Oh, echt, voor jou gaat het vast enorm tegenvallenquote:Op maandag 15 november 2010 09:33 schreef pgrferrari het volgende:
Wel redelijk, weer een nieuwe week.
Elke dag weer dichter bij de meet
Nee ik was al moe... en ik heb er 5 totaal vandaag.... tot half 3 weliswaar dus het scheeltquote:Op maandag 15 november 2010 09:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
5 kinderen en nu al moe![]()
heel heel veel succes vandaag
Thijs kreeg gister een bergje van mijn oom en tantequote:
Welke heeft hij inmiddels al?quote:Op maandag 15 november 2010 09:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Thijs kreeg gister een bergje van mijn oom en tante
JA.. maar niet in werken, en nu ophouden jah!quote:Op maandag 15 november 2010 09:36 schreef Trevland het volgende:
En hebben jullie ook al zo veel zin?
nee, maar ik heb ze welquote:Op maandag 15 november 2010 09:33 schreef LovelyLady het volgende:
Neejij wel?
Sander heeft er wel een paar
Oei...sterkte liefjequote:Ja en erge is vriendin is ziek dus heb nog een kind extra ook
dus heb er vandaag 5 totaal
Daar gaat mijn middagrust
Ja, enorm veel zinquote:Op maandag 15 november 2010 09:36 schreef Trevland het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar dat is chronischquote:Op maandag 15 november 2010 09:36 schreef Trevland het volgende:
Oh als je ze kwijt wilt mag dat hoorquote:Op maandag 15 november 2010 09:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, maar ik heb ze welen een paar dubbel/ over, daarom..
[..]
Oei...sterkte liefje![]()
![]()
![]()
Als ik om de hoek woonde kwam ik meteen helpen
En wat als ik dat niet doe?quote:Op maandag 15 november 2010 09:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
JA.. maar niet in werken, en nu ophouden jah!
Nietesquote:Op maandag 15 november 2010 09:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, echt, voor jou gaat het vast enorm tegenvallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twee vlaflippen, een Mentos, Fructis, Freedent, stroopkoeken, KC en Uniekaasquote:
quote:Op maandag 15 november 2010 09:40 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nietes![]()
We maken er gwn wat leuks van.Marijke heeft heul geen keukentafelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alleen een eettafel
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Dan neem ik de chaise longue welquote:Op maandag 15 november 2010 09:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Marijke heeft heul geen keukentafel![]()
Alleen een eettafel
quote:Op maandag 15 november 2010 09:38 schreef LovelyLady het volgende:
Oh als je ze kwijt wilt mag dat hoor![]()
Als je om de hoek woonde gingen we een bakkie doenjij hoeft niet te helpen
Dan ben je niet zo heel goed bezigquote:
Is goed meisquote:Op maandag 15 november 2010 09:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik neem wel mee wat ik over heb de 27e
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |