abonnement Unibet Coolblue
pi_89065569
Die zwarte dingetjes laten een beetje lucht door tegen beslaan? Of een beetje ventilatie voor door dat foam heen?
Misschien ook wel een kenmerk voor de a-frame :P .
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
pi_89066223
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 09:11 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik heb dus echt geen idee waar je het dan over hebt :D (Wtf is een pre-amp :? )

Dit is zo'n DAC Amp, een mobiele versterker die je op de digitale aansluiting prikt van je iPod. In combi met een setje dikke oordoppies ga je helemaal waus van de kwaliteit :P

Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
  dinsdag 23 november 2010 @ 20:27:05 #228
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_89066602
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 20:06 schreef MarcoD het volgende:
Die zwarte dingetjes laten een beetje lucht door tegen beslaan? Of een beetje ventilatie voor door dat foam heen?
Misschien ook wel een kenmerk voor de a-frame :P .
Het zou kunnen. Wie zal het zeggen.
Iemand die behoefte heeft aan een mailtje naar Oakley? :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 23 november 2010 @ 20:27:52 #229
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_89066636
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 20:20 schreef GenesiZ het volgende:

[..]



Dit is zo'n DAC Amp, een mobiele versterker die je op de digitale aansluiting prikt van je iPod. In combi met een setje dikke oordoppies ga je helemaal waus van de kwaliteit :P

[ afbeelding ]
Je hebt wel zo'n Skullcandy koptelefoon met zo'n bassboost erin. Dat geeft echt een ziekelijke bass. Niet zo mijn ding maar goed...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_89076340
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 20:27 schreef Komakie het volgende:

[..]

Het zou kunnen. Wie zal het zeggen.
Iemand die behoefte heeft aan een mailtje naar Oakley? :P
Zal morgen even een mailtje sturen :7 . Ben eigenlijk ook wel benieuwd nu :D .

Btw je mag voor dat pre-amp geval wel zon marrokanen tasje kopen om het mee te nemen :') .
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
  dinsdag 23 november 2010 @ 23:30:02 #231
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_89077156
Vandaag weer skiles gehad op de baan.
2 lesjes en ik kan (grof) paralell skiën 8-)

Veel te makkelijke sport dat skiën. Doe mij maar snowboarden ;)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 24 november 2010 @ 09:10:43 #232
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_89083324
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 18:22 schreef rooneyelst het volgende:
Ik wist al welk model ik wou hebben omdat ik gewoon dezelfde heb gekocht als die gestolen was...alleen nu de 2011 versie. Zou zeker wel aanraden om hem te passen voor je een goggle koopt. Want een a-frame staat bij mij goed maar die crowbar modellen staan mij weer voor geen meter..is iets wat je wel even moet passsen..

gaat trouwens om dit model:
[ afbeelding ]
Ik vond de Wisdom best lekker zitten, maar de glazen van Oakley vind ik echt kak. Er kwam zo snel vocht tussen :(

Nog 1 nachtje slapen *O*
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_89084476
Ik ben zelf geen audiofreak, maar Skullcandy staat toch niet echt bekend om z'n hoge geluidskwaliteit, of heb ik het mis?
Vroegah, toen de Batavieren nog met zn 3en waren. -=Xbox 360=-
pi_89085259
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 20:27 schreef Komakie het volgende:

[..]

Je hebt wel zo'n Skullcandy koptelefoon met zo'n bassboost erin. Dat geeft echt een ziekelijke bass. Niet zo mijn ding maar goed...
Muziek moet je luisteren zoals de maker het bedoelt heeft, al die equalizer en dat soort onzin moet je niet gebruiken :P Ik snap die hele hype over extra bas niet. Maargoed, het gaat nu wel offtopic ;)

quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 09:54 schreef eqjim het volgende:
Ik ben zelf geen audiofreak, maar Skullcandy staat toch niet echt bekend om z'n hoge geluidskwaliteit, of heb ik het mis?
Ik heb hem ergens bij gekregen, had er nog nooit naar gekeken en ik wist dat komakie ze verkocht. dus vandaar ;)

[ Bericht 27% gewijzigd door M3rcury op 24-11-2010 10:55:25 ]
W0ei ?
pi_89086278
Als er iets is wat de glazen van oakley niet zijn is het KAK. haha oakley heeft behoorlijk hoge standaarden wat betreft de glazen..dus of jij hebt hem scheef op je hoofd of je gaat ermee zwemmen.

Ik heb nog noooit problemen gehad met me oakleys en heb al behoorlijk wat paar gehad!
  woensdag 24 november 2010 @ 14:30:15 #236
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_89094566
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 10:50 schreef rooneyelst het volgende:
Als er iets is wat de glazen van oakley niet zijn is het KAK. haha oakley heeft behoorlijk hoge standaarden wat betreft de glazen..dus of jij hebt hem scheef op je hoofd of je gaat ermee zwemmen.

Ik heb nog noooit problemen gehad met me oakleys en heb al behoorlijk wat paar gehad!
Oakley is zwaar overrated. De glazen van Oakley zijn echt niet beter dan die van een (bijvoorbeeld) Anon of Dragon. Alleen heeft Oakley de naam.
5 lenzen in 2 jaar is niet normaal lijkt mij. Nog met de verkoper gesproken en die nam ze probleemloos in. Hij zei ook dat met dat model het zo vaak voor kwam dat hij er niet eens meer moeilijk over deed. Uiteraard krijgt hij ze natuurlijk vergoed door Oakley. Ik heb een Burton deja vu....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 24 november 2010 @ 14:38:13 #237
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_89094869
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 09:54 schreef eqjim het volgende:
Ik ben zelf geen audiofreak, maar Skullcandy staat toch niet echt bekend om z'n hoge geluidskwaliteit, of heb ik het mis?
Ze staan er niet bekend om nee, maar het is alles behalve slecht. Bepaalde mensen vinden het cool om Skullcandy dat label te geven puur om het feit dat ze een sterk bepalend image hebben wat een serieuze luisteraar vaak niet aan staat. Dat wil niet zeggen dat ze slecht geluid hebben.

Sterker nog, een vriend van mij is DJ en hij had zijn oordeel al klaar. Het geluid was slecht en ze waren duur door de kleurtjes. Hij had nog nooit zo'n ding op zijn hoofd gehad.
Toen heb ik hem een keer mijn GI gegeven als test en toen kwam hij aardig terug op zijn woorden. Natuurlijk, het is niet vergelijkbaar met zijn Sennheiser, maar die is 200 euro (of iets in die richting) en mijn GI is 69 euro. Logisch dus.

quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 10:18 schreef M3rcury het volgende:

[..]

Muziek moet je luisteren zoals de maker het bedoelt heeft, al die equalizer en dat soort onzin moet je niet gebruiken :P Ik snap die hele hype over extra bas niet. Maargoed, het gaat nu wel offtopic ;)

[..]

Ik heb hem ergens bij gekregen, had er nog nooit naar gekeken en ik wist dat komakie ze verkocht. dus vandaar ;)
Ik ben het met je eens, maar de enige manier waarop je dat lukt is live luisteren. Anders ga je toch je eigen draai er aan geven door een bepaalde koptelefoon op te zetten of je Ipod (of geluidsinstallatie) op een bepaalde manier in te stellen.

Maar zoals ik al zei vond ik dat ook niets. Veel te overdreven. Een beetje meer bass kan best goed zijn voor een voller geluid, maar ik heb een hekel aan te veel bass. Nu luister ik ook (hard)rock muziek dus daar is bass relatief niet zo dominant aanwezig.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_89097211
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 18:23 schreef DoorgestokenKaart het volgende:

[..]

Tof. Dank voor de tip. Een tripje naar Amsterdam is nooit verkeerd. :)

edit. De site zegt

[..]

Ik was er een weekje of twee geleden voor het laatst, maar weet bijna zeker dat ze bijv ook een Smith Phenom hebben liggen. Anders zou ik ze even bellen vooraf.

Viel me toen juist op, omdat ik m'n eigen goggle in Nederland bijna nooit tegenkom in winkels.
  woensdag 24 november 2010 @ 16:07:01 #239
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_89098396
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 15:39 schreef JRB het volgende:

[..]

Ik was er een weekje of twee geleden voor het laatst, maar weet bijna zeker dat ze bijv ook een Smith Phenom hebben liggen. Anders zou ik ze even bellen vooraf.

Viel me toen juist op, omdat ik m'n eigen goggle in Nederland bijna nooit tegenkom in winkels.
Ik wist niet eens dat Smith tegenwoordig weer in Nederland verkrijgbaar was. Dat is een tijdje niet zo geweest. Een paar jaar geleden zag ik een hele vette goggle van Smith, maar uiteindelijk was die niet in Nederland te krijgen omdat de importeur er mee op hield.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_89098574
Vraagje: Weten jullie enkele winkels in Zuid-Nederland/Noord-België waar ze nog spullen (bindingen) van vorig jaar in de aanbieding hebben? Ben namelijk nog op zoek naar een setje ;).

Voor mijn Pantera LX zal het Flux Feedback (Nu SF45), Rome Arsenal (Van vorige jaren) of een setje Ride SPi's worden. Prima toch?
pi_89100899
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 20:01 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik heb nooit begrepen waar die 2 zwarte dingetjes links en rechtsonder nou voor dienen. Ze zitten er al vanaf het begin van dat model in, maar waar het voor dient :?
Of ze dienen voor om te indrukken de kijkglas te loskrijgen...denk ik...
Kijkglas....zeg ik dat goed? :X
pi_89101039
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 10:50 schreef rooneyelst het volgende:
Als er iets is wat de glazen van oakley niet zijn is het KAK. haha oakley heeft behoorlijk hoge standaarden wat betreft de glazen..dus of jij hebt hem scheef op je hoofd of je gaat ermee zwemmen.

Ik heb nog noooit problemen gehad met me oakleys en heb al behoorlijk wat paar gehad!
Dat kan, dat je er geen problemen mee heeft. Niks mis mee!
Ikzelf heb er ene Oakley ook gehad. En er kwam vochtig uit, daar ik door de glazen bijna niks kon zien. Op tweede dag heb ik maar de nieuwe goggle van andere merk gekocht. Maar tsja.
pi_89101243
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 12:04 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik hou niet zo van bretels. Ik zie er ook niet zo het nut van in. Tegenwoordig kun je altijd broeken aan de jas ritsen dus het voordeel dat je met bretels hebt (dat de broek een stuk hoger zit en er minder makkelijk sneeuw in komt) is dan al weg.
Broeken die aan jassen ritsen vind je trouwens ook niet bij de Aldi gok ik ;)
De broeken die aan jassen ritsen...niks voor me. Geef mij maar de broeken, die niet aan jassen ritsen. Dat als je een tussenstop bij ene cafe een biertje neemt en een jas wilt uitdoen. Das makkelijk.
De broeken zonder bretels...dat doe je met de riem. Maar zakt het door het snowboarden niet telkens weer door?
pi_89104818
Ik heb even opgezocht waarvoor die 2 zwarte gaatjes dienen bij de A Frame en die zijn dus gewoon voor de doorstroming van lucht.
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
  woensdag 24 november 2010 @ 19:34:35 #245
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_89106934
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 17:03 schreef Rainai het volgende:

[..]

Of ze dienen voor om te indrukken de kijkglas te loskrijgen...denk ik...
Kijkglas....zeg ik dat goed? :X
Lens ;)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_89107416
Ik heb ook een Wisdom gehad, was heel mooi maar zat heel kut met een helm (eigen schuld, eerst bril kopen dan pas helm) maar gelukkig kon ik na 2weken gebruik al een nieuwe kopen, de binnenvoering liet los en de lens besloeg binnen één minuut als ik even stil stond -O-

Klote ding :r

Nu heb ik een Dragon Mace, zit beter met mijn helm en beslaat niet!!

Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
  woensdag 24 november 2010 @ 21:19:32 #247
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_89112732
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 19:45 schreef GenesiZ het volgende:
Ik heb ook een Wisdom gehad, was heel mooi maar zat heel kut met een helm (eigen schuld, eerst bril kopen dan pas helm) maar gelukkig kon ik na 2weken gebruik al een nieuwe kopen, de binnenvoering liet los en de lens besloeg binnen één minuut als ik even stil stond -O-

Klote ding :r

Nu heb ik een Dragon Mace, zit beter met mijn helm en beslaat niet!!

[ afbeelding ]
Ik zeg *BLING* 8-)

Wel vet altijd zo'n gouden spiegellens :)
Life's like music, get the rhythm..
  woensdag 24 november 2010 @ 21:40:57 #248
176194 44pje
want AApje was al bezet
pi_89114264
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 21:14 schreef GenesiZ het volgende:
Damn, die fatboys zijn echt vet :P Dikke humor gewoon!!!

@ 44pje, pics of het is nie gebeurt(gekocht) :D


Ah ja, sorry voor de vertraging :) Hierbij dan mijn nieuwe 32 prime boots en union force bindingen.
Helaas moet ik nu ook een nieuw board, want dit kan eigenlijk niet.
If you can't beat them, join them.
pi_89115740
Nice, lekker matchy allemaal :D Schoenen zijn kick!
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
pi_89115958
Kon dit filmpje jullie niet onthouden, wel geinig!
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')