Nou en, who caresquote:Op zondag 14 november 2010 21:47 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik lach echt veel hardop vanavond
in m n eentje
zou wel leuk zijn hahahquote:Op zondag 14 november 2010 21:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
ahhhhh, zielig...
De finale gaan we in een cafe kijken met z'n allenOf bij Fran, die heeft partymix!
Op zich wel een ideequote:Op zondag 14 november 2010 21:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
ahhhhh, zielig...
De finale gaan we in een cafe kijken met z'n allenOf bij Fran, die heeft partymix!
Ik woon nog thuisquote:Op zondag 14 november 2010 21:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
ahhhhh, zielig...
same herequote:Op zondag 14 november 2010 21:50 schreef -Peach het volgende:
Oh en ikwoon niet meer thuis maar ik heb geen vetpan
Dat betekent goed nieuws.quote:
quote:Op zondag 14 november 2010 21:51 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik vond het zo mooi dat ik daar niet eens op lette
kijk later terug op rtl gemistquote:Op zondag 14 november 2010 21:51 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik vond het zo mooi dat ik daar niet eens op lette
quote:
Moet je ze alleen nog overtuigen dat ze SYTYCD opzetten ipv voetbalquote:Op zondag 14 november 2010 21:51 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Maar de gemiddelde kroeg heeft toch wel een tv en een frietpan
quote:
Een wit wief!quote:Op zondag 14 november 2010 21:52 schreef IbeBen het volgende:
Natascha ziet er wel een beetje uit als een spook zo(ik weet dat dat de bedoeling is, maar toch
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |