Dat vind ik juist fijn!quote:Op maandag 15 november 2010 08:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik vind die Famas maar kut, schiet veel te snel, veel te veel recoilKan niet wachten tot ik de Comando unlock, die is echt chill
Ah, je bent een echte noobquote:Op maandag 15 november 2010 08:44 schreef NBT het volgende:
[..]
Dat vind ik juist fijn!in MW2 schoot ik altijd met m4a1 + grande launcher gheghe..
Ben eindelijk eens overgestapt naar andere
hoiquote:Op maandag 15 november 2010 08:47 schreef Ploertendoder het volgende:
Zo ben ik weerIk heb een AWESOME weekend gehad. Zaterdag naar Armin Only: Mirage geweest in Utrecht
Damn wat een feest
hehehe draaien kan die inderdaad. Ik kijk nu de show terug (de tv uitzending) en dat natuurlijk in full HDquote:Op maandag 15 november 2010 08:48 schreef tdrone het volgende:
ik ga morgen ook black op spelen (eindelijk_
[..]
hoi![]()
vind de muziek van Armin meestal niet helemaal top maar hij kan zeker een show geven !
Eckt niet!quote:
Ik ga liever naar zijn show, dan uren naar zo'n scherm te gaan zitten kijken met een controller in je handquote:
Noobtubesquote:Op maandag 15 november 2010 08:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
Met een grenade laucherGelukkig hebben ze dat eruit gehaald, goddamn wat haat ik die dingen
Eruit gehaald? Grenade launcher is er nog altijd hoor!quote:Op maandag 15 november 2010 08:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
Met een grenade laucherGelukkig hebben ze dat eruit gehaald, goddamn wat haat ik die dingen
Lekker Boeiend!quote:Op maandag 15 november 2010 08:56 schreef Ploertendoder het volgende:
het gaat hier al al dagen bijna over één onderwerp: Black Ops. Ik dacht dat ze hier een apart forum voor hadden?
quote:
Hoi meneer-met-de-UI-waar-ik-naar-blijf-kijkenquote:
Dat valt hartstikke mee trouwens! Het gaat hier echt niet voortdurend over Black ops...quote:
Nee soms gaat het ook over mijn liefde voor jouquote:Op maandag 15 november 2010 09:08 schreef NBT het volgende:
[..]
Dat valt hartstikke mee trouwens! Het gaat hier echt niet voortdurend over Black ops...
tja het word inderdaad tijd dat we het eens over halo gaan hebbenquote:Op maandag 15 november 2010 09:08 schreef NBT het volgende:
[..]
Dat valt hartstikke mee trouwens! Het gaat hier echt niet voortdurend over Black ops...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |