Blade of the Immortal vond ik wel erg goed, maar heb pas 3 delen gelezen. De artwork daarvan vind ik ook erg mooi.quote:Op maandag 22 november 2010 22:51 schreef Repelsteeltju het volgende:
Vagebond (manga) lijkt me ook erg goed. De art is sowieso erg goed. Samen met Berserk en Blade of the Immortal zijn dat echt series die ik nog een keertje helemaal wil lezen of misschien zelfs bezitten.
[ afbeelding ]
Berserk is briljant, echt ze mooist getekende manga die ik lees. Dan zal ik vagabond ook maar eens proberen. Van blade of the immortal heb ik maar een klein stukje anime gezien omdat het vinden van de afleveringen tegenviel. Maar die is dus ook de moeite?quote:Op maandag 22 november 2010 22:51 schreef Repelsteeltju het volgende:
Vagebond (manga) lijkt me ook erg goed. De art is sowieso erg goed. Samen met Berserk en Blade of the Immortal zijn dat echt series die ik nog een keertje helemaal wil lezen of misschien zelfs bezitten.
1 heb ik kapot gespeeld, maar die valt bij mij in dezelfde categorie als transport tycoon ^^ De 2e heeft mij nooit kunnen bekoren (terwijl het toch eigenlijk hetzelfde spel was) en 3 was helemaal slecht, helaas...quote:Op maandag 22 november 2010 23:42 schreef lelouch het volgende:
Vermeld dan ook even Rollercoaster TycoonDaar heb ik echt teveel uren in gestoken!
Ook een leuke lijst, maar leasure suit larry? Die kon ik vroeger haast nooit spelen omdat ik maar bij een paar van die leeftijds check vragen het antwoord wistquote:Op dinsdag 23 november 2010 00:21 schreef Xaryna het volgende:
Lemmings
Creatures II
Roller Coaster Tycoon
Grim Fandango
Monkey Island
Caesar III
Black & White
Leasure Suit Larry
Het wordt een keer tijd, jammer dat ik hem niet spelen kan vanwege ps3 updatesquote:Op maandag 22 november 2010 18:49 schreef Qunix het volgende:
Woensdag GT5 op de PS3
Oh wacht... Dit is het anime topic
Leuk zoiets lezen zonder de contextquote:Op dinsdag 23 november 2010 10:24 schreef Xaryna het volgende:
Ik zat vast bij het condooms kopen. Ik werd daar altijd betrapt en kon niet ontdekken hoe ik dat moest voorkomen;(
Duke 3d over netwerk was zoooooo frustrerend, die verdomde tripmines! Ik heb duke nukem 3d en shadow warrior echt kapot gespeeld over netwerk tussen 5 hele oude pc's bij mijn opaquote:Op dinsdag 23 november 2010 11:15 schreef mschol het volgende:
heel vroeger wilde ik altijd police quest of kings quest spelen, maar snapte er maar vrij weinig van
duke nukem 3d was wel tof, toen had m'n broer een netwerkje aangelegd en konden we multiplayeren, m'n eerste MP ervaring
Vagebond zeker lezen, erg goede manga.quote:Op maandag 22 november 2010 22:51 schreef Repelsteeltju het volgende:
op mijn mobiel doet de kutlayout et ook niet..., ik blokkeer niks (opera 9/10 op HD2) en toch vind hij dat ik geen JS hebquote:Op dinsdag 23 november 2010 11:55 schreef Xaryna het volgende:
Ik kan niet quoten en editen want mijn Javascript doet het niet + kutlayout
zou je dat even kunnen posten in de betreffende topics, want dan kan er aan gewerkt worden. Ik las bij meer mensen dat ze deze problemen hebbenquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:10 schreef mschol het volgende:
[..]
op mijn mobiel doet de kutlayout et ook niet..., ik blokkeer niks (opera 9/10 op HD2) en toch vind hij dat ik geen JS heb
dat werkt nog kloterder dan de reguliere layout..quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:18 schreef Frag_adder het volgende:
En fok mobile dan? Of is dat alleen voor de frontpage.
HEb het van het weekend ingehaald (eps 2 t/m 7). Het is niet helemaal wat ik er van te voren van had verwacht. Vind de tekenstijl wel erg gaaf, maar het verhaal mag wel wat soepeler en spannender gemaakt worden. In alle eerlijkheid moet ik zeggen dat ik wel had verwacht dat het iets toffer zou zijn dan het nu is, maar wat niet is kan nog komen. De meeste karakters zijn nu wel geïntroduceerd, dus hopelijk gaat het nu een beetje lopen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:34 schreef Xaryna het volgende:
Kijkt er iemand anders ook Hyakka Ryouran Samurai Girls? Ik heb de eerste 5 afleveringen gezien nu en het is... apart. Niet geweldig, wel interessant en grappig. Beetje vreemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |