abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88753832
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 20:41 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:

[..]

De woorden goud, pvv, klootzak, loan enz. staan in een blacklist. Zolang je die niet gebruikt worden de reacties direct geplaatst.
Dus als ik zeg: 'Een eigen woning is goud waard' kom ik niet op je site.... :D
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
pi_88753915
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 19:33 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:

Ik waarschuw jonge Nederlanders voor een het maken van een fout die vrijwel niet te herstellen is.
Vele hebben mij hiervoor bedankt. Makelaarsverenigingen dreigen. It's all in the game.
Een nobele daad ^O^

Gelukkig zijn er ook nog mensen die waarschuwen tegen de bankiers, ik probeer ook zo veel mogelijk mensen te redden van een leven als slaaf.
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_88753953
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 19:29 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

Daar wil ik best een deel van meebetalen. :D
Zonde van je geld, de kans dat ze een ontwerpfoutje vinden is volgens mij minimaal >:)
I'll sing you a lullaby.
pi_88754195
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 20:09 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Dan sta jij waarschijnlijk gekenmerkt als 'gelijkgestemde'. ^O^
Over samenzweringen gesproken, zit dat lekker zo'n alufolie hoedje :D
I'll sing you a lullaby.
pi_88763480
quote:
14s.gif Op maandag 15 november 2010 20:45 schreef xenobinol het volgende:
Een nobele daad ^O^

Gelukkig zijn er ook nog mensen die waarschuwen tegen de bankiers verhuurders, ik probeer ook zo veel mogelijk mensen te redden van een leven als slaaf.
Fixed! ^O^
pi_88763538
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 20:51 schreef xenobinol het volgende:
Over samenzweringen gesproken, zit dat lekker zo'n alufolie hoedje :D
Geen idee. Vraag het de eigenaar van die Alu-zeepbel-site.nl

Die zit er zo diep in dat hij daadwerkelijk meent de mensheid een plezier te doen met zijn visie. :D
pi_88763593
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 20:46 schreef xenobinol het volgende:

Zonde van je geld, de kans dat ze een ontwerpfoutje vinden is volgens mij minimaal >:)
Het feit dat jij de kans minimaal acht, is voor mij reden genoeg mijn aanbod te herhalen. :P
pi_88764064
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 23:37 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Het feit dat jij de kans minimaal acht, is voor mij reden genoeg mijn aanbod te herhalen. :P
De vraag is nu: Wat was precies het ontwerp? ;)
Op donderdag 6 september 2012 @ 21:41 schreef Shakkara het volgende:
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
pi_88764298
quote:
6s.gif Op maandag 15 november 2010 23:49 schreef Prutzenberg het volgende:

[..]

De vraag is nu: Wat was precies het ontwerp? ;)
Tja... Soms heb je geen bouwtekening nodig om te zien dat het resultaat afwijkt. :D
pi_88768732
quote:
14s.gif Op maandag 15 november 2010 20:45 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Een nobele daad ^O^

Gelukkig zijn er ook nog mensen die waarschuwen tegen de bankiers, ik probeer ook zo veel mogelijk mensen te redden van een leven als slaaf.
En hoeveel uur per week werk je voor een baas? Loonslaaf :Y)
  dinsdag 16 november 2010 @ 09:51:51 #61
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_88769710
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 19:29 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Daar wil ik best een deel van meebetalen. :D
Daar wil ik ook mijn HRA op stuk slaan....
Fuck catching lightning, he struck it
screamed shut up at thunder, then flipped the world upside down
and made it rain upward
pi_88770264
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 09:03 schreef Basp1 het volgende:

En hoeveel uur per week werk je voor een baas? Loonslaaf :Y)
Dat je moet werken om te overleven is evident. Maar als ik dan moet werken dan werk ik liever voor mijzelf als voor de bank. Banken werken niet, die parasiteren alleen maar. Er is altijd een hoop verontwaardiging over krakers, steuntrekkers en ander werkschuw tuig, maar aan dat rijtje mag je de bankiers en verzekeraars gewoon toevoegen.
I'll sing you a lullaby.
pi_88770284
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 09:51 schreef Sjabba het volgende:
Daar wil ik ook mijn HRA op stuk slaan....
Dat zal niet nodig zijn, mocht ik onderworpen worden aan wetenschappelijk onderzoek dan doen ze dat gewoon gratis, zo'n kans krijgen ze nl. nooit weer :P
I'll sing you a lullaby.
  dinsdag 16 november 2010 @ 10:51:42 #64
250237 huizenmarkt-zeepbel.nl
De zeepbel in de huizenmarkt
pi_88770983
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 10:20 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Dat je moet werken om te overleven is evident. Maar als ik dan moet werken dan werk ik liever voor mijzelf als voor de bank. Banken werken niet, die parasiteren alleen maar. Er is altijd een hoop verontwaardiging over krakers, steuntrekkers en ander werkschuw tuig, maar aan dat rijtje mag je de bankiers en verzekeraars gewoon toevoegen.
Helemaal mee eens. Banken zijn parasiterende overheidsinstellingen. Ik ken dat wereldje van binnenuit.
pi_88771043
quote:

Dat je 40 uur per week moet werken om te overleven is helemaal niet zo evident. Er zijn samenlevingen waarbij men 80 tot 100 uur per week moet werken om te overleven. Van de oude samenlevingen met alleen nog landbouwgemeenschappen heeft men wel eens berekend dat deze met 15 a 20 uur per week werk toe konden.

En voor jezelf werken is alleen maar op het moment dat je een eigen bedrijf hebt anders blijf je een loonslaaf.
  dinsdag 16 november 2010 @ 11:05:26 #66
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_88771369
quote:

[..]

Je werkt toch voor je verhuurder?
and made it rain upward
pi_88774433
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 10:54 schreef Basp1 het volgende:
Dat je 40 uur per week moet werken om te overleven is helemaal niet zo evident. Er zijn samenlevingen waarbij men 80 tot 100 uur per week moet werken om te overleven. Van de oude samenlevingen met alleen nog landbouwgemeenschappen heeft men wel eens berekend dat deze met 15 a 20 uur per week werk toe konden.

En voor jezelf werken is alleen maar op het moment dat je een eigen bedrijf hebt anders blijf je een loonslaaf.
Ik werk niet 40 uur om te overleven, als het puur om overleven ging dan hoefde ik nog geen paar uur per dag te werken. In Nederland werken we vooral voor luxe en de banken. Als jij 200k leent van de bank tegen 5% aflossingsvrij heb je na 30 jaar gewoon 500k aan de bank terugbetaald. Je koopt dus in feite 2,5 huizen en je krijgt er maar 1. Dat noem ik inderdaad 'overleveren' :')

Ik werk momenteel in loondienst, maar ben je dan een loonslaaf? Ik ben vrij om mijn baan op te geven, vraag is of ik dat wel wil.
I'll sing you a lullaby.
pi_88774467
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 11:05 schreef Sjabba het volgende:

Je werkt toch voor je verhuurder?
Ik werk voor mijn dak boven mijn hoofd, dat kost eenmaal geld. Iets wat veel kopers raar vinden want die schreeuwden vroeger: "je gooit je geld weg".
I'll sing you a lullaby.
pi_88774486
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 10:51 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:
Helemaal mee eens. Banken zijn parasiterende overheidsinstellingen. Ik ken dat wereldje van binnenuit.
Ik ken ook wat van die mannetjes en vrouwtjes.... kansloze profiteurs zijn het.
I'll sing you a lullaby.
pi_88774801
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 12:43 schreef xenobinol het volgende:

Ik werk niet 40 uur om te overleven, als het puur om overleven ging dan hoefde ik nog geen paar uur per dag te werken. In Nederland werken we vooral voor luxe en de banken. Als jij 200k leent van de bank tegen 5% aflossingsvrij heb je na 30 jaar gewoon 500k aan de bank terugbetaald. Je koopt dus in feite 2,5 huizen en je krijgt er maar 1. Dat noem ik inderdaad 'overleveren' :')

Ik werk momenteel in loondienst, maar ben je dan een loonslaaf? Ik ben vrij om mijn baan op te geven, vraag is of ik dat wel wil.
200 K 5% aflossingesvbrij voor 30 jaar is in mijn optiek niet meer dan 30*5% betalen en heb je dus 1.5 huis betaald. En het huis nog niet afgelost ;)

En hoeveel belastingvoordeel heeft de hypotheeknemer dan nog van onze staat gekregen? Gaan we evenuit van een 30% dus heeft de hypotheeknemer nog maar 1 huis in 30 jaar betaald.

Aangezien jij niet voor een bank werkt, je zelf ook eens stuk luxe ontzegt, werk je om een vermogen op te bouwen waar je straks vermogensrendement heffing over mag gaan betalen.

Jij wil liever 30 jaar huren nu beginnend met 400 euro (zeer goedkoop), met 3% jaarlijkse inflatie erbij in 2040 dus 970, heb je in het totaal ook 123.000 euro naar de wbv overgemaakt. En dan hebben we het nog niet gehad over het feit dat jij als scheefhuurder zult worden aangemerkt en naar alle waarschijnlijkheid nog wel een fikse huurstijging gaat krijgen. :+
  dinsdag 16 november 2010 @ 13:31:58 #71
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_88776056
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 12:43 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Hoeveel huizen krijg je als je 30 jaar huurt?
and made it rain upward
  dinsdag 16 november 2010 @ 13:33:24 #72
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_88776121
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 12:44 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Ik werk voor mijn dak boven mijn hoofd, dat kost eenmaal geld. Iets wat veel kopers raar vinden want die schreeuwden vroeger: "je gooit je geld weg".
Je gooit niet alles weg maar een stukje gooi je ongetwijfeld weg en indien dat niet het geval is en jij toevallig behoort tot de catagorie die onder de kostprijs huurt dan zal dat sprookje binnenkort eindigen, je gelooft niet dat jij de rest van je leven onder de kostprijs kan huren toch?
and made it rain upward
pi_88778169
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 12:57 schreef Basp1 het volgende:

200 K 5% aflossingesvbrij voor 30 jaar is in mijn optiek niet meer dan 30*5% betalen en heb je dus 1.5 huis betaald. En het huis nog niet afgelost ;)
Kortom... dan ben je nog steeds aan het betalen, lees... huren van de bank.

quote:
En hoeveel belastingvoordeel heeft de hypotheeknemer dan nog van onze staat gekregen? Gaan we evenuit van een 30% dus heeft de hypotheeknemer nog maar 1 huis in 30 jaar betaald.
Dat is een foute aanname. Jij hebt dat geld betaald, maar i.p.v. het aan de overheid te betalen is het in de zakken van parasieten verdwenen.

quote:
Aangezien jij niet voor een bank werkt, je zelf ook eens stuk luxe ontzegt, werk je om een vermogen op te bouwen waar je straks vermogensrendement heffing over mag gaan betalen.

Ik hoef niet krom te liggen voor een woning, dus reken er maar niet op dat ik mijzelf een hoop luxe ontzeg. Ik geef mijn geld liever aan andere zaken uit.

quote:
Jij wil liever 30 jaar huren nu beginnend met 400 euro (zeer goedkoop), met 3% jaarlijkse inflatie erbij in 2040 dus 970, heb je in het totaal ook 123.000 euro naar de wbv overgemaakt. En dan hebben we het nog niet gehad over het feit dat jij als scheefhuurder zult worden aangemerkt en naar alle waarschijnlijkheid nog wel een fikse huurstijging gaat krijgen. :+
Scheefhuurders :')

De werkelijkheid is dat NL zo langzaam maar zeker verandert in het slaafdom van de banken. Lenen, lenen, betalen, betalen. Eigenlijk zijn jullie allemaal een beetje van mij })
I'll sing you a lullaby.
  dinsdag 16 november 2010 @ 14:22:41 #74
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_88778236
De Rabo krijgt het haast niet ut de strot
quote:
.
quote:
di 16 nov 2010, 14.00 uur
Senaat wil hypotheekrenteaftrek beperken
DEN HAAG - Een meerderheid van de Eerste Kamer heeft dinsdagmiddag een motie aangenomen waarin het kabinet wordt gevraagd met een visie op de woningmarkt te komen waarin uitgegaan wordt van een beperking van de hypotheekrenteaftrek.

[ Bericht 50% gewijzigd door michaelmoore op 16-11-2010 14:37:14 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_88780933
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:21 schreef xenobinol het volgende:

De werkelijkheid is dat NL zo langzaam maar zeker verandert in het slaafdom van de banken. Lenen, lenen, betalen, betalen. Eigenlijk zijn jullie allemaal een beetje van mij })
En jij van ons met je scheefhuur 8-) . Zo is de cirkel weer rond en zien we dat een maatschappij door van alles en nog wat aan elkaar hangt.

Nog 10 jaar dan ben ik hypotheekloos (en bezit ik wat beton :') ) maar zijn mijn woonkosten gereduceerd tot de service kosten. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')