Ok, staat genoteerdquote:Op zondag 14 november 2010 21:24 schreef Confession het volgende:
Gewoon, omdat ik -------------------- niet ontzettend kut voel , maar ook niet gigantisch blij ofzo.
Succes!quote:Op zondag 14 november 2010 21:31 schreef Bienelientjee het volgende:
Nerveus, morgen sollicitatiegesprek!
quote:
Dankquote:
Dikke knuffel voor jou meisquote:Op maandag 15 november 2010 17:27 schreef LovelyLady het volgende:
Alles komt wel weer lekker tegelijk nu![]()
Welke hobby en welke film? Fijne avond iigquote:Op maandag 15 november 2010 17:26 schreef Soempie het volgende:
Beter. Nieuwe hobby en vanavond hopelijk naar de bioscoop.
He bah! Waarom doen mensen soms toch zo raar?quote:Op maandag 15 november 2010 21:04 schreef formerjellybean het volgende:
Geschrokken, een vriendin van me blijkt vrijdag te zijn aangevallen door 2 meiden tijdens het uitgaan.
Wel heftig , ze is altijd zo stapper , en zal zonde zijn als ze door een stel oelewappers dat niet meer zou doen .
Ja inderdaad , zo is uitgaan ook niet leuk meer. thanksquote:Op maandag 15 november 2010 21:30 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
He bah! Waarom doen mensen soms toch zo raar?
Sterkte met je vriendin
Despicable me.quote:Op maandag 15 november 2010 19:46 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Welke hobby en welke film? Fijne avond iig
Lekker in een deken rollen en een warme beker chocola zettenquote:
oh vertel?quote:Op dinsdag 16 november 2010 01:44 schreef Natalie78 het volgende:
Klaarwakker.
En zooooo'n zin in het weekend.![]()
PvdD?quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:55 schreef zyx1981 het volgende:
Boos en misselijk om het feit dat Geert Wilders alle door de "linkse kerk" aangeboden alternatieven tegen de kunst&cultuur-tax afslaat. Hij wil geen alternatief, hij wil per se dat de kunst&cultuur goed hard getroffen wordt. En waarom? Wat mankeert die enge alles-hater? Is er iets waar hij nog wel blij van wordt? (behalve het verbieden van alles wat los en vast zit)
Edit: zo, om m'n woede te koelen ben ik lid geworden van GroenLinks en de PvdDWilde het al veel langer. De kunst/cultuur/vrijheid/milieu/privacy hatende PVV heeft me flink gemotiveerd alsnog lid te worden
same here... It breaks my heart every freaking second of the day :Squote:Op dinsdag 16 november 2010 22:51 schreef francis998 het volgende:
Echt kut, ik snap bepaalde mensen gewoonweg niet. Wat heb ik ze gedaan om me te negeren en overal te blokkeren en verwijderen? En niet zomaar iemand nog eens, iemand waarvan ik dacht dat ze anders was.
Ik voel me echt pissed en messed up![]()
Ja de beestjespartijquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
PvdD?![]()
OT: goed, rustig, gelukkig.
Oe..hoop dat je vannacht iets leukers gaat dromenquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:42 schreef Natalie78 het volgende:
Chaotisch en een nog steeds een naar gevoel naar aanleiding van een vreselijk lugubere levensechte nachtmerrie van vannacht. Iets met een lijk in mijn huis en bijbehorende plassen lijkvocht. Heel eng.
Ik zit al bij de keelpijn!quote:Op woensdag 17 november 2010 00:14 schreef Hooidraad het volgende:
Niet geweldig, begin verkouden te worden. Vandaag de droge keel-fase, morgen waarschijnlijk keelpijn.
wat was er dan? weer met jou?quote:Op woensdag 17 november 2010 00:24 schreef candygirl het volgende:
vanmorgen om 7 uur met een vriendin op de nightcare gezeten, om kwart over 8 thuis, meteen naar BHV cursus van 9 tot 5 en meteen erna werken tot half 12!
Zo moe nu, kiespijn ! Maar de zorgen vergeten door alle drukte en moeheid.......? Kon ik het maar!
ze?quote:
quote:Op woensdag 17 november 2010 10:42 schreef Suigetsu het volgende:
behoorlijk superschijt![]()
vriendin heeft het gisteren uitgemaaktben er echt kapot van
postbode?quote:Op woensdag 17 november 2010 11:56 schreef Lastpost het volgende:
Totaal geen zin in m'n werk vandaag, ruim 2x zoveel doen in dezelfde tijd.
ik snap je dan helemaal. werk ook bij dat bedrijf >.> maar ben gelukkig geen postbode, maar chauffeur. moet morgen weer werken, heb er ook geen zin in. maar meer omdat ik me nu sowieso al kut voel om ergens bovengenoemde reden =(quote:
*geeft knuffelquote:Op woensdag 17 november 2010 15:10 schreef Flippiee het volgende:
Als ik in een negatieve spiraal zit, de gedachtes nu in mijn hoofd slaan in een normale bui nergens op maar ze lijken nu veel te realistisch
Dank jequote:Op woensdag 17 november 2010 15:11 schreef DeBassist het volgende:
[..]
*geeft knuffel*
het is je eigen gemaakte realiteit maar...
quote:Op woensdag 17 november 2010 15:10 schreef Flippiee het volgende:
Als ik in een negatieve spiraal zit, de gedachtes nu in mijn hoofd slaan in een normale bui nergens op maar ze lijken nu veel te realistisch
Is eenmaligquote:Op woensdag 17 november 2010 17:59 schreef Ezechielk het volgende:
Goed. En ik zie op tegen de wekker die om 5.15 gaat
Daar worden we blij van hequote:Op woensdag 17 november 2010 18:07 schreef RealZeus het volgende:
Vanmiddag gehoord dat de kans op werk hier in het noorden voorlopig zo'n beetje 0 is.
En buschauffeur worden kan ik in deze regio helemaal wel vergeten.
Nee, de gedachte dat ik weer maanden thuis moet zitten met een minumum aan inkomsten maakt me niet blij.quote:
geloof me midden NL is niet veel beter!quote:Op woensdag 17 november 2010 18:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, de gedachte dat ik weer maanden thuis moet zitten met een minumum aan inkomsten maakt me niet blij.Heel dit jaar maar 8 weken werk gehad.
Knuffel geeft en zegt dat PM-box open staat..quote:
wat is erquote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 17 november 2010 15:08 schreef DeBassist het volgende:
eindelijk dit topic weer gevonden
mwa nogal kut, laat me denk ik maar opnemen voor xanax afbouw
daarnaast naast de psychiatrie maar even kijken in de alternatieve sector, misschien vind ik daar wat in
quote:
quote:
IK DOE MEEquote:Op woensdag 17 november 2010 19:52 schreef francis998 het volgende:
voel me kut. Heb echt nergens zin in kruip denk ik maar vroeg in mijn bed en ga maar wat series kijken
niks mis met kutquote:Op woensdag 17 november 2010 20:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
IK DOE MEEKUT dus
you should knowquote:Op woensdag 17 november 2010 20:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen idee
[..]
ja dat zei je vanmiddag ook al
en ik mn lorazepam dus ik ga ook zo maar squote:Op woensdag 17 november 2010 21:06 schreef Miam het volgende:
Ik heb het helemaal gehad. heb m`n dosis valium binnen dus ga pitten.
ik heb mn temazepam nu in mn handenquote:Op woensdag 17 november 2010 21:07 schreef DeBassist het volgende:
[..]
en ik mn lorazepam dus ik ga ook zo maar s
welterusten !
Je spekkont past gewoon niet in m'n buidelquote:Op woensdag 17 november 2010 22:05 schreef WeirdlyWired het volgende:
BahEn weer heb ik het zover laten komen
Mijn spekkont?quote:Op woensdag 17 november 2010 22:23 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Je spekkont past gewoon niet in m'n buidel
wutquote:Op woensdag 17 november 2010 23:18 schreef candygirl het volgende:
Als ik nu een pistool had schoot ik iemand zonder ook maar enige twijfel neer
Goed bezig jij!!quote:Op donderdag 18 november 2010 02:37 schreef Lastpost het volgende:
Tijd om achter de computer vandaan te kruipen als je per ongeluk i.p.v een tabel doodleuk een complete database verwijderd.
"Weet U zeker dat U de database wilt verwijderen, dit kan niet ongedaan gemaakt worden!"
- Ja. *klik*
- *Staart naar lege database* Oh crap.![]()
![]()
What happened?quote:
Ook jij niet zo denkenquote:
Same herequote:Op donderdag 18 november 2010 09:20 schreef Miam het volgende:
Volgens mij gaat dit een kutdag worden.
Ik voel me er ook naar.
quote:
Misselijk door spanning?quote:Op donderdag 18 november 2010 11:50 schreef DeBassist het volgende:
misselijk, maar dankzij xanax wel iets minder dan gisteren
misselijk door 16 maanden lang chronisch misselijk zijnquote:Op donderdag 18 november 2010 11:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Misselijk door spanning?
What up?
OT: ik ben het zat. Ik weet wat ik wil, maar zal het voorlopig niet krijgen
Buhquote:Op donderdag 18 november 2010 11:58 schreef DeBassist het volgende:
[..]
misselijk door 16 maanden lang chronisch misselijk zijn![]()
en waarom kan je het niet eerder krijgen![]()
?
leg uitquote:Op donderdag 18 november 2010 12:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Buhvoor je!
En het ligt niet echt voor het oprapen ofzo
Positieve berichten.quote:Op donderdag 18 november 2010 02:16 schreef ondeugend het volgende:
Ik voel me goed.
Ik leef, voel veel warmte van menigeen en ben daar blij mee.
Issues zijn minder issue.
en heb de mensen lief die naast me staan.
kortom.... ik heb weinig klagen op dit moment.
duhhhssss !
Veel plezier!quote:
gaat het alweer wat beterquote:
heb hier nog een blikje over voor straksquote:
Toch wel grolschquote:Op donderdag 18 november 2010 22:10 schreef francis998 het volgende:
[..]
heb hier nog een blikje over voor straks
OT moe en zwaar kut(fysiek en emotioneel) 1e blik bier te snel weggewerktdus beetje aangeschoten.
ooo...hoe raad je hetquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |