Waarom zou je het wél doen?quote:Op zondag 28 november 2010 21:41 schreef Conekiller het volgende:
[..]
dat werk argument is echt bull, en slit hoor en zie je niet. Zelf het formaat tong[iercing wat ik heb zien ze nooit op werk, mensen letten er niet op.
En ja met vrouwen kan het idd lastig worden, niet iedereen waardeerd het
Je ziet en hoort er niks van. Je tong bestaat uit 2 spieren die de meeste mensen zowiezo al los van elkaar kunnen bewegen. En waarom beffen niet meer? Je hebt dan 2 tongen die je kan gebruiken (A)quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:26 schreef morinii het volgende:
doen!
beffen kan je dan al zowiezo niet meer.
laatstaan normaal praten een vriendin krijgen baan sociaal alternatieven leven
en vooral zullen je ouders het tof van je vinden
dan neem je er toch lekker een pikquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:46 schreef Conekiller het volgende:
[..]
Je ziet en hoort er niks van. Je tong bestaat uit 2 spieren die de meeste mensen zowiezo al los van elkaar kunnen bewegen. En waarom beffen niet meer? Je hebt dan 2 tongen die je kan gebruiken (A)
quote:Op donderdag 9 december 2010 23:27 schreef Rodrigo_Borgia het volgende:
Hé, was leuk m'n tong laten splijten, maar dan ben je 60 en neemt nog steeds niemand je serieus... Ik loop trouwens altijd met een grote boog om dat soort mensen heen... (Als ik het zie/weet dan hé)
We kunnen alsof doen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:52 schreef Blushed het volgende:
Ik wil ooit nog zoenen met iemand met een gespleten tong.
Dan heb je, er bovenop, je gezicht en lichaam groen laten tatoeëren met een kek schubbenpatroontje en kronkel je als een slang (naakt) door de bossen. Vergelijkbaar met die tijgerman!quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:56 schreef johnnyboy. het volgende:
Denk na, straks ben je 40. En dan?
denk na, misschien haal je de 40 helemaal niet.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:56 schreef johnnyboy. het volgende:
Denk na, straks ben je 40. En dan?
Ja.quote:Op maandag 15 november 2010 00:29 schreef UbaPat het volgende:
weet iemand of je ergens in nederland je tong kan laten splijten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |