quote:Op donderdag 18 november 2010 23:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dito.
Ik vroeg me trouwens iets af.Volgensmij is ze zelf ook zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op donderdag 18 november 2010 23:45 schreef Sloggi het volgende:
[..]
'Groosham Grange' en het vervolg gelezen?
Laten we trouwens niet vergeten wie werkelijk de show stal: Bellatrix.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
Nee, zou daar een verklaring in moeten staan dan?quote:Op donderdag 18 november 2010 23:45 schreef Sloggi het volgende:
[..]
'Groosham Grange' en het vervolg gelezen?
Laten we trouwens niet vergeten wie werkelijk de show stal: Bellatrix.
Ik denk niet dat je deze film los van de volgende film moet zien, hij is in feite nog niet af.quote:Op vrijdag 19 november 2010 01:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat een (vaak) saaie trage film
1 van de mindere...
Dat was te zien in de special van Peter van der Vorst, linkjes stonden op pagina 1 hier geloof ik. Hun bewegingen zijn geacteerd door echte mensen, daarna zijn er met special effects elven van gemaakt.quote:Op vrijdag 19 november 2010 07:33 schreef Markachuuu het volgende:
Weet iemand trouwens hoe Dobby en Knijster zijn gemaakt in de film? (Qua special effects)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
Ja.quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, zou daar een verklaring in moeten staan dan?
Nou, ik heb die boeken van Horrowitz wel gelezen vroeger en ik zie de overeenkomsten met Harry Potter heus wel, maar daar houdt het dan ook op. Die boeken waren vermakelijk, maar voornamelijk ook erg raar. Bij Rowling overstijgt het het verhaal over een magische school, bij Horrowitz niet.quote:
Wowh, daar komt blijkbaar verdomd veel werk bij kijken. Worden ook de Kobolden zo 'gecreëerd'? En hoe zit dat eigenlijk met bijv. Nagini?quote:Op vrijdag 19 november 2010 08:41 schreef Sequencial het volgende:
De acteur draagt een pak met witte puntjes om de bewegingen van het karakter vast te leggen in een computer.
Als voorbeeld Andy Serkis als Gollem uit LOTR: http://www.serkis.com/images/mocap/0004.jpg
en de werkwijze in beeld: http://lh6.ggpht.com/_mek(...)B5%5D.png?imgmax=800
Griphook en prof. Flitwick worden gespeeld door dezelfde acteur, Warwick Davis:quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:53 schreef Markachuuu het volgende:
[..]
Wowh, daar komt blijkbaar verdomd veel werk bij kijken. Worden ook de Kobolden zo 'gecreëerd'? En hoe zit dat eigenlijk met bijv. Nagini?
quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:40 schreef Netsplitter het volgende:
Ik vond het camerawerk zo nu en dan rete irritant.
Dat bibberen als men bv een shot van Harry maakte...
Ook die achtervolgingsscene had van mij anders gemogen.
MTV/TMF is er niks bij met die flitsende beelden...
En ik vond weer dat ze van de hak op de tak gingen op bepaalde stukken.Inderdaad die achtervolging. Dat camerawerk vond ik ook iets te veel van het goede.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb alleen boek 3 gelezen en ik volg het allemaal prima hoor.quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:10 schreef Sloggi het volgende:
Een nadeel van de films is wel dat je geen reet van het verhaal begrijpt als je de boeken niet hebt gelezen.
Bij Twilight New Moon hebben ze dat geprobeerd. Ik heb er spijt van dat ik hem gekeken hebquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:39 schreef ImMaxa het volgende:
Want het boek compleet volgen is onmogelijk. Dan krijg je een veel te lange en veel te saaie film.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:13 schreef Roarzcorp. het volgende:
Ik vind als je puur op de film afgaat en verder weinig weet van de boeken (zoals ik) dat deze film in het bijzonder een flits is van ' willekeurige ' mensen, plekken en gebeurtenissen die allemaal niet echt uitgelegd worden. Het plot komt niet echt fantastisch uit de verf in mijn ogen, ik had constant momenten van huh waarom dit ? wie is deze persoon? waar gaan ze nu weer heen? Er wordt weinig uitgelegd.
Daarnaast mistte ik bij de 3 hoofdacteurs de dramatisch emoties, zeg maar het gevoel dat ze met iets heel groots bezig waren ontbrak bij mij. De personages leken op momenten een beetje vlak.
Een ding dat ik niet begrijp uit de film, misschien dat iemand met het kan uitleggen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:36 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Het 2e deel al gezien?? ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |