quote:Op zondag 14 november 2010 22:26 schreef IbeBen het volgende:
Bij Lorenzo wordt ik wel een beetje moe van dat Xtre-motion gedoe van 'em
hij deed t wel goed vond ikquote:Op zondag 14 november 2010 22:27 schreef Cee het volgende:
Ik heb eigenlijk maar bar weinig met die Floris.
Ja prima, maar iedere keer weet moet ik horen dat het een combi is van dans, freerunning, alles wat ik altijd heb willen doen bla bla blaquote:Op zondag 14 november 2010 22:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zijn handelsmerk. Beter dan virgilhomeboyforlife@hotmail.com
Dat dus. En van die knie.quote:Op zondag 14 november 2010 22:26 schreef IbeBen het volgende:
Bij Lorenzo wordt ik wel een beetje moe van dat Xtre-motion gedoe van 'em
Wel, want meisjes van 14 vinden dat romantisch.quote:Op zondag 14 november 2010 22:27 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik denk dat die kamer van Eldrick niet zo veel meisjes heeft aangetrokken
Mja. Gunfactorquote:Op zondag 14 november 2010 22:26 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoelde gewoon dat je daar dan ook doorheen moet kijken als je daar over valt.
Ik heb geen problemen met homoheid, maar dan weer wel met popi jopi gedrag van Lorenzo. Toch vind ik hem wel beter dansen dan Stefano. (als hij danst in ieder geval)
Blijkbaar nietquote:Op zondag 14 november 2010 22:27 schreef Franneh het volgende:
[..]
Wel, want meisjes van 14 vinden dat romantisch.
Ik hoor ook elke week dezelfde intro's.quote:Op zondag 14 november 2010 22:27 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Ja prima, maar iedere keer weet moet ik horen dat het een combi is van dans, freerunning, alles wat ik altijd heb willen doen bla bla bla
quote:Op zondag 14 november 2010 22:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mja. Gunfactoris het misschien wel
. Ik ben ook niet objectief ofzo, en wil best toegeven dat ik wat dit betreft erg hypocriet ben
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |