Een dilemma van meer mensen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:12 schreef eqjim het volgende:
[..]
QFT. Ik zat bij mijn nieuwe bindingen te twijfelen... Burton --> Gaat stuk maar overal gratis te repareren. Ander A-merk --> Minder snel stuk maar kans op reparatie ter plekke is kleiner.
Over dingen die je zelf sloopt :quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:51 schreef Komakie het volgende:
Trouwens, kapotte straps enzo zijn over het algemeen je eigen schuld dus moet je ook boeten als je ergens voor moet betalen ofzo
Je kunt het proberen aangezien het een naadje is, maar ik geef je weinig kans.quote:
Waarschijnlijk moet je gewoon de prijs van een prive les betalen. Daar zul je dan wel de piepers bij krijgen neem ik aan.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:00 schreef GenesiZ het volgende:
@Komakie, weet jij wat een gids ongeveer kost voor een dag/halve dag bij Hot-Zone? En kun je daar ook piepers/sonde huren?
Ik wil samen met mijn vriendin een dag/halve dag op pad met een gids.
Kijk dan eens naar de canon Ixus serie! Zeer goede prijs kwaliteit verhouding en vanaf de Ixus 100 IS kun je HD opnames maken 1280x720quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:37 schreef Salatrel het volgende:
zo vervelend heik wil dus een camera meenemen op vakantie. gewoon een relatief simpel ding dat ook filmpjes kan maken. nou staat er vaak wel een resolutie bij de specs maar ik mag toch aannemen dat dat ding meer dan 1 resolutie in kan stellen
![]()
staat bij max 640x480 maar ik zou liever 640x360 opnemen aangezien dat widescreen ismaar dat kan ik dus nergens op internet vinden
Thanks, ik zal ze eens mailen!quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:30 schreef Komakie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moet je gewoon de prijs van een prive les betalen. Daar zul je dan wel de piepers bij krijgen neem ik aan.
http://school.hotzone.tv/nl/prices.html
die past vast niet in het budget voor kerstquote:Op woensdag 17 november 2010 09:24 schreef rooneyelst het volgende:
in het begin is het nog even je houding aanpassen maar na deze camera wil je nooit meer iets anders[ afbeelding ]
Valeriusstraat 63quote:Op woensdag 17 november 2010 11:58 schreef 44pje het volgende:
Hoi mensen,
Weet iemand of er in Nederland (bij voorkeur Den Haag) een winkel is waar je unions kan passen?
Hoe dat zo? Wat kan je eraan doen als je strap kapot gaat? Ik heb het toch wel al een aantal keer gehad dus ben benieuwd hoe te voorkomen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:51 schreef Komakie het volgende:
[..]
Trouwens, kapotte straps enzo zijn over het algemeen je eigen schuld dus moet je ook boeten als je ergens voor moet betalen ofzo
Volgens de website verkopen ze geen Union bij Duijvenstein, heb je ze daar gezien?quote:Op woensdag 17 november 2010 12:13 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Valeriusstraat 63
2517 HN Den Haag
tel.: 070-3650505
fax.: 070-3617412
Jaap Edenweg 10 (in de Uithof)
2544 NL Den Haag
tel.: 070-3598989
fax.: 070-3599625
filialen van Duijvenstein. misschien kun je ze even bellen of ze ze op voorraad hebben?
Heel veel mensen gaan per ongeluk op hun strap staan bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 17 november 2010 12:32 schreef eqjim het volgende:
[..]
Hoe dat zo? Wat kan je eraan doen als je strap kapot gaat? Ik heb het toch wel al een aantal keer gehad dus ben benieuwd hoe te voorkomen.
die website van ze is sowieso gaar atmquote:Op woensdag 17 november 2010 12:51 schreef 44pje het volgende:
[..]
Volgens de website verkopen ze geen Union bij Duijvenstein, heb je ze daar gezien?
Tja, googlen naar wintersportzaken en ze dan allemaal bellen heb ik weinig trek in nu.quote:Op woensdag 17 november 2010 13:46 schreef Salatrel het volgende:
[..]
die website van ze is sowieso gaar atmeen belletje kost geen drol toch. waarschijnlijk kunnen ze je zo vertellen of ze ze wel of niet hebben. verder ben ik niet zo bekend in den haag.
Wat voor schoenen heb je? Burton schoenen passen goedquote:Op woensdag 17 november 2010 13:58 schreef 44pje het volgende:
[..]
Tja, googlen naar wintersportzaken en ze dan allemaal bellen heb ik weinig trek in nu.
De rest hier met unions heeft ze allemaal op internet besteld op goed geluk dat je schoenen er lekker in passen?
Thanks! Dit jaar komt er een nieuw setje, ik moet ook nog schoenen kopen. Heb je zelf Driver X omdat je die na uitproberen het beste vond?quote:Op woensdag 17 november 2010 14:37 schreef Komakie het volgende:
[..]
Wat voor schoenen heb je? Burton schoenen passen goed
Trouwens je woont niet zo ver van Rotterdam? Dus je kunt daar altijd nog krijgen. Aangezien de agent daar zit hebben waarschijnlijk nogal wat winkels Union.
De agent is trouwens www.rotterdamagency.nl. Anders stuur je even een mailtje naar ze met de vraag welke winkels bij jou in de buurt Union verkopen.
Cartels zijn best goed, maar Unions zijn beter en vooral duurzamer. Dat is wat ik gewoon belangrijk vind aan de binding.
Ik heb de SL7 gehad (een verre voorloper van de SLX) en toen de Ion. Die was na een paar weken boarden slap en de speedlacing brak af. Toen kreeg ik van de shop een paar Drivers te leen (zonder X). Die heb ik toen een jaar gehouden en sinds dien alleen maar Driver X gehad. Dit jaar mijn 3de paar op rij gekochtquote:Op woensdag 17 november 2010 14:47 schreef 44pje het volgende:
[..]
Thanks! Dit jaar komt er een nieuw setje, ik moet ook nog schoenen kopen. Heb je zelf Driver X omdat je die na uitproberen het beste vond?
Je beschrijving doet me vermoeden dat je ze aan zou radenquote:Op woensdag 17 november 2010 14:53 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik heb de SL7 gehad (een verre voorloper van de SLX) en toen de Ion. Die was na een paar weken boarden slap en de speedlacing brak af. Toen kreeg ik van de shop een paar Drivers te leen (zonder X). Die heb ik toen een jaar gehouden en sinds dien alleen maar Driver X gehad. Dit jaar mijn 3de paar op rij gekocht
Van welk jaar waren die Ions? Hoop dat die '09 van mij niet te snel uitpakken.quote:Op woensdag 17 november 2010 14:53 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik heb de SL7 gehad (een verre voorloper van de SLX) en toen de Ion. Die was na een paar weken boarden slap en de speedlacing brak af. Toen kreeg ik van de shop een paar Drivers te leen (zonder X). Die heb ik toen een jaar gehouden en sinds dien alleen maar Driver X gehad. Dit jaar mijn 3de paar op rij gekocht
Is ook en ik heb ook wel anders geprobeerd, maar de prijs van zo'n union binding bijvoorbeeld is net zo hoog en zeker als je een beetje op internet wegwijs bent zie je dat de prijzen onderling niet zoveel uitmaken...quote:Op woensdag 17 november 2010 22:55 schreef GenesiZ het volgende:
Waarom niet![]()
Als je niets anders probeert weet je ook niet wat beter is, ik was ook zeer te spreken over mijn Cartels maar wilde weer eens wat anders proberen. Heb er nooit problemen mee gehad, op 1 los schroefje na maar dat is een gebruikersfout!
Dan was jouw N95 in de staking gegaan, ivm jouw slechte onderhoud.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:27 schreef Salatrel het volgende:
ik had een N95 maar die had zoveel kuren dat ik hem uit frustratie tegen de muur kapot gegooid heb
alles wat ook maar enigzins belastend was voor de hardware en geheugenkaart deed de telefoon vastlopen of in een rebootloop terecht komenen ja ik heb resets en andere memory cards geprobeerd
voor mij nooit meer een nokia
idd dat denk ik nietquote:Op donderdag 18 november 2010 08:16 schreef Rainai het volgende:
[..]
Dan was jouw N95 in de staking gegaan, ivm jouw slechte onderhoud.
Denk je niet? lol lol (niet sarcatisch bedoeld)
De prijzen van de Force's en de Cartels liggen bij elkaar inderdaad. Ik heb destijds de Cartels voor 229,- gekocht, nu de Force SL in de aanbieding voor 199,-. Dezelfde prijs als voor de niet-SL maar dan van een jaartje ouder.quote:Op woensdag 17 november 2010 23:00 schreef kupsani het volgende:
[..]
Is ook en ik heb ook wel anders geprobeerd, maar de prijs van zo'n union binding bijvoorbeeld is net zo hoog en zeker als je een beetje op internet wegwijs bent zie je dat de prijzen onderling niet zoveel uitmaken...
en ik vind the channel van burton gewoon erg goed reageren icm de est bindingen
Vandaar altijd schoenen/kleding passen in de winkelquote:Op donderdag 18 november 2010 09:10 schreef 44pje het volgende:
Gisteren toch maar even binnengelopen bij Duijvenstein, ze hebben geen Burton Drivers. Ik heb wel de Burton Ion en de Ruler aangehad, maar die waren allebei te smal. Ook de Salomons waren te smal. Ze hebben er een hoop 32's van vorig jaar staan, de Prime zat erg lekker in de breedte, maar was iets te klein. Vandaag krijgen ze een half maatje groter van de vestiging Zoetermeer, dus die ga ik maar eens passen. Jammer dat de Prime verschrikkelijk lelijk is.
Die maten slaan overigens ook als een tang op een varken. Normaal heb ik maat 41 of 42, bij Burton heb ik maat 9,5, bij Salomon 10 en bij 32 10,5. Ik ben blij dat ik niks op internet besteld heb i.i.g.
quote:Vandaar altijd schoenen/kleding passen in de winkelHoe zien die Prime's eruit? zijn dat deze
[ afbeelding ]
Ach, gewoon een baggy broek kopen, hangen ze er helemaal overheen
Bedoel je de schoenen of de bindingquote:Op woensdag 17 november 2010 15:05 schreef 44pje het volgende:
[..]
Je beschrijving doet me vermoeden dat je ze aan zou radenEens kijken of ik er 320 euro voor over heb.
Ik betaal er over het algemeen ook wat minder voor dan de standaard prijsquote:Op woensdag 17 november 2010 16:47 schreef Salatrel het volgende:
320 euro voor een paar bootsnouja als je zo vaak op je plank staat als komakie kan ik het me nog voorstellen maar ik sla over
Mijn Ions zijn van 5 jaar geleden ofzo. Ze hebben bij de Ion ook een beetje lopen klooien met de stijfheid. De ene keer was hij stijver dan de SL, dan weer minder stijf.quote:Op woensdag 17 november 2010 17:20 schreef JRB het volgende:
[..]
Van welk jaar waren die Ions? Hoop dat die '09 van mij niet te snel uitpakken.
Speedlace is jammer, maar kan bij elk model voorkomen.
Ik heb ze nog nieuw met 40% korting kunnen kopen, ik zou dus even kijken of je niet ergens nog modellen van vorig seizoen kan krijgen. 320-330 Euro heb ik er ook niet voor over nee.
Als je een beetje een smalle voet hebt kun je ook voor Salomon's F20/F22 gaan. Ietsje goedkoper, en hartstikke goede schoenen.
Ehm.... nee een Union is echt goedkoper. De Force is gelijkwaardig aan de Cartel en de Cartel is toch echt duurder.quote:Op woensdag 17 november 2010 23:00 schreef kupsani het volgende:
[..]
Is ook en ik heb ook wel anders geprobeerd, maar de prijs van zo'n union binding bijvoorbeeld is net zo hoog en zeker als je een beetje op internet wegwijs bent zie je dat de prijzen onderling niet zoveel uitmaken...
en ik vind the channel van burton gewoon erg goed reageren icm de est bindingen
Klopt inderdaad geen hol van.quote:Op donderdag 18 november 2010 09:10 schreef 44pje het volgende:
Gisteren toch maar even binnengelopen bij Duijvenstein, ze hebben geen Burton Drivers. Ik heb wel de Burton Ion en de Ruler aangehad, maar die waren allebei te smal. Ook de Salomons waren te smal. Ze hebben er een hoop 32's van vorig jaar staan, de Prime zat erg lekker in de breedte, maar was iets te klein. Vandaag krijgen ze een half maatje groter van de vestiging Zoetermeer, dus die ga ik maar eens passen. Jammer dat de Prime verschrikkelijk lelijk is.
Die maten slaan overigens ook als een tang op een varken. Normaal heb ik maat 41 of 42, bij Burton heb ik maat 9,5, bij Salomon 10 en bij 32 10,5. Ik ben blij dat ik niks op internet besteld heb i.i.g.
Dude, ik vind die andere veel coolerquote:Op donderdag 18 november 2010 09:46 schreef 44pje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee zo lelijk zijn ze gelukkig ook weer niet, het zijn deze. Eigenlijk valt het nog wel mee. Ze zijn afgeprijsd van ¤360 naar ¤216.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |