quote:Op maandag 15 november 2010 09:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Snoesje! Heb je de verjaardag overleeft?
Zal ik je even masseren, of ga anders even lekker warm douchen![]()
[..]
Nee tis nu roodbruin
[..]
hey pgr![]()
Hoi lief schattepopje!quote:Op maandag 15 november 2010 09:23 schreef LovelyLady het volgende:
Snoesje! Heb je de verjaardag overleeft?
Zal ik je even masseren, of ga anders even lekker warm douchen![]()
quote:Op maandag 15 november 2010 09:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wokkeltje![]()
![]()
[..]
gewoon braaf geslapen..maar ja, morgen word ik natuurlijk oud, dus ik zal er wel aan moeten geloven nu
whehe, oudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
welnee joh, vrouwen van 30....................nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op maandag 15 november 2010 09:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
whehe, oud
welnee joh, vrouwen van 30....................
kut?quote:
Thijs, charmeurtjequote:Op maandag 15 november 2010 09:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi lief schattepopje!
Ja, het was gezellig en Thijs pakte natuurlijk iedereen meteen in (als ik twee minuten iets met hem heb gedaan de hele middag/ avond dan is het veel!)
En ik kreeg hele bergen cadeautjes voor de alvast![]()
![]()
Massage mag altijd
grappig ben ik he?quote:Op maandag 15 november 2010 09:27 schreef wel.o.k het volgende:
whehe, oud
welnee joh, vrouwen van 30....................
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 15-11-2010 09:29:25 ]
quote:Op maandag 15 november 2010 09:29 schreef LovelyLady het volgende:
vrouwen van 30![]()
Ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee hoor, ik had een heel leuke dag en heb heerlijk geslapenquote:Op maandag 15 november 2010 09:29 schreef pgrferrari het volgende:
Dus iedereen heeft een kutdag kutnacht gehad?
Ah getsie, veel slijm weer?quote:
jupquote:Op maandag 15 november 2010 09:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ah getsie, veel slijm weer?
Vomar auto's?quote:Op maandag 15 november 2010 09:32 schreef suikertaartje het volgende:
Sparen jullie Toy Story poppetjes of Vomar-autotjes?
buuh...en nu is iedereen bekaf?quote:Op maandag 15 november 2010 09:31 schreef LovelyLady het volgende:
jup
maar ook droge hoest enzo en flink verkouden
Wel redelijk, weer een nieuwe week.quote:Op maandag 15 november 2010 09:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee hoor, ik had een heel leuke dag en heb heerlijk geslapen![]()
En hoe is het daar?
Neequote:Op maandag 15 november 2010 09:32 schreef suikertaartje het volgende:
Sparen jullie Toy Story poppetjes of Vomar-autotjes?
Ja en erge is vriendin is ziek dus heb nog een kind extra ookquote:Op maandag 15 november 2010 09:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
buuh...en nu is iedereen bekaf?
moet je werken vandaag?
5 kinderen en nu al moequote:Op maandag 15 november 2010 09:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neejij wel?
Sander heeft er wel een paar
[..]
Ja en erge is vriendin is ziek dus heb nog een kind extra ook
dus heb er vandaag 5 totaal
Daar gaat mijn middagrust
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |