Het gaat er juist om dat het lang duurt en er weinig gebeurt, dat het 'saai' is. Daarom draait Ron door, daarom worden ze wanhopig en gaan ze uiteindelijk naar Godric's Hollow. Het gaat erom dat Harry niet alles gewoon maar in zijn schoot geworpen krijgt en dat hij het allemaal maar zelf uit moet zoeken. Als je dat eruit laat, dan zou je Harry dus alles op een presenteerblaadje geven.quote:Op zaterdag 20 november 2010 10:43 schreef Jovatov het volgende:
Ik vond hem toch minder.
Hij duurde te lang imo, het boek was ook saai, maar dan kan je er als film wel wat uithalen, vooral in het midden duurde het gewoon maar.
Ook de camera ging me wat te snel tijdens de actiescène's. Die scene in de tunnel bijvoorbeeld dat Hagrid op zijn kop gaat rijden, dat zijn gewoon drie shots ofzo en dan staat hij weer op de grond. Daarmee bouw je helemaal geen spanning op.
Verder wel een heel vermakelijke film hoor, het blijft het Harry Potter-wereldje waar ik van hou, maar wat mij betreft hadden ze er een half uurtje afgedaan en de actie wat uitgebreider in beeld gebracht.
Het is ook superduidelijk dat de film niet af is, de film stopt in feite gewoon, de cliffhanger vond ik (itt tot wat ik gehoord had) ook maar matig gedaan...
Ik vond de muziek in deel 3 zo goed. Something wicked this way comesquote:Op zaterdag 20 november 2010 15:00 schreef Markachuuu het volgende:
Ik heb even wat stukjes muziek uit de film opgezocht voor de liefhebbers :
'Random' achtergrondmuziek:
En de muziek uit de scene van Harry en Hermelien:
(vanaf circa. 4,45)
*zoekt nog even door*
Kippenvelquote:Op zaterdag 20 november 2010 15:00 schreef Markachuuu het volgende:
Ik heb even wat stukjes muziek uit de film opgezocht voor de liefhebbers :
'Random' achtergrondmuziek:
En de muziek uit de scene van Harry en Hermelien:
(vanaf circa. 4,45)
*zoekt nog even door*
Goed puntquote:Op zaterdag 20 november 2010 15:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Het gaat er juist om dat het lang duurt en er weinig gebeurt, dat het 'saai' is. Daarom draait Ron door, daarom worden ze wanhopig en gaan ze uiteindelijk naar Godric's Hollow. Het gaat erom dat Harry niet alles gewoon maar in zijn schoot geworpen krijgt en dat hij het allemaal maar zelf uit moet zoeken. Als je dat eruit laat, dan zou je Harry dus alles op een presenteerblaadje geven.
Cliffhanger is ook wat anders dan een open einde.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:57 schreef Sloggi het volgende:
Ik vond deel I van HP7 trouwens ook niet een echte cliffhanger hebben.
Dan moet je de boeken lezenquote:Op zaterdag 20 november 2010 15:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Cliffhanger is ook wat anders dan een open einde.
Open eindes hoeven van mij niet echt cliffhangers te hebben. Dan baal ik alleen maar heel erg dat ik niet weet hoe het afloopt. Doe dan maar gewoon een neutraal einde, zonder dat je nog midden in de actie zit.
Waarom zou dat niet mogelijk zijn?quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:40 schreef Markachuuu het volgende:
[..]
Dan moet je de boeken lezen(als dat mogelijk is althans )
quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:15 schreef Cara het volgende:
Redelijk goede film, maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even terugkomend op de opmerking in de spoiler hierboven:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En op de tweede spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Daph_ op 20-11-2010 16:21:33 ]![]()
Netsplitter
![]()
#jesuisMasi![]()
Dat Boromir dood gaat is toch in boek 1 al?quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:52 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Nee hoor. Boromir probeert de ring af te pakken, waarna Frodo vlucht. Vervolgens gaat Boromir terug naar de groep en gaan ze met z'n allen Frodo zoeken. Sam volgt Aragorn maar krijgt een ingeving en keert terug naar de rivier waar hij Frodo vindt. Samen vertrekken ze.
Einde boek twee. Begin boek drie: Aragorn hoort geschreeuw en de toeter van Boromir, rent die richting uit en vindt Boromir, Pippin en Merry zijn meegenomen.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
Ga nou eens heen met je LOTR.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:11 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat Boromir dood gaat is toch in boek 1 al?Dit, dus.![]()
Ik doelde niet alleen op HP maar op boeken die zijn verfilmd in het algemeen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet mogelijk zijn?
Maar ik weet al wel hoe het verder gaat, heb spoilers gelezen.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Even terugkomend op de opmerking in de spoiler hierboven:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En op de tweede spoiler:Ron en Harry zoenen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Even terugkomend op de opmerking in de spoiler hierboven:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En op de tweede spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha, ik zat je post te lezen (terwijl ik zelf ook iets aan het typen was) en ik dacht echt van HUH.. Heb ik een gedeelte gemist ofzoquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:21 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oepsiets te snel getypt! Heb het aangepast
![]()
![]()
Oh, ik vroeg me nog iets af....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Oh, ik vroeg me nog iets af....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Oh, ik vroeg me nog iets af....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Netsplitter
![]()
#jesuisMasi![]()
Of lees het boek.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:13 schreef -Strawberry- het volgende:
Oke, ik wacht het wel af in deel 2.
En Markachuuu snel de smiley veranderen hè, foei!
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
Ik heb hem gistermiddag gezien en ik vond hem onwijs goed weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 16 december 2009 02:31 schreef Pingwingei het volgende:
heus waar de mensheid zal gebukt gaan onder Kimsywimsy's tirannie waar enkel ik boven sta, naast Kimsywimsy _O_
Forum Opties Forumhop: Hop naar: