Dit zou ik niemand gunnenquote:Op zondag 14 november 2010 21:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik weet wat je voelt, ik heb het ook 2 dagen meegemaakt
mwa de 2e keer viel mee met iets in 300 posts maar de eerste keer was erg met 510 postsquote:
Ja, maar jij nachtbaggert toch ook? Dat doe ik nooit!quote:Op zondag 14 november 2010 21:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mwa de 2e keer viel mee met iets in 300 posts maar de eerste keer was erg met 510 posts
Ik deed het maar 1x en ook maar alleen in het eerste deelquote:Op zondag 14 november 2010 21:40 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja, maar jij nachtbaggert toch ook? Dat doe ik nooit!
Okquote:Op zondag 14 november 2010 21:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik deed het maar 1x en ook maar alleen in het eerste deel![]()
De overige 5 of 6 had ik niet eens meegedaan
geenide, eerst dacht ik ik ga weg maar toen werd er op me gereageerd en toen ging dat zo door, meestal zitten Panzermaus enzo erquote:
Ahgossie! En ik moet mee tv kijken van mama.quote:Op zondag 14 november 2010 22:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
Gezellig! Ht is net naar bedje toe!
Laat je me dan zo alleen achter in dit eenzame topic?:Pquote:Op zondag 14 november 2010 22:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ahgossie! En ik moet mee tv kijken van mama.
Haha, nee, daarom liet ik je net in de steek.quote:Op zondag 14 november 2010 22:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Laat je me dan zo alleen achter in dit eenzame topic?:P
* Chocolate-chick hangt slingers op om de 5000e post van Lutte te vierenquote:
Dankje!! Wat wil je drinken?quote:Op zondag 14 november 2010 22:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
* Chocolate-chick hangt slingers op om de 5000e post van Lutte te vieren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |