Klopt, komt er ook nog eens bij dat we nog andere systemen hebben die vasthangen aan SAP. Servers klappen er geregeld uit, hij is standaard echt superlangzaam, mensen die ineens uit het niets uitgelogd worden..quote:Op maandag 15 november 2010 10:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
SAP is echt een kutsysteem zeg, als het draait draait het prima maar er hoeft maar 1 dingetje mis te zijn en een web van problemen ontstaat er
Ik heb met SAP gewerkt maar dat is alweer 4 jaar terugquote:Op maandag 15 november 2010 11:06 schreef tdrone het volgende:
SAP
welke gebruiken jullie de grote of de kleine?
quote:
We hebben net een jaartje een nieuwe versie... Shit werkt voor geen meterquote:Op maandag 15 november 2010 11:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb met SAP gewerkt maar dat is alweer 4 jaar terug
Ik weet niet welke dat was.. wat ik wel weet was dat het niet helemaal deugde
HMquote:
What else is new... het verbaast me ook nietquote:Op maandag 15 november 2010 11:20 schreef Michhas het volgende:
[..]
We hebben net een jaartje een nieuwe versie... Shit werkt voor geen meter
Hallo mooie damequote:
Het gaat redelijk.... Het is maandag... Krijg donderdag te horen of ik een vast contract krijg... spanning!!!quote:Op maandag 15 november 2010 11:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hallo mooie dame![]()
Hoe is het met jou?
Oh spannend dusquote:Op maandag 15 november 2010 11:50 schreef NBT het volgende:
[..]
Het gaat redelijk.... Het is maandag... Krijg donderdag te horen of ik een vast contract krijg... spanning!!!
Hoe is het daar? Weer wat beter?
boterham met kaas hierquote:Op maandag 15 november 2010 12:11 schreef lipjes het volgende:
[..]
Yup.
ik zit te wachten op mijn KipSate en broodje kroket
Ik wacht tot mijn collega terug is van de supermarkt met mijn bestelling.quote:Op maandag 15 november 2010 12:11 schreef lipjes het volgende:
[..]
Yup.
ik zit te wachten op mijn KipSate en broodje kroket
Wij krijgen de lunch bezorgt van een lunchroomquote:Op maandag 15 november 2010 12:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik wacht tot mijn collega terug is van de supermarkt met mijn bestelling.
En wat is je bestelling?quote:Op maandag 15 november 2010 12:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik wacht tot mijn collega terug is van de supermarkt met mijn bestelling.
Roken!quote:Op maandag 15 november 2010 12:13 schreef NBT het volgende:
Broodje kipfiletmja weet niet wat ik moet doen in me pauze dus hou geen pauze, iemand ideeen?
Bij een van mijn vorige baantjes werd elke dag alles vers bezorgdquote:Op maandag 15 november 2010 12:13 schreef lipjes het volgende:
[..]
Wij krijgen de lunch bezorgt van een lunchroom
Brood, beleg, en wat blikjes drinken.quote:
FOKKEN!quote:Op maandag 15 november 2010 12:13 schreef NBT het volgende:
Broodje kipfiletmja weet niet wat ik moet doen in me pauze dus hou geen pauze, iemand ideeen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |