Nou, er valt weinig te spoilen in Arakawa als je daar bang voor bent hoor. Het is zo bizar dat er eigenlijk met geen mogelijkheid te voorspellen valt wat er gaat gebeuren. Dus als je daar bang voor bent dan kan ik je zeggen dat je de OPs en EDs van Arakawa iig rustig kan bekijkenquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:45 schreef Frag_adder het volgende:
Ik kijk nooit EDs / OPs, vooral omdat ze vaak spoilers / hints bevatten, maar volgensmij ben ik daarmee de enige die dat doet.
ben ik het mee eens, ware het niet dat fok dan gewoon niet meer zou functionerenquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:34 schreef Xaryna het volgende:
Geen adblock, gewoon geen JS. En ik vind het onzin om JS te fixen alleen voor een forum. Forums hebben mijns inziens geen JS nodig. Dus.
niet gezien, ga em binnenkort eens googlen...quote:Kijkt er iemand anders ook Hyakka Ryouran Samurai Girls? Ik heb de eerste 5 afleveringen gezien nu en het is... apart. Niet geweldig, wel interessant en grappig. Beetje vreemd.
OP's/ED's kijk ik af en toe, het grootste deel sla ik over omdat het toch weer 2 a 3 minuten van m'n tijd kostquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:45 schreef Frag_adder het volgende:
Ik kijk nooit EDs / OPs, vooral omdat ze vaak spoilers / hints bevatten, maar volgensmij ben ik daarmee de enige die dat doet.
De serie waar het mij het meeste bij gestoord heeft was Valkyria Chronicles, en sindsdien heb ik geen OP meer gekeken eigenlijk.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:47 schreef .Cake. het volgende:
Nou, er valt weinig te spoilen in Arakawa als je daar bang voor bent hoor. Het is zo bizar dat er eigenlijk met geen mogelijkheid te voorspellen valt wat er gaat gebeuren. Dus als je daar bang voor bent dan kan ik je zeggen dat je de OPs en EDs van Arakawa iig rustig kan bekijken
Maar snap wat je bedoelt ja *kuch*NaturoShippuuden*kuch*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
heerlijk nummerquote:Op woensdag 24 november 2010 11:08 schreef .Cake. het volgende:
Dooie boel hier.
Vooruit dan maar, omdat ik er blij van wordt en er hier toch niemand is blijkbaar:
SPOILER: spamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those unforgettable days, for them I live"
quote:Op woensdag 24 november 2010 14:55 schreef Frag_adder het volgende:
En toch is het heel stout van hem!Dat zal quing leren
quote:Op woensdag 24 november 2010 11:36 schreef zquing het volgende:
ik heb een dropbox (in de vorm van een dedicated server), dus hoef er geen 1SPOILER: spamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt 1 van de beste ED's ooitquote:Op woensdag 24 november 2010 11:08 schreef .Cake. het volgende:
Dooie boel hier.
Vooruit dan maar, omdat ik er blij van wordt en er hier toch niemand is blijkbaar:
Yui met Lifequote:Op woensdag 24 november 2010 18:09 schreef Ascendancy het volgende:
Maar dit blijft mijn meest gedraaide:![]()
![]()
Helaas is dat dan ook direct het enige goede aan bleach. De muziek.
Japanse rap, daar heb ik juist flink aan moeten wennenquote:Op woensdag 24 november 2010 18:22 schreef Ascendancy het volgende:
Mogen er ook OP's bij?
Yui-life is mijn meest beluisterde ending, toen ik hem op me mp3 zette luisterde ik 2 dagen niets anders en kon ik 'm na een week meezingen, maar Orange range- Asterisk is nog epischer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |