Niet waar!quote:Op maandag 15 november 2010 10:04 schreef Michhas het volgende:
[..]
NBT's lover heeft een voeten/schoenenfetisj
Dat valt best mee hoorquote:
ohquote:Op maandag 15 november 2010 10:09 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat valt best mee hoorHet gaat momenteel meer over schoenen.
Mjah, nog aan het bijkomen van het weekend, maar verder primaquote:Op maandag 15 november 2010 10:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh
Zeg blondje hoe gaat het met je?
Ja brak en geil en moe en ik ga nog maar een bakkie inschenkenquote:Op maandag 15 november 2010 10:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mjah, nog aan het bijkomen van het weekend, maar verder prima
En met jou?
Geil!quote:Op maandag 15 november 2010 10:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja brak en geil en moe en ik ga nog maar een bakkie inschenken
Dan voelen we ons dus hetzelfde.quote:Op maandag 15 november 2010 10:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja brak en geil en moe en ik ga nog maar een bakkie inschenken
Ik voel me ook waardeloos. Wel vrolijk maar verder gewoon kut.quote:
Mjah. En ik ben zo afwazig als de pest.quote:
Dat zei ik niet... als het over sex gaat ben ik weer weg hoorquote:
He.. gezelligquote:Op maandag 15 november 2010 10:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan voelen we ons dus hetzelfde.
Inderdaadquote:
Ik heb mijn ergste maandagkater in maandenquote:Op maandag 15 november 2010 10:21 schreef tdrone het volgende:
bij mij valt mijn maandagkater wel mee want ik hoefde vandaag niet met OV naar stage maar met de auto en dat scheel een hele hoop
Aaah bah. Die mensen kan ik altijd wel afschieten.quote:Op maandag 15 november 2010 10:23 schreef Michhas het volgende:
3e persoon die ik vanmorgen aan de lijn kreeg, om tien voor half 9. Een uur en een kwartier mee aan de lijn gehangen, die vrouw wilde niet luisterenEcht een etterbake.. Begint de week goed
ja das echt ergquote:Op maandag 15 november 2010 10:32 schreef tdrone het volgende:
ergste is dan nog dat je vriendelijk moet blijven
Ja ik ook man, gelukkig wordt ik bijna nooit boos maar ze snapte het ook gewoon niet, fucking irritantquote:Op maandag 15 november 2010 10:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Aaah bah. Die mensen kan ik altijd wel afschieten.
Daar heb ik geen moeite meequote:Op maandag 15 november 2010 10:32 schreef tdrone het volgende:
ergste is dan nog dat je vriendelijk moet blijven
Ik kan ook goed kalm blijven gelukkig. Maar het is alsnog godsgruwelijk irritant.quote:Op maandag 15 november 2010 10:34 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja ik ook man, gelukkig wordt ik bijna nooit boos maar ze snapte het ook gewoon niet, fucking irritant
SAP is echt een kutsysteem zeg, als het draait draait het prima maar er hoeft maar 1 dingetje mis te zijn en een web van problemen ontstaat erquote:Op maandag 15 november 2010 10:46 schreef Michhas het volgende:
Joepie, systeemproblemen![]()
Niet zo erg dat we niet meer kunnen werken, wel zo erg dat SAP fucking sloom is en ik klanten amper kan helpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |