Nope.quote:
quote:Op zondag 14 november 2010 22:12 schreef Pheno het volgende:
Ach, ik ben wel snel, maar Fran vertrouwt me niet
Ja t was bijna gelukt!quote:Op zondag 14 november 2010 22:13 schreef NouMooiNiet het volgende:
ja hou vast hou vast Stefano![]()
zagen jullie ook dat ie Hettie wilde laten stikken?
24 november, dit keer echt. Ik heb het spel nu echt al te vaak gespeeld en het is in mijn ogen al tijden afquote:
Das over 1,5 weekquote:Op zondag 14 november 2010 22:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
24 november, dit keer echt. Ik heb het spel nu echt al te vaak gespeeld en het is in mijn ogen al tijden af
Ik wacht wle op 6, 5 heb ik nu wel uitgespeeldquote:
Hoe hij aan die tafel zat te "kletsen"quote:Op zondag 14 november 2010 22:14 schreef Franneh het volgende:
Stefano is wel een trademark ja.. daar heeft ie wel gelijk in .
quote:Op zondag 14 november 2010 22:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wacht wle op 6, 5 heb ik nu wel uitgespeeld
Blackberry ofzo?quote:Op zondag 14 november 2010 22:14 schreef JaneDoe het volgende:
welk merk zijn die roze/rode telefoontjes die ze allemaal hebben?
quote:Op zondag 14 november 2010 22:15 schreef Ewelina het volgende:
"Wat weet je van Paul de Leeuw?"
"Dat hij homo is en dik!"
BOB DE ROOIJ!!!quote:Op zondag 14 november 2010 22:15 schreef Franneh het volgende:
Paul de Leeuw was altijd erg leuk.. maar
Sorry, ik heb zelfs Yamauchi in het echt gesproken in septemberquote:
Ik vind hem ook helemaal niet zo verkeerd meer. Best, eh, grappig eigenlijk.quote:Op zondag 14 november 2010 22:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben toch wel een beetje van Stefano gaan houden![]()
.
Nee, dat kun je niet missen, het was slecht. Bar slecht.quote:Op zondag 14 november 2010 22:16 schreef pumpkinsoup het volgende:
Dramaqueen is weer buiten geweestik heb alleen de groepschoreo gemist?
Oh okequote:Op zondag 14 november 2010 22:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat kun je niet missen, het was slecht. Bar slecht.
na die groeps wel.quote:
Nee, behalve dat Pheno wilde dat ik jouw hondje uitliet.quote:Op zondag 14 november 2010 22:16 schreef pumpkinsoup het volgende:
Dramaqueen is weer buiten geweestik heb alleen de groepschoreo gemist?
Oh, had je dat anders gedaan dan?quote:Op zondag 14 november 2010 22:17 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Nee, behalve dat Pheno wilde dat ik jouw hondje uitliet.
Ja. En ik moet zeggen, ik mag dat wel dat ie zo supergay isquote:Op zondag 14 november 2010 22:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind hem ook helemaal niet zo verkeerd meer. Best, eh, grappig eigenlijk.
Lucky bastardquote:Op zondag 14 november 2010 22:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sorry, ik heb zelfs Yamauchi in het echt gesproken in septemberWat een aardige man!
Roep dat nou niet te snel!quote:Op zondag 14 november 2010 22:17 schreef pumpkinsoup het volgende:
Hettie gaat eruit, hettie gaat eruit, hettie hettie hettie gaat eruit
*fingers crossed*quote:Op zondag 14 november 2010 22:17 schreef pumpkinsoup het volgende:
Als jouw hond niet zo eenkennig was geweest had ik het uiteraard gedaanquote:Op zondag 14 november 2010 22:17 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Oh, had je dat anders gedaan dan?
zo dacht ik ook over Eldrick, creëer nou geen valse hoop voor jezelf!quote:Op zondag 14 november 2010 22:17 schreef pumpkinsoup het volgende:
Hij is gewoon zichzelf en verstopt het niet.quote:Op zondag 14 november 2010 22:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja. En ik moet zeggen, ik mag dat wel dat ie zo supergay is. Hij danst er niet minder goed mee iig, en op zich komt het zo in talentenjachten maar weinig voor dat deelnemers openlijk voor hun geaardheid uitkomen.
Ik heb daar gewoon een beetje een zwak voor.
Maar het is echt een schatje hoorquote:Op zondag 14 november 2010 22:18 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Als jouw hond niet zo eenkennig was geweest had ik het uiteraard gedaan
quote:Op zondag 14 november 2010 22:18 schreef Franneh het volgende:
Ja ik denk dat Natascha iedereen doodsteekt onder de douche als ze eruit gaat.
Na haar psycho dans verhaaltje valt alles op zijn plaats.
Wat als we nu de eerste keer samen met jouw hondje gaan lopen?quote:Op zondag 14 november 2010 22:19 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Maar het is echt een schatje hoor
Helaas, je ligt eruit.quote:
My favorite!quote:
quote:Op zondag 14 november 2010 22:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Enora lijkt wel een beetje op sneeuwwitje met dat haar.
Mag ookquote:Op zondag 14 november 2010 22:19 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Wat als we nu de eerste keer samen met jouw hondje gaan lopen?
Maar zo tofquote:Op zondag 14 november 2010 22:20 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Wel echte dramaqueens zijn het
Je kijkt niet echt naar hettie begrijp ik?quote:Op zondag 14 november 2010 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Jongens, ik heb geen hondjes gezien in SYTYCD, dus misschien niet zo offtopic blijven?
De hondjes waren ook hier.quote:Op zondag 14 november 2010 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Jongens, ik heb geen hondjes gezien in SYTYCD, dus misschien niet zo offtopic blijven?
We hadden het niet over paarden toch?quote:Op zondag 14 november 2010 22:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kijkt niet echt naar hettie begrijp ik?
vanwege haar stem dohquote:Op zondag 14 november 2010 22:20 schreef Ewelina het volgende:
Natascha bij de bottom 2? Niet verwacht...
Gelukkig niet. Ze had er al eerder uitgemoeten.quote:Op zondag 14 november 2010 22:21 schreef Cee het volgende:
M'n "WAT. DE. FAK." stond al klaar om gecopy/paste te worden.Niet nodig.
Mijn OMG OMG OMG OMG ook hahaquote:Op zondag 14 november 2010 22:21 schreef Cee het volgende:
quote:Op zondag 14 november 2010 22:21 schreef Cee het volgende:
Ik vond wel dat ze beter danste dan Enora vanavond. Eigenlijk altijd wel...quote:
Zijn we eens een stukje aardiger...quote:Op zondag 14 november 2010 22:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
We hadden het niet over paarden toch?
quote:Op zondag 14 november 2010 22:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kijkt niet echt naar hettie begrijp ik?
dat welquote:Op zondag 14 november 2010 22:22 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik vond wel dat ze beter danste dan Enora vanavond. Eigenlijk altijd wel...
Wil je dit moment even niet voor mij verpestenquote:Op zondag 14 november 2010 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
er staat een paard in de gang jalalalalalalalalaquote:Op zondag 14 november 2010 22:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
We hadden het niet over paarden toch?
Die gaat gewoon volgende week p0wnenquote:
quote:Op zondag 14 november 2010 22:23 schreef Franneh het volgende:
ISABEL wij zijn niets zonder jou, Isabel
Ah, oké.quote:Op zondag 14 november 2010 22:23 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik denk dat eldrick of stefano eruitgaat
nou en Stefano zijn homoheidgedrag moet niet uitmaken? Maar Lorenzo mag er wel uit van jou?quote:Op zondag 14 november 2010 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Stiekem hoop ik dat Lorenzo eruit gaat. Ik mag hem als persoon niet zo. Balen dat ie zo goed danst, maar alles ergert me aan hem.
Ik vind Eldrick erger. Maar goed, Lorenzo vind ik zelf ook irritant. Maar wel een goede danser.quote:Op zondag 14 november 2010 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Stiekem hoop ik dat Lorenzo eruit gaat. Ik mag hem als persoon niet zo. Balen dat ie zo goed danst, maar alles ergert me aan hem.
Ja, een persoon kan je toch meer of minder liggen? Ik heb meer met homoheid dan met Lorenzo-heidquote:Op zondag 14 november 2010 22:24 schreef Franneh het volgende:
[..]
nou en Stefano zijn homoheidgedrag moet niet uitmaken? Maar Lorenzo mag er wel uit van jou?
Hey kijk es een paar posts boven jequote:
Ja maar ik bedoelde gewoon dat je daar dan ook doorheen moet kijken als je daar over valt.quote:Op zondag 14 november 2010 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, een persoon kan je toch meer of minder liggen? Ik heb meer met homoheid dan met Lorenzo-heid.
quote:Op zondag 14 november 2010 22:25 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Hey kijk es een paar posts boven je![]()
GMTA
Zijn handelsmerk. Beter dan virgilhomeboyforlife@hotmail.comquote:Op zondag 14 november 2010 22:26 schreef IbeBen het volgende:
Bij Lorenzo wordt ik wel een beetje moe van dat Xtre-motion gedoe van 'em
quote:Op zondag 14 november 2010 22:26 schreef IbeBen het volgende:
hij deed t wel goed vond ikquote:Op zondag 14 november 2010 22:27 schreef Cee het volgende:
Ik heb eigenlijk maar bar weinig met die Floris.
Ja prima, maar iedere keer weet moet ik horen dat het een combi is van dans, freerunning, alles wat ik altijd heb willen doen bla bla blaquote:Op zondag 14 november 2010 22:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zijn handelsmerk. Beter dan virgilhomeboyforlife@hotmail.com
Dat dus. En van die knie.quote:Op zondag 14 november 2010 22:26 schreef IbeBen het volgende:
Wel, want meisjes van 14 vinden dat romantisch.quote:Op zondag 14 november 2010 22:27 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik denk dat die kamer van Eldrick niet zo veel meisjes heeft aangetrokken
Mja. Gunfactorquote:Op zondag 14 november 2010 22:26 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoelde gewoon dat je daar dan ook doorheen moet kijken als je daar over valt.
Ik heb geen problemen met homoheid, maar dan weer wel met popi jopi gedrag van Lorenzo. Toch vind ik hem wel beter dansen dan Stefano. (als hij danst in ieder geval)
Blijkbaar nietquote:Op zondag 14 november 2010 22:27 schreef Franneh het volgende:
[..]
Wel, want meisjes van 14 vinden dat romantisch.
Ik hoor ook elke week dezelfde intro's.quote:Op zondag 14 november 2010 22:27 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Ja prima, maar iedere keer weet moet ik horen dat het een combi is van dans, freerunning, alles wat ik altijd heb willen doen bla bla bla
quote:Op zondag 14 november 2010 22:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mja. Gunfactoris het misschien wel
. Ik ben ook niet objectief ofzo, en wil best toegeven dat ik wat dit betreft erg hypocriet ben
.
Deze houden we even hoog. Kijken hoeveel je kan afstrepen.quote:Op zondag 14 november 2010 22:28 schreef Anonymousz het volgende:
nogmaals nogmaals
eldrick: jammer dat ik moet gaan
ik ga me ding doen jeweetz hosselen
quote:Op zondag 14 november 2010 22:28 schreef IbeBen het volgende:
Hoorde ik iemand nu net praten over de GUNfactor?
Kan ook niet anders..quote:Op zondag 14 november 2010 22:28 schreef Anonymousz het volgende:
eerlijk = eerlijk
1 belg en 1 nederlander weg
Ja, daar erger ik me ook aanquote:Op zondag 14 november 2010 22:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik hoor ook elke week dezelfde intro's.
Ja. Dat was ikquote:Op zondag 14 november 2010 22:28 schreef IbeBen het volgende:
quote:Op zondag 14 november 2010 22:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Gelukkig, ik wilde het niet aankaarten maar het werd ondraaglijk.
Nou hequote:Op zondag 14 november 2010 22:30 schreef Cee het volgende:
[..]
whehehehehequote:Op zondag 14 november 2010 22:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Als hij er volgende week niet uit vliegt kijk ik niet meer.quote:Op zondag 14 november 2010 22:28 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ja volgende week vliegt die eruit, anders ga ik janken
Ik kreeg opeens hele foute gedachten over een gevangenis enzo. Maar dat kan te maken hebben met Eldrick hoorquote:Op zondag 14 november 2010 22:31 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik! want ik heb weer heel veel zeepjes
Nou die finale wil je toch niet missen?quote:Op zondag 14 november 2010 22:31 schreef Migwi het volgende:
[..]
Als hij er volgende week niet uit vliegt kijk ik niet meer.
Wat hij ook doet, ik zie gewoon een vrouw dansen. Zwaar irritant!
quote:Op zondag 14 november 2010 22:32 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Ik kreeg opeens hele foute gedachten over een gevangenis enzo. Maar dat kan te maken hebben met Eldrick hoor
same here!!!quote:Op zondag 14 november 2010 22:31 schreef Franneh het volgende:
Ik vond het weer top met jullie vandaag lieverdz
Eldrick als Bubba?quote:Op zondag 14 november 2010 22:32 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Ik kreeg opeens hele foute gedachten over een gevangenis enzo. Maar dat kan te maken hebben met Eldrick hoor
Onzin.quote:Op zondag 14 november 2010 22:31 schreef Migwi het volgende:
[..]
Als hij er volgende week niet uit vliegt kijk ik niet meer.
Wat hij ook doet, ik zie gewoon een vrouw dansen. Zwaar irritant!
Inderdaad, ik blijf gewoon kijkenquote:Op zondag 14 november 2010 22:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou die finale wil je toch niet missen?
Wanneer heb je tijdquote:Op zondag 14 november 2010 22:32 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Wanneer gaan we samen je hondje uitlaten dan
Het heeft geen tieten.quote:
ik ook, morgen ff de dansen bekijken op interwebs..quote:Op zondag 14 november 2010 22:33 schreef Cee het volgende:
Heb ook weer geneauteh van deze uitzending, al kreeg ik maar een kwart ervan mee omdat ik meer op het topic lette dan op de dansen.I'm out, dag homies hosselaars matties!
Ren je nou opeens meteen wegquote:Op zondag 14 november 2010 22:31 schreef Franneh het volgende:
Ik vond het weer top met jullie vandaag lieverdz
Ja, das waarquote:Op zondag 14 november 2010 22:34 schreef Franneh het volgende:
[..]
Nee ik wilde dat gewoon even zeggen ik ben nachtbraker je weetz
Ja jullie hebben jullie best gedaan.quote:Op zondag 14 november 2010 22:35 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Ja, das waarIs de partymix al op?
quote:Op zondag 14 november 2010 22:36 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ja jullie hebben jullie best gedaan.
Nog anderhalf uur en dan de nachtbagger jeej.
Het was Pheno!quote:Op zondag 14 november 2010 22:36 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ja jullie hebben jullie best gedaan.
Nog anderhalf uur en dan de nachtbagger jeej.
Ik keek echt nooit oh oh chersoquote:Op zondag 14 november 2010 22:37 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Joey, heb jij je masker op....oh nee!!
Laten we naar het strand gaanquote:Op zondag 14 november 2010 22:38 schreef IbeBen het volgende:
[..]
GezelligWaar moet ik heen rijden dan?
en volgende week ookquote:
Leuk! Bloemendaal?quote:Op zondag 14 november 2010 22:38 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Laten we naar het strand gaan
Het is je kankerkop klinkt wel stoerder dan keienkopquote:Op zondag 14 november 2010 22:37 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Joey, heb jij je masker op....oh nee!!
Dat wel jaquote:Op zondag 14 november 2010 22:40 schreef Franneh het volgende:
[..]
Het is je kankerkop klinkt wel stoerder dan keienkop
quote:Op zondag 14 november 2010 22:40 schreef Franneh het volgende:
Dit gaat nu over oh oh cherso ik ga uit het topic ik moet nog kijken op rtl gemist.![]()
wedden lorenzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
nee enora en lorenzoquote:Op zondag 14 november 2010 22:41 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Stefano en... Natascha? Of is dingetje ook nederlander
quote:Op zondag 14 november 2010 22:42 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Dan mag jij kiezen![]()
Sorry Tha_Erik, we stoppen wel
Hoe weet je dan of iemand meer stemmen heeft dan de ander?quote:Op zondag 14 november 2010 22:51 schreef Anonymousz het volgende:
nog 1 ding
Enora meer stemmen dan Natascha????????????
Laterzzzzzzz
De laatste twee die over blijven bij de uitslagquote:Op zondag 14 november 2010 22:53 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Hoe weet je dan of iemand meer stemmen heeft dan de ander?
maar zat ze in the bottom of 2quote:Op zondag 14 november 2010 22:53 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Hoe weet je dan of iemand meer stemmen heeft dan de ander?
Zelfs dat niet. Wie zegt dat ze dat niet voor de spanning doen? Zodat mensen thuis niet weten wie hoeveel stemmen heeft?quote:Op zondag 14 november 2010 22:54 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
De laatste twee die over blijven bij de uitslag
Ik weet niet zo zeker of ze dat op volgorde van stemmen doen eigenlijk..quote:Op zondag 14 november 2010 22:54 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik zeg het verkeerd nu, gewoon de volgorde van wie er door is enzo bij de uitslag
Jaquote:Op zondag 14 november 2010 22:54 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Lief zijn wij zo samen he, pompoennetje van me
Oh, ja dat dacht ik. Maar het kan ook zijn wat Pheno zegt inderdaad.quote:Op zondag 14 november 2010 22:54 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Ik weet niet zo zeker of ze dat op volgorde van stemmen doen eigenlijk..
quote:Op zondag 14 november 2010 22:54 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Lief zijn wij zo samen he, pompoennetje van me
Kappen met de slowchat. Zoek elkaar op in je fobo of per pm of wat dan ook.quote:
Waarschijnlijk zeggen ze dat ook niet. Ik denk ook niet dat je ergens kan terugvinden hoeveel stemmen iedereen heeft gekregenquote:Op zondag 14 november 2010 22:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb ook gemist of dat de daadwerkelijke volgorde van stemaantal is.
Ok okquote:Op zondag 14 november 2010 22:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[..]
Kappen met de slowchat. Zoek elkaar op in je fobo of per pm of wat dan ook.
Niet zo gek, als de aflevering is afgelopen. Feit is, dit is geen slowchat, maar een topic over SYTYCD. En dit is het laatste wat ik er over zeg, het punt is wel duidelijkquote:Op zondag 14 november 2010 23:06 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Ok okWe PM-en al, maar het hele topic is direct overleden lijkt het
Ik denk dat Lorenzo nog wel ergens afvalt, zn comeback-kid verhaal stopt denk ik net voor de finale. Ik geef Natascha en Floris eigenlijk de beste kansen op de overwinningquote:Op zondag 14 november 2010 23:24 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ik ben eigenlijk wel benieuwd wie er nu gaat winnen, want behalve Enora maakt volgensmij iedereen wel kans..
ik vrees van nietquote:Op zondag 14 november 2010 23:33 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Ik denk dat Lorenzo nog wel ergens afvalt, zn comeback-kid verhaal stopt denk ik net voor de finale. Ik geef Natascha en Floris eigenlijk de beste kansen op de overwinning
Wint Lorenzo het dan door zn grote fanbase denk je? Best kans op natuurlijk, wellicht heb je nog een aantal fans van vorig jaar die alleen voor hem kijken en het is natuurlijk wel spectaculair wat die doet qua tricks enzoquote:Op zondag 14 november 2010 23:37 schreef Franneh het volgende:
Lorenzo wint hem wel denk ik.
Maar ik hoop Floris.
Natascha is een goede 2e. Lise vind ik ook erg goed, maar net iets minder dan Psycho Natascha.
Ik denk toch eigenlijk dat dat Stefano stukje wel een beetje geframed is hoor. Zn ouders zullen zn huis toch wel eerder gezien hebben? Neem aan dat ze voor de camera net doen alsof ze er voorquote:Op zondag 14 november 2010 23:41 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Het is ook maar net wat voor dans je mag doen, en hoe je 'backstage-verhaaltje' in beeld werd gebracht. Ik denk toch dat, zoals bij Stefano zijn ouders en het homo-zijn, dat toch sympathy-votes moet hebben opgeleverd. Ook in dat filmpje 'nou dit is mijn huis' -> volgensmij waren zijn ouders er nog nooit geweest! Ik vond dat echt zielig voor die jongen (maar goed, ik grijp dan nog steeds niet naar mijn telefoon, wat anderen misschien wel zouden doen).
Maar Lize en Natasha vind ik even goed, de ene week vind ik de ene beter dan de ander. Lorenzo irriteert me mateloos, maar trekt schijnbaar nog steeds veel stemmen (en kan ook op zich natuurlijk goed dansen, zonder al die stomme trucs). Floris is goed, maar vind ik nikszeggend. Aan de andere kant, de jury is lovend, en vanwege zijn jonge leeftijd gun je het hem wel. Stefano kan technisch goed dansen en heeft zoals ik al eerder noemde een gunfactor. Alleen Enora zie ik niet winnen. Knap gezicht, danst goed, maar geen winnares.
Ik vond de opzet van de show vanavond trouwens traag en moeizaam door te komen. Van mij mag het weer eerst duo's, dan solo's. Dan is het ook beter te vergelijken.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik vorig jaar ook wel echt fan van hem was en daardoor wel wat meer uitkeek naar SYTYCD 2010quote:Op zondag 14 november 2010 23:50 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Wint Lorenzo het dan door zn grote fanbase denk je? Best kans op natuurlijk, wellicht heb je nog een aantal fans van vorig jaar die alleen voor hem kijken en het is natuurlijk wel spectaculair wat die doet qua tricks enzo
quote:Op maandag 15 november 2010 00:09 schreef Anonymousz het volgende:
Pff de vriend van Lise lijkt echt op Ben Saunders![]()
Ben heb je een broer die in Belgie woontquote:
Hij heeft nog wel 2 broers. Die ene die aan popstars meedoet, en een ander.quote:Op maandag 15 november 2010 00:12 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Ben heb je een broer die in Belgie woont
en de ander is de vriend van Lisequote:Op maandag 15 november 2010 00:13 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Hij heeft nog wel 2 broers. Die ene die aan popstars meedoet, en een ander.
quote:Op maandag 15 november 2010 00:15 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
en de ander is de vriend van Lise
Duidelijk hier nog niet van gehoord http://nl.wikipedia.org/wiki/Customer_relationship_managementquote:Op maandag 15 november 2010 14:31 schreef megamandy het volgende:
Ben blij met de uitslag![]()
Las trouwens op de twitter dat ze niets doen met klachten over het camera en lichtwerk?
http://twitter.com/official_sytycd
sukkeltjes haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |