pics?quote:
De HOMO SC lijkt wat als het over Stefano gaat idd.quote:Op zondag 14 november 2010 21:12 schreef Ewelina het volgende:
Fuck, zat ik gewoon in een verkeerd topic
Van mij!quote:Op zondag 14 november 2010 21:12 schreef NouMooiNiet het volgende:
Die broer met die muts!!![]()
Die broer met die muts!!![]()
Die broer met die muts!!
quote:Op zondag 14 november 2010 21:13 schreef JaneDoe het volgende:
wow broer jeroemn is net zo geil
en waarschijnlijk meer richting mijn leeftijd
mine mine is dat die met die mutS?quote:Op zondag 14 november 2010 21:13 schreef JaneDoe het volgende:
wow broer jeroemn is net zo geil
en waarschijnlijk meer richting mijn leeftijd
Vrouw, kloon je nu weer op FOK! ?quote:
haha godver gelukkig geen drinken in mijn mond.quote:Op zondag 14 november 2010 21:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Zou tof zijn als een van z'n matties Adriaan heet.
nee dat was die zonder mutsquote:Op zondag 14 november 2010 21:14 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
mine mine is dat die met die mutS?
quote:
dan ga ik huilen!!quote:Op zondag 14 november 2010 21:16 schreef pumpkinsoup het volgende:
Straks gaat floris eruit, echt zo onverwachts net als chico vorige week
Dan moet je smsen hequote:Op zondag 14 november 2010 21:16 schreef pumpkinsoup het volgende:
wat dacht je van lorenzo?quote:Op zondag 14 november 2010 21:16 schreef pumpkinsoup het volgende:
Welnee, gewoon door je knie gaan tijdens een dans. Gegarandeerd succes de volgende editie.quote:
Wel tijdens een mooie dans dan he!quote:Op zondag 14 november 2010 21:17 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Welnee, gewoon door je knie gaan tijdens een dans. Gegarandeerd succes de volgende editie.
ik ga mensen in elkaar slaanquote:
Wie had dat dan? Nog niets van gehoord!?quote:Op zondag 14 november 2010 21:17 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Welnee, gewoon door je knie gaan tijdens een dans. Gegarandeerd succes de volgende editie.
Nee inderdaad.quote:Op zondag 14 november 2010 21:17 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Nix gemerkt van die enkel in haar solo trouwens.
Dat dacht ik vorige week ook van Chicoquote:Op zondag 14 november 2010 21:18 schreef IbeBen het volgende:
Lorezo gaat er niet uit denk ik trouwens
van lorenzo had ik niks van gemerkt vorige weekquote:Op zondag 14 november 2010 21:17 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Nix gemerkt van die enkel in haar solo trouwens.
Nou, dat was ...... $$%^&&$%T Shit.....quote:Op zondag 14 november 2010 21:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wie had dat dan? Nog niets van gehoord!?
Ja jijquote:Op zondag 14 november 2010 21:18 schreef Franneh het volgende:
[..]
Dat dacht ik vorige week ook van Chico
Maar Lorenzo is nu de comeback kid, die gaat er niet zomaar uit.quote:Op zondag 14 november 2010 21:18 schreef Franneh het volgende:
[..]
Dat dacht ik vorige week ook van Chico
en LorenzoOnaquote:Op zondag 14 november 2010 21:19 schreef -Peach het volgende:
Lorenzo zn stukje zal wel weer over zijn knakknie van vorig jaar gaan
Robinson ging ook al niet zo goed bij hemquote:Op zondag 14 november 2010 21:20 schreef pumpkinsoup het volgende:
HAR HAR HAR dat was echt een hele slechte piraat, sorry.
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX moves jeweetzquote:
Oh dat kijk ik niet.quote:Op zondag 14 november 2010 21:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Robinson ging ook al niet zo goed bij hem
Das wel weer geil wou je zeggen?quote:Op zondag 14 november 2010 21:20 schreef Franneh het volgende:
hakken bij een man zijn echt zoooo anti-geil.
Oh hij gaat dr verkrachten
quote:Op zondag 14 november 2010 21:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat decor? ja, goede vraag?quote:Op zondag 14 november 2010 21:21 schreef Cee het volgende:
Waarom proberen ze dingen close-up in beeld te brengen?
quote:Op zondag 14 november 2010 21:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
"Omdat de kandidaten zich de pleuris hebben gewerkt om deze dans onder de knie te krijgen, nemen we even een paar seconden lang heel flitsend een stuk decor in beeld en wat wiebelige beelden van de gezichten die amper een halve seconde stil blijven staan."quote:
quote:Op zondag 14 november 2010 21:23 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Stefano blijf es van Franneh dr account af ja!
Ik heb zo de drang op eens pissed off te mailen naar die eikels...quote:Op zondag 14 november 2010 21:23 schreef Cee het volgende:
[..]
"Omdat de kandidaten zich de pleuris hebben gewerkt om deze dans onder de knie te krijgen, nemen we even een paar seconden lang heel flitsend een stuk decor in beeld en wat wiebelige beelden van de gezichten die amper een halve seconde stil blijven staan."
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |