Het is je kankerkop klinkt wel stoerder dan keienkopquote:Op zondag 14 november 2010 22:37 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Joey, heb jij je masker op....oh nee!!
Dat wel jaquote:Op zondag 14 november 2010 22:40 schreef Franneh het volgende:
[..]
Het is je kankerkop klinkt wel stoerder dan keienkop
quote:Op zondag 14 november 2010 22:40 schreef Franneh het volgende:
Dit gaat nu over oh oh cherso ik ga uit het topic ik moet nog kijken op rtl gemist.![]()
wedden lorenzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
nee enora en lorenzoquote:Op zondag 14 november 2010 22:41 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Stefano en... Natascha? Of is dingetje ook nederlander
quote:Op zondag 14 november 2010 22:42 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Dan mag jij kiezen![]()
Sorry Tha_Erik, we stoppen wel
Hoe weet je dan of iemand meer stemmen heeft dan de ander?quote:Op zondag 14 november 2010 22:51 schreef Anonymousz het volgende:
nog 1 ding
Enora meer stemmen dan Natascha????????????
Laterzzzzzzz
De laatste twee die over blijven bij de uitslagquote:Op zondag 14 november 2010 22:53 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Hoe weet je dan of iemand meer stemmen heeft dan de ander?
maar zat ze in the bottom of 2quote:Op zondag 14 november 2010 22:53 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Hoe weet je dan of iemand meer stemmen heeft dan de ander?
Zelfs dat niet. Wie zegt dat ze dat niet voor de spanning doen? Zodat mensen thuis niet weten wie hoeveel stemmen heeft?quote:Op zondag 14 november 2010 22:54 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
De laatste twee die over blijven bij de uitslag
Ik weet niet zo zeker of ze dat op volgorde van stemmen doen eigenlijk..quote:Op zondag 14 november 2010 22:54 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik zeg het verkeerd nu, gewoon de volgorde van wie er door is enzo bij de uitslag
Jaquote:Op zondag 14 november 2010 22:54 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Lief zijn wij zo samen he, pompoennetje van me
Oh, ja dat dacht ik. Maar het kan ook zijn wat Pheno zegt inderdaad.quote:Op zondag 14 november 2010 22:54 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Ik weet niet zo zeker of ze dat op volgorde van stemmen doen eigenlijk..
quote:Op zondag 14 november 2010 22:54 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Lief zijn wij zo samen he, pompoennetje van me
Kappen met de slowchat. Zoek elkaar op in je fobo of per pm of wat dan ook.quote:
Waarschijnlijk zeggen ze dat ook niet. Ik denk ook niet dat je ergens kan terugvinden hoeveel stemmen iedereen heeft gekregenquote:Op zondag 14 november 2010 22:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb ook gemist of dat de daadwerkelijke volgorde van stemaantal is.
Ok okquote:Op zondag 14 november 2010 22:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[..]
Kappen met de slowchat. Zoek elkaar op in je fobo of per pm of wat dan ook.
Niet zo gek, als de aflevering is afgelopen. Feit is, dit is geen slowchat, maar een topic over SYTYCD. En dit is het laatste wat ik er over zeg, het punt is wel duidelijkquote:Op zondag 14 november 2010 23:06 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Ok okWe PM-en al, maar het hele topic is direct overleden lijkt het
Ik denk dat Lorenzo nog wel ergens afvalt, zn comeback-kid verhaal stopt denk ik net voor de finale. Ik geef Natascha en Floris eigenlijk de beste kansen op de overwinningquote:Op zondag 14 november 2010 23:24 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ik ben eigenlijk wel benieuwd wie er nu gaat winnen, want behalve Enora maakt volgensmij iedereen wel kans..
ik vrees van nietquote:Op zondag 14 november 2010 23:33 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Ik denk dat Lorenzo nog wel ergens afvalt, zn comeback-kid verhaal stopt denk ik net voor de finale. Ik geef Natascha en Floris eigenlijk de beste kansen op de overwinning
Wint Lorenzo het dan door zn grote fanbase denk je? Best kans op natuurlijk, wellicht heb je nog een aantal fans van vorig jaar die alleen voor hem kijken en het is natuurlijk wel spectaculair wat die doet qua tricks enzoquote:Op zondag 14 november 2010 23:37 schreef Franneh het volgende:
Lorenzo wint hem wel denk ik.
Maar ik hoop Floris.
Natascha is een goede 2e. Lise vind ik ook erg goed, maar net iets minder dan Psycho Natascha.
Ik denk toch eigenlijk dat dat Stefano stukje wel een beetje geframed is hoor. Zn ouders zullen zn huis toch wel eerder gezien hebben? Neem aan dat ze voor de camera net doen alsof ze er voorquote:Op zondag 14 november 2010 23:41 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Het is ook maar net wat voor dans je mag doen, en hoe je 'backstage-verhaaltje' in beeld werd gebracht. Ik denk toch dat, zoals bij Stefano zijn ouders en het homo-zijn, dat toch sympathy-votes moet hebben opgeleverd. Ook in dat filmpje 'nou dit is mijn huis' -> volgensmij waren zijn ouders er nog nooit geweest! Ik vond dat echt zielig voor die jongen (maar goed, ik grijp dan nog steeds niet naar mijn telefoon, wat anderen misschien wel zouden doen).
Maar Lize en Natasha vind ik even goed, de ene week vind ik de ene beter dan de ander. Lorenzo irriteert me mateloos, maar trekt schijnbaar nog steeds veel stemmen (en kan ook op zich natuurlijk goed dansen, zonder al die stomme trucs). Floris is goed, maar vind ik nikszeggend. Aan de andere kant, de jury is lovend, en vanwege zijn jonge leeftijd gun je het hem wel. Stefano kan technisch goed dansen en heeft zoals ik al eerder noemde een gunfactor. Alleen Enora zie ik niet winnen. Knap gezicht, danst goed, maar geen winnares.
Ik vond de opzet van de show vanavond trouwens traag en moeizaam door te komen. Van mij mag het weer eerst duo's, dan solo's. Dan is het ook beter te vergelijken.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik vorig jaar ook wel echt fan van hem was en daardoor wel wat meer uitkeek naar SYTYCD 2010quote:Op zondag 14 november 2010 23:50 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Wint Lorenzo het dan door zn grote fanbase denk je? Best kans op natuurlijk, wellicht heb je nog een aantal fans van vorig jaar die alleen voor hem kijken en het is natuurlijk wel spectaculair wat die doet qua tricks enzo
quote:Op maandag 15 november 2010 00:09 schreef Anonymousz het volgende:
Pff de vriend van Lise lijkt echt op Ben Saunders![]()
Ben heb je een broer die in Belgie woontquote:
Hij heeft nog wel 2 broers. Die ene die aan popstars meedoet, en een ander.quote:Op maandag 15 november 2010 00:12 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Ben heb je een broer die in Belgie woont
en de ander is de vriend van Lisequote:Op maandag 15 november 2010 00:13 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Hij heeft nog wel 2 broers. Die ene die aan popstars meedoet, en een ander.
quote:Op maandag 15 november 2010 00:15 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
en de ander is de vriend van Lise
Duidelijk hier nog niet van gehoord http://nl.wikipedia.org/wiki/Customer_relationship_managementquote:Op maandag 15 november 2010 14:31 schreef megamandy het volgende:
Ben blij met de uitslag![]()
Las trouwens op de twitter dat ze niets doen met klachten over het camera en lichtwerk?
http://twitter.com/official_sytycd
sukkeltjes haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |