Ik had het over Oostenrijk, dan heb je dat gezeur niet. Alleen ff een vignet halen van 7 euro. Dan is het ook zo klaarquote:Op maandag 15 november 2010 11:54 schreef CaLeX het volgende:
En op de juiste momenten bij de Peage's rijden
Bij ons in de auto zie je altijd zo'n optie dat hij het aantal overgebleven kilometers dat je op een tank kunt rijden weer geeft. Werkt altijd fijnquote:Op maandag 15 november 2010 12:19 schreef Salatrel het volgende:
woooverbruik is ook lager op de snelweg dan dan wanneer je ene hoop stadskilometers maakt tenzij je natuurlijk het gas vol intrapt
![]()
ik zou eigenlijk niet weten wat mijn bereik is met alleen maar snelwegkilometers. ik heb niet zon grote tank in mijn astra liggen (ik geloof maar 45 liter ofzo) bovendien gaat die van mij niet harder dan 170 oiddus veel harder dan 130 zal ik niet rijden in duitsland.
Hehe dat heeft mijn vriendin vroeger in haar 205quote:Op maandag 15 november 2010 12:56 schreef Salatrel het volgende:
ook een mooieafgelopen vrijdag ging opeens het lampje branden dat ik moest tanken
maar de teller die ik elke keer reset als ik getankt had gaf aan dat ik nog flink wat kilomters zou moetne kunnen doen
klap op het dashboard en een minuut later had ik opeens nog een kwart tank benzine
ik ben maar 1 keer met een busreis geweest. toen hadden we zon grote groep dat ze ons in de eigen woonplaats op kwamen halen (ridderkerk). vervolgens nog wel stops bij eindhoven airport en ook in maastricht. eindhoven was inderdaad ook een eetpauze voor de chauffeurs (we hebbe toen zelf ook eetpauze ingelast.) maastricht was snel inladen en door die stop duurde niet langer dan een rookpauzequote:Op maandag 15 november 2010 17:32 schreef ffknallen het volgende:
Wanneer je ergens anders instapt dan is het zware kloten want dan houden ze extra pause gaan nog ergens eten want ja daar krijgen die maatschappijen weer een bonus voor. Maar wanneer je bij de laatste halte instapt en weer uit en de rest in NL met je eigen auto rijd dan gaat het allemaal heerlijk! Scheelde maar liefst 3:45 met vrienden die in Utrecht opstapte!
Weer even een mailtje naar Burton Innsbruck sturen. Het gaat om een 4x4 mounting disk toch?quote:Op maandag 15 november 2010 17:12 schreef bbbb het volgende:
Even een vraag trouwens. Ik ben van een Burton board naar een Lib Tech gegaan. Echter heb ik dan natuurlijk andere baseplates nodig. Hiervoor heb ik naar Burton gemaild en die hebben de goede opgestuurd, maar echter zonder de ''padding'' en de schroeven/ringen.
Weet iemand of beide type baseplates (met ''padding'' en schroeven/ringen) standaard bij de bindingen horen te zitten? En de ''padding'' van de baseplates met drie gaten overzetten naar die van vier, vind ik ook weer zo zonde. En de ringetjes krijg ik er nu ook niet uit. En kom er dan sowieso één te kort per binding.
Alvast bedankt,
Ja het gaat inderdaad om de 4x4 disk ja. Ik had er in m'n mail al om gevraagd, maar kreeg ze er niet bij. Waarschijnlijk eroverheen gelezen dus. Ik heb ze net nogmaals gemaild, zal vast wel goed komen. De service is i.i.g. top.!quote:Op maandag 15 november 2010 18:19 schreef JRB het volgende:
[..]
Weer even een mailtje naar Burton Innsbruck sturen. Het gaat om een 4x4 mounting disk toch?
Dan sturen ze je gratis wat padding voor een 4x4 disk op. Neem aan dat ze over die ringetjes dan ook niet moeilijk doen.
Het laatste setje bindingen wat ik heb gehad van Burton zaten wel standaard 4x4's bij, maar ook zonder padding.quote:Op maandag 15 november 2010 17:12 schreef bbbb het volgende:
Even een vraag trouwens. Ik ben van een Burton board naar een Lib Tech gegaan. Echter heb ik dan natuurlijk andere baseplates nodig. Hiervoor heb ik naar Burton gemaild en die hebben de goede opgestuurd, maar echter zonder de ''padding'' en de schroeven/ringen.
Weet iemand of beide type baseplates (met ''padding'' en schroeven/ringen) standaard bij de bindingen horen te zitten? En de ''padding'' van de baseplates met drie gaten overzetten naar die van vier, vind ik ook weer zo zonde. En de ringetjes krijg ik er nu ook niet uit. En kom er dan sowieso één te kort per binding.
Alvast bedankt,
Ghi, dat ga ik ook eens doen...vind het zo raar staan bij mn Triads, zo'n 'leeg' middenstukquote:Op maandag 15 november 2010 18:19 schreef JRB het volgende:
[..]
Weer even een mailtje naar Burton Innsbruck sturen. Het gaat om een 4x4 mounting disk toch?
Dan sturen ze je gratis wat padding voor een 4x4 disk op. Neem aan dat ze over die ringetjes dan ook niet moeilijk doen.
De service is super omdat ze crap maken en dat zelf weten. Alleen merk je dat als koper niet, tenzij je echt intensief gebruik maakt van je board en bindingen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:51 schreef bbbb het volgende:
Ja dat klopt inderdaad de service is wat dat betreft wel super, maar als ze het allemaal "universeel" maken heb je die service van ze al amper meer nodig.
Hehe maar een fohn hebben we hier wel, ik woon nog thuis en zit nog op school he en 2 zusjes dus die is wel aanwezig.dan ga ik dat zometeen proberen. Bedankt i.i.g.
Wel dus, leveren ze standaard alleen niet mee. Heb ook al eens een poging ondernomen om de padding van een 3D disk op een 4x4 disk te plakken, maar dat ging niet zo soepel.quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:33 schreef GenesiZ het volgende:
Bij mijn cartels en de Escapade's van mijn meisie zaten ook 4x4 discs bij zonder padding, ik denk ook niet dat ze daar padding voor hebben.
We kunnen het natuurlijk ook gewoon helemaal uitschrijven hoor.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:10 schreef rooneyelst het volgende:
C2BTX 157 HP haah jezus er zijn mainframes die makkelijker namen hebben
QFT. Ik zat bij mijn nieuwe bindingen te twijfelen... Burton --> Gaat stuk maar overal gratis te repareren. Ander A-merk --> Minder snel stuk maar kans op reparatie ter plekke is kleiner.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:55 schreef Komakie het volgende:
[..]
De service is super omdat ze crap maken en dat zelf weten. Alleen merk je dat als koper niet, tenzij je echt intensief gebruik maakt van je board en bindingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |