Novosibirsk, goed genoegquote:Op zondag 14 november 2010 20:58 schreef Quyxz_ het volgende:
De 3de stad, na Moskou en St. Petersburg is iets van Novorbirsk
Exact weet ik het niet
Wie?quote:De eerste podiumervaring deed(Veenendaal (NL), 12 juli 1961) in zijn studententijd op met het cabaretduo Kaliber (met Chiel van Berkel). In 1981 wint Kaliber de publieksprijs van het fameuze cabaretfestival Camaretten in Delft. Later, in 1988 eindigt hij als onderdeel van duo 'Idioten Blozen Niet' (wederom met Chiel van Berkel) op de tweede plaats van het Amsterdams Kleinkunst Festival.
Na zijn studie aan de lerarenopleidinging in Utrecht trok hij naar Antwerpen om van 1984 tot en met 1988 een theateropleiding te volgen aan het Hoger Instituut voor Dramatische Kunst (Studio Herman Teirlinck).
Na zijn studie speelt hij als acteur onder meer bij toneelgezelschap Oud Huis Stekelbees in Gent (B) en schrijft als liedschrijver vooral teksten en muziek voor anderen.
Zijn eerste single 'Is Dit Nu Later' komt uit in 1990, maar doet niet veel. Een album (Is Dit Nu Later) volgt in de herfst van dat jaar.
Als in februari 1991 de single 'Papa' uitkomt, kent al snel een groot publiek zijn naam; het is een hit in Nederland en België. Door het succes van 'Papa' verkoopt de CD 'Is Dit Nu Later' erg goed. Het wordt zelfs dubbel platina. In datzelfde jaar volgen nog twee belangrijke onderscheidingen, te weten een Zilveren Harp en een Edison.
Ja, ik las gelijk de onderste alinea, want ik weet toch niks van de jaren 80, en alleen het woord 'Papa' gaf mij een hint, maar het was voldoende.quote:Op zondag 14 november 2010 21:21 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
da's rap
Stand # 2094
2 Quyxz_
1 PhysicsRules
Hehe, ik kan je geen ongelijk geven, maar toch wil ik het antwoord iets gedetailleerder.quote:
bij pluto rechtsaf....quote:Op zondag 14 november 2010 21:32 schreef Flitspaal het volgende:
Net over de rand van ons zonnestelsel?
quote:Op zondag 14 november 2010 21:32 schreef Flitspaal het volgende:
Net over de rand van ons zonnestelsel?
Het is de buitenste schil van ons zonnestelselquote:Op zondag 14 november 2010 21:39 schreef nightcowboy het volgende:
Net voor de rand van ons zonnestelsel.
Ik wilde het eerst goed rekenen, maar bij nader inzien vond ik dat toch niet juist, aangezien de Oortwolk weldegelijk onderdeel uit maakt van het zonnestelsel.quote:
Dat dus.quote:Op zondag 14 november 2010 21:39 schreef nightcowboy het volgende:
Net voor de rand van ons zonnestelsel.
Dat is inderdaad de volledige theorie.quote:Op zondag 14 november 2010 21:41 schreef PhysicsRules het volgende:
De oortwolk van ons zonnestelsel loopt over in de oortwolk van de nabijgelegen sterren. Het IS dus eigenlijk de rand van ons zonnestelsel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
Het is dus de rand, het ligt niet voor de randquote:Op zondag 14 november 2010 21:45 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de volledige theorie.
Maar ik was alleen op zoek naar de locatie en die was juist. (met mijn vraagstelling impliceerde ik dat er maar 1 wolk is, en dat leidt ertoe dat ik degene van het zonnestelsel bedoel)
quote:Prima hoor, jij vraagt, jij beslist, ik zou het ook zo gedaan hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mja, het is vooralsnog eigenlijk slechts een hypothese waar vooral aannames over gemaakt worden, om dan te vallen over of het 'net buiten' of 'net binnen' of 'precies op' de rand van het zonnestelsel ligt vind ik wat ver gaan. We weten tenslotte nog niet eens of het er wel isquote:Op zondag 14 november 2010 21:41 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik wilde het eerst goed rekenen, maar bij nader inzien vond ik dat toch niet juist, aangezien de Oortwolk weldegelijk onderdeel uit maakt van het zonnestelsel.
quote:Eenis een woord, zinsdeel of soms een hele zin waarmee iets mooier of vriendelijker wordt voorgesteld dan het in werkelijkheid is. Het wordt gebruikt om de negatieve gevoelens die met datgene wat in feite bedoeld wordt (in taalkundige termen de referent) te verdoezelen. Meestal gaat het hier dus om het vervangen van woorden of woordgroepen waarop een taboe rust. Met andere woorden: het gebruik van
wordt sterk bepaald door de gevoelswaarde of connotatie van andere woorden.
Vooruit, omdat je zo snel bent. Eigenlijk Adelskalenderquote:
Dan heb je nu ook niets meer aan hints.quote:Op zondag 14 november 2010 23:28 schreef Aalbers het volgende:
Opgezocht. Kende de beste man niet. Vraag me af of mensen hem kennen. Ik volg het schaatsen wel goed namelijk
De man was Michael Hadschieffquote:
Die heb ik net nog gezien, dus ik pas (en ga slapen).quote:Op maandag 15 november 2010 00:17 schreef Aalbers het volgende:
Wat is de huidige top 5 van de mannen Adelskalender?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stand # 2094quote:Op maandag 15 november 2010 09:47 schreef PhysicsRules het volgende:
Davis, Kramer, Fabris, Bokko en Chedrik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Enige schilderij dat hij zelf verkocht heeft?quote:Op maandag 15 november 2010 10:17 schreef PhysicsRules het volgende:
Wat maakt het schilderij 'De Rode Wijngaard' van Van Gogh zo bijzonder?
quote:
inderdaad, dat was 'm. geen idee hoe hij heet.quote:Op maandag 15 november 2010 14:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Die schrijver van dat boek dat door een vandaal overal vernield werd... Kom ff niet op zn naam...
quote:Op maandag 15 november 2010 14:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Die schrijver van dat boek dat door een vandaal overal vernield werd... Kom ff niet op zn naam...
kloptquote:Op maandag 15 november 2010 14:26 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
inderdaad, dat was 'm. geen idee hoe hij heet.
Stand # 2094quote:Op maandag 15 november 2010 14:31 schreef Yankee het volgende:
the tamperer ft maya - if you buy this record
Dat dacht ik ook.quote:Op maandag 15 november 2010 15:18 schreef PhysicsRules het volgende:
2066-2010 = 56. 56/4 = 14 -> 14 schikkeljaren -> 2weken. 56/7 = 8 -> 8 weken
maandag
Om de 28 jaren is de kalender hetzelfde, tenzij er een eeuwwisseling tussen zit.quote:
was een vredesmacht onder leiding van de NAVO die na afloop van de Bosnische Oorlog toezag op de naleving van het Verdrag van Dayton in Bosnië en Herzegovina.quote:
Die welquote:
Stand # 2094quote:
Stand # 2094quote:
Stand # 2094quote:
Stand # 2094quote:
Stand # 2094quote:
joh?quote:Op maandag 15 november 2010 20:15 schreef Yankee het volgende:
Dergelijke vragen kan ik niet echt waarderen overigens...........
Stand # 2094quote:
Stand # 2094quote:
haha, neequote:Op maandag 15 november 2010 21:19 schreef Bart het volgende:
Dat moet Rotterdam wel zijn, paupers daar.
Stand # 2094quote:
Mja, da's ook wel logisch want als je geld had, dan had je daar niet gewoond.quote:
Prachtige dorpen......was altijd leuk voetballen daar vroeger, werd je toch altijd wel een paar keer neer getraptquote:Op maandag 15 november 2010 21:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Mja, da's ook wel logisch want als je geld had, dan had je daar niet gewoond.
Die staat ergens op plek 400-nogwat.quote:Op maandag 15 november 2010 21:19 schreef Bart het volgende:
Dat moet Rotterdam wel zijn, paupers daar.
Stand # 2094quote:
Dat ben ik voorlopig ook, want dit was 'm.quote:
Stand # 2094quote:
Niet de eerste fout die in Groot-Brittannië gemaakt wordt...quote:
Stand # 2094quote:
Stand # 2094quote:
heb je nog ideeen opgedaan voor een leuk nieuw kapsel?quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:03 schreef Flitspaal het volgende:
Ik zat gisterenavond te youtuben naar A Flock of Seagulls vandaar.
Ik wil zijn echte naam lezen, anders had ik wel een foto van Sinterklaas laten zienquote:
Ach, dan gaat het punt aan me voorbijquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:02 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik wil zijn echte naam lezen, anders had ik wel een foto van Sinterklaas laten zien
Stand # 2094quote:
Oostzaan is een eigen gemeente maar je zit wel heel warmquote:
En dat is 5. Nu nog eentje! Er zijn twee stuks om uit te kiezen. De ene is zoals gezegd het tweede deel van NS-station Krommenie-...quote:
Heel warmquote:
Bingoquote:
Stand # 2094quote:
Stand # 2094quote:
Stand # 2094quote:
Stand # 2094quote:
Stand # 2094quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |