Boswandeling voor CC.quote:Op zondag 14 november 2010 22:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Cola met Bacardi Razz of Boswandeling
Als er eens iemand kwam.quote:Op zondag 14 november 2010 22:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dankje, je bent een schatje
Dat. En ik houd wel van drukte.quote:Op zondag 14 november 2010 22:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja dan konden ze dit heugelijke moment met ons vieren
Mis je iemand?quote:Op zondag 14 november 2010 22:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ook, ik voel me alleen en ongelukkig nu
Ja die is slapen, is moe van al de versierpogingen van een dame van 40quote:
Hwhahahaha.quote:Op zondag 14 november 2010 22:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja die is slapen, is moe van al de versierpogingen van een dame van 40
ja ze bood hem een drankje aan en of ie mee wilde naar haar huis, dus hij zegt zo ik heb al een ....... vriendin, en zij zei waar is ze nu dan,,zei hij ik ga haar zo neuken en jou nietquote:
Whahha, held! en een schatjeeee.quote:Op zondag 14 november 2010 22:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ze bood hem een drankje aan en of ie mee wilde naar haar huis, dus hij zegt zo ik heb al een ....... vriendin, en zij zei waar is ze nu dan,,zei hij ik ga haar zo neuken en jou niet
Okee veel plezierquote:Op zondag 14 november 2010 22:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Whahha, held! en een schatjeeee.
Maar ik ben weer een tv kijken!
Ging wel... veel Black Ops he!quote:
Shit man.. Jij hebt echt te veel gespeeldquote:Op maandag 15 november 2010 08:20 schreef NBT het volgende:
[..]
Ging wel... veel Black Ops he!![]()
Ben al level 37!
Ik met Famas, red dot sight ook! Alleen dan ingesteld als roze hartjequote:Op maandag 15 november 2010 08:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
Shit man.. Jij hebt echt te veel gespeeldBen nu lvl 33
Waar schiet je mee?
AK-74u met Grip en Red Dot, Hardline, Warlord en Marathon
Ik vind die Famas maar kut, schiet veel te snel, veel te veel recoilquote:Op maandag 15 november 2010 08:25 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik met Famas, red dot sight ook! Alleen dan ingesteld als roze hartjeVerder Lightweight, Sleight of Hand en Marathon!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |