpt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deel 3 heb ik nog niet gezien maar de eerste 2 vond ik toch echt goedquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:49 schreef Frag_adder het volgende:
Ik neem mijn woorden terug, ik heb nu ook afl 3 gezien en ondanks dat het vermakelijk is, haalt het niet het niveau van HotD
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
De versprijding en het beklemmende bij HotD was best goed gedaan, de personages waren wel plat maar hadden nog enigzins een persoonlijkheid en die chick deed kendo. Ook hun beslissingen waren nog redelijk normaalquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:02 schreef Ascendancy het volgende:
Wat de neuk is er zo hoog aan het niveau van HotD. Stomme ecchi met characters volledig daaromheen gebouwt. Inclusief de reguliere "We made a promise in our childhood"-gayfag die van binnen continu huilt om een egoistische chick die de gevoelens van anderen niet begrijpt.
Bij bakuman is de liefde tenminste origineel uitgewerkt met een mooie achtergrond
En dat terwijl de hoofdpersoon steeds zit te zeuren over dat hun beslissingen niet normaal zijn. En dat de wereld ten einde is gekomen, maar dat ze dat alleen nog niet weten.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:02 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
. Ook hun beslissingen waren nog redelijk normaal.
Zoveel mogelijk lekkere wijven om je heen verzamelen en jij klaagt.... In een zombie apocalypse gun ik je een schuurtje vol met rednecks en hun "cousins" !quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
En dat terwijl de hoofdpersoon steeds zit te zeuren over dat hun beslissingen niet normaal zijn. En dat de wereld ten einde is gekomen, maar dat ze dat alleen nog niet weten.
SPOILER: PlotOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe krijgen die japanners het toch steeds verzonnen
Eerste 3 regels uit deze anime:quote:Op woensdag 17 november 2010 20:16 schreef Frag_adder het volgende:
Ik moest eroge googlenhet heeft gewoon een wikipedia pagina.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Euhh, nooit van gehoord, dus ook geen idee wat ermee gebeurd isquote:Op woensdag 17 november 2010 19:37 schreef robin007bond het volgende:
Bakakame, zat jij vroeger ooit op het hexxatex forum?
Enig idee wat er mee gebeurt is?
Oh en.. ik moet weer anime gaan kijken, de afkickverschijnselen beginnen toch wel ernstig te worden
Edit: Handig dat er steeds meer op usenet staat!![]()
Maar toch, kan voor leuke situaties zorgen, net zoals OreImo dat doetquote:Op woensdag 17 november 2010 20:26 schreef Frag_adder het volgende:
Iets zegt me, aangezien het feit dat het over een Seiyu gaat, dat je niets meer ziet dan een vrouw die dat in een microfoon inspreekt en dat het daardoor ineens een stuk minder opwindend is dan mijn grafische gedachtenset mij zojuist liet geloven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |