PUB!quote:Op maandag 15 november 2010 13:01 schreef Brighteyes het volgende:
Is dit niet meer iets voor PUB of R&P?
Ik heb het nog niet verteld hoorquote:
quote:
Sorry, maarquote:Op maandag 15 november 2010 21:57 schreef Lokow het volgende:
je moet zo denken, hoe zou jij het vinden als je te horen krijgt van je kind.
"pa ik rook nu al 2 jaar, Hoiiu!''
Tenzij je vader geen reukvermogen (meer) heeft, heeft hij allang geroken dat je rookt. Je kleding gaat er namelijk verschrikkelijk van stinken en je adem ruikt naar dode ratten. Dus houd jezelf niet langer voor de gek.quote:Op maandag 15 november 2010 20:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet verteld hoorMaar sowieso weet mijn vader het niet, anders had ik dat allang gemerkt! Zit momenteel nog in een spagaat : wel vertellen of niet.
*zucht* ik rook enkel buiten en na het roken ga ik meestal wat drinken.quote:Op woensdag 17 november 2010 13:49 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Tenzij je vader geen reukvermogen (meer) heeft, heeft hij allang geroken dat je rookt. Je kleding gaat er namelijk verschrikkelijk van stinken en je adem ruikt naar dode ratten. Dus houd jezelf niet langer voor de gek.
*Zucht*quote:Op woensdag 17 november 2010 15:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
*zucht* ik rook enkel buiten en na het roken ga ik meestal wat drinken.
Gelul, mijn vader weet het echt niet, ik heb het ook bij mij ma nagevraagd.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
*Zucht*
ook als je buiten rookt stink je als een otter.dat ruik je zelf niet natuurlijk, maar iemand die niet rookt zéker wel. en nee, deodorant of after shave, niks helpt.
en iets drinken ook niet. je blijft ruiken als een asbak.
"ma, weet pappa al dat ik rook"quote:Op woensdag 17 november 2010 16:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gelul, mijn vader weet het echt niet, ik heb het ook bij mij ma nagevraagd.
Dat je vader het niet ruikt is wat anders natuurlijk. Maar goed, vind jij het gelul. ik vergeet ff dat ik hier in pub zit.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gelul, mijn vader weet het echt niet, ik heb het ook bij mij ma nagevraagd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |